Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tiukkapipoinen ja ehdoton puoliso, mikä avuksi?

hämmentynytaviomies
04.10.2016 |

Vaimoni on kovin ehdoton, ja kontrolloiva monessa asiassa, ja tuntuu että sen lisäksi että se imee elämäniloa itsestäni, ei hänelläkään liene kovin onnellinen elämä ja mietin onko mitään tehtävissä.

Homma lähtee ihan yksinkertaisimmista asioista. Siitä että mitä mun kuuluu syödä, kuinka usein, ja vertailukohtana hänen vanhempansa siitä kuinka asiat pitää hoitaa. Jatkuen siihen miten mun pitää rahani käyttää, mitä saan tehdä. (huom. olen ainoa joka tuo rahaa talouteen kummallekaan) Kieltää syömästä niin usein, sitten myöhemmin kyselee pettyneenä käsivarsia kosketellessaan miksi oon laihtunut.

Käytiin tuttavapariskunnalla heidän avioitumisen kunniaksi ja heidän tarjottua tervetuliaislasillisen jonka otin vastaan, sain kuulla jälkeenpäin kuinka koko päivä olisi parempi ollut olla olematta koska join sen yhden lasin kuohujuomaa, ja nyt hän pelkää että hänen (meidän) tulevat lapset saavat alkoholimyönteisen kasvatuksen ja voivat tulla alkoholisteiksi koska "isä" suhtautuu noin alkoholiin. (en käytä alkoholia ja oli ainoa kerta koko avioliiton aikana kun hän on nähnyt minun maistavankaan).

Vaikka en olisi hänen kanssaankaan, vaan menossa kaverin kanssa urheilemaan, hän alkaa selostamaan siitä miten mun pitäisi pukeutua, ja kertoa mitä pitää laittaa päälleen ja jos en tee kuten hän sanoo niin elekieli on erittäin vahvaa siitä kuinka vihainen ja pettynyt hän on.
Hänellä on mielipide joka asiasta vaikka ei tietäisi aiheesta, eikä halua kuulla eriäviä mielipiteitä tai perustelua joka eroaa hänen mielipiteestään vaan alkaa korottaa ääntään huutaa ja kävelee pois päätään pyöritellen tai kieltäytyy kuuntelemasta "koska olen niin tyhmä tms".

Ihmisiä kohtaan hän on hyvin arvosteleva, mikäli elämäntapa tai arvojärjestykset ovat erilaiset kuin hänellä.
Mun perhe on kuulemma "ei hyvä perhe", veljeni on jonkun harmittoman huumorilla sanomani kommentin takia nyt ihminen jota hän ei niin arvosta, metrosta hän ei tykännyt koska näki "paljon köyhiä ja huonosti pukeutuneita ihmisiä", ei tykkää että tässä maassa on maahanmuuttajia, vaikka on itse sellainen..
Jos hän kuulee että pidän jostain asioista, vaikkapa asunnostamme, autostamme, hyvästä ruoasta, hän helposti hermostuu ja suuttuu, että mä en halua menestyä elämässä, ja olen yksinkertainen ihminen. Tai että elänkö mä vain vessanpönttöä varten jos kerron että onpa kiva että saamme syödä niin hyvin.
Tuntuu että hänellä oma käsityksensä siitä minkälainen hänen miehensä tulisi jokaisessa hetkessä olla, ja jos toinen ihminen onkin oma persoonansa, hän ei kestä tätä ja alkaa aina olla huolissaan tulevaisuudesta ja kuinka hänen elämänsä meni pilalle kun valitsi väärän miehen.

PMS-oireista en viitsi edes mainita, silloin ollaan jo avioeroa ottamassa ja ei halua elääkään koska asiat eivät ole kuten hän haluaa, mitä syytä on enää elää?? :O

Keskustelemisesta hän ei välitä, välillä intoutuu vaan pitkiin monologeihin siitä mitä mieltä hän on mistäkin asiasta ja kuinka asioiden pitäisi olla. Yhtään aitoa ystävää hänellä ei taida olla, joskus sanoi mulle että mihin tarvitsee niitä, hänellä on vanhemmat, ja on ylpeä siitä että hän ei ole edes seurustellut aikaisemmin, että ei kuulemma tykännyt kenestäkään ennen mua, "vaikka niin monet miehet olisivat halunneet hänet" ja nyt ei selvästikään vaaleanpunaisten lasien jälkeen tykkää minustakaan.

Eli voi kuulostaa aika katkeralta tilitykseltä mutta on tässä muutakin, esim. se että eihän tuolla asenteella elämästä voi nauttia ja oikeasti alkaa tuntua että hän ei ole aivan kunnossa mutta en keksi millä lähtisin asiaa auttamaan.

Kommentit (58)

21/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se paska."

Vierailija
22/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku eropaperit vetämään. Nainen on vetänyt sua höplästä pahemman kerran... Jos ei kerta suostu pariterapiaan, ei muutos hänessä ole mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, mistä vaimosi on kotoisin, ei tarvitse kertoa maata mutta mikä kulttuuri?

Vierailija
24/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan erota, ennen kuin menetät loputkin itsetuntosi rippeet. Ei toi tuosta paremmaksi muutu, nainenhan on huijannut sinut naimisiin ja varmaan ihan suunnitellusti.

Vierailija
25/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on kusetettu kunnolla. Mikä sinut saa jäämään tuohon suhteeseen?

Vierailija
26/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen! Eihän tommoisen kanssa voi elää muutan kuin ahdistuneessa alustuneessa tilassa. Aivan hirviö vaimo. Ihmettelen, miten joku mies voi suostua tuollaiseen. Mikä siinä naisessa on niin erikoista, onko hän erityisen kaunis ja siksi annat "anteeksi" sinun alistamisen? Eroa, koska naisesi vaatimukset tulisivat aina vaan kasvamaan ja olosi pahenemaan. Ja mieti, minkälaiseen perheeseen lapsesi syntyisivät. Äitini on valitettavasti vaimosi kaltainen.

Vierailija
27/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon on syytä alkaa hakea töitä.

Vierailija
28/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää. Kannattaa lähteä.

Vierailija
29/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo kotoisin kaukoidästä?

Vierailija
30/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut mieleen että kerjäät ongelmia, kun otat epäitsenäisen naisen joka antaa sinun elättää itsensä? Ole iloinen kun löysit aarteen, jota feministinen hapatus ei ole turmellut. Nauti siitä nyt.

Sori, en voi salata vahingoniloa. Aijai, jos aloittaja on niitä miehiä jotka itkevät palstalla femakoista kaiken päivää...

Eli juuri näin siis olikin :D

Aloittaja halusi naisen joka antaa miehen määrätä ja tehdä päätökset. Oikeastiko miehet luulevat että nainen suostuu tuohon asemaan vaatimatta mitään itselleen? Että nainen on nöyrä palvelija? Maksa vain kiltisti, aloittaja, mitä nainen pyytää. Sitä sait mitä tilasit. Ja älä teeskentele että et itse ole rahanahne, ei se tuottoisa palkkatyö itsestään syliisi tippunut vaan juoksit sen perässä pää kolmantena jalkana. Niin, ja kirjoita jatkossa parempia provoja, vähän meni yli tuossa raamattupuheitten kohdalla.

Vierailija
31/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Olet nainut lompakkoloisen. Oliko kyseessä venäläinen postimyyntivaimo?

Vierailija
32/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muistuttaa taannoisesta kihlattu jotakin ketjusta. Itä Eurooppalsinen kihlattu. Pimeetä jankkausta

Seksiin ei päästy edes häiden jälkeen

Muistaako joku?

Vierailija
33/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin paririviä..Jätä se emakko.

Vierailija
34/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ex-mieheltäni.

Heitä helvettiin moinen ihmisperse.

Vierailija
35/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen vaimo, joka haluaa unohtaa ja kieltää oman taustansa

Vierailija
36/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki tämä ilmeni vasta kun perustitte perheen?

Sama tuli mieleen. En ymmärrä miksi miehet suostuvat tuohon. Yksi vanha lapsuuden kaveri meni naimisiin tuollaisen pirttihirmun kanssa. Kaikki tehdään juuri niin kuin vaimo sanoo, ja miehellä ei ole mihinkään mitään nokankoputtamista. Kaikkia lähiesiä ihmisiä käytetään hyväksi ja muutenkin ihan käsittämätöntä touhua. Sääliksi käy. Ehkä osa miehistä tykkää olla kuin äidin komennossa. Paha sanoa.

Vierailija
37/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muistuttaa taannoisesta kihlattu jotakin ketjusta. Itä Eurooppalsinen kihlattu. Pimeetä jankkausta

Seksiin ei päästy edes häiden jälkeen

Muistaako joku?

Samaa olin kirjoittamassa. Sivutolkulla tyyppia neuvottiin, tuskin nytkaan meista mitaan apua on kerta on vielakin tuon naisen kanssa...

Vierailija
38/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuossa ole minkäälaista toivoa paremmasta vaikka mihin terapiaan menisi. Ja lapsia ei kannata tehdä missään nimessä, sitten se helvetti vasta aukee kun vaimo voi kiristää miestä niillä lapsilla, ja lapset kasvatetaan ihan vinoon.

Vaimo on täysin tahallisesti tuollainen, koska ennen häitä teeskenteli muuta, siksi muutosta ei tule koska vaimo on päässyt päämääräänsä ja nauttii siitä, mikään mitä mies antaa ei tule koskaan riittämään.

Isäpuolen entinen akka oli samanlainen vaikka oli ihan suomalainen, ensin oli niin mielinkielin mukava kuin ikinä voi olla, ja papin aamenen jälkeen aukes helvetin portit, isäpuoli raatoi töissä ja kustansi omakotitalon ja kampaamon rouvalle ja aina vaan oli kitinää että pitää sitä ja tätä saada, haukkui ja huusi, kun lapsi tuli niin sillä kiristi. Isäpuoli kyllä huomasi sitten nuoruuden tyhmyytensä ja erosi, lapsi oli vielä pieni ja tapaamiset oli usein sellaisia että isäpuoli kun meni lasta hakemaan äitinsä luota saattoi ex heitellä tavaroita päin, ja haukkua kaikin mahdollisin tavoin, lapsella oli joskus kaikki vaatekaapin vaatteet päällä ja vielä piti peittoon kääriä kun kantoi autoon ja joskus lapsi kulki ihan puolialasti, ei ollut pakattu mukaan juuri mitään vaatetta. Se ex oli ihan holtiton ja arvaamaton, eipä ollut lapsella hääviä elää sen kanssa, mutta siihen aikaan oli vaikea isän saada huoltajuutta, onneksi lapsesta kasvoi jääräpäinen ja puolensa pitävä ihminen, ei saanut äitinsä murennettua vaikka miten yritti. Vielä vuosia myöhemminkin se akka soitteli joskus meille ja haukkui välillä isäpuoleni ja välillä äitini ties mistä, isäpuoli totesi vaan että hullujen kanssa ei auta puhua, saatika väitellä mistään.

Vierailija
39/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpäs tästä ketjusta lukemassa, millaisia vaikutuksia sillä on jos nainen kokoajan määräilee kaiken laisesta, eikä mies saa olla mies

http://www.vauva.fi/keskustelu/2677045/mies-ei-halua-minua

Vierailija
40/58 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole provo, niin avioero mahdollisimman pian. Jos liittoa ei ole kestänyt kauaa, voidaan ositusta kohtuullistaa. Mitä kauemmin liitto kestää, sitä varmemmin menetät tuolle hirviölle puolet omaisuudestasi. Ja pidä ehkäisystä todella hyvää huolta!