Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on päällimäisin tunne istäsi kohtaan?
Kommentit (4)
pitkän tien olemme tulleet jo yhdessä,
mutta vielä on matkaa toivottavasti jäljellä!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli jos joku sanoo siippanne nimen, mikä on tunne sitä sanaa kohtaan... Tai miten kysyisin... Mulla kun se ei ole mikään rakkaus tms ennemminkin Lapset tms. En tiedä. Mietin kanattaako meidän todella palata yhteen, kun en tunne rakastavani häntä, kiva tyyppi, mut en jaksais kyllä joa päivä, eikä oikein muutenkaan tyydytä mua. Lapsten kannalta olis kuitenkin tietty hyvä jatkaa.
Alue: Aihe vapaa
en tällä hetkellä tunne oikeastaan mitään... siis tottakai välitä jne. mutta en siis mitenkään " erityisesti" ... toisina päivinä toivon,että hän pettäis mua tai jotain,että saisin syyn lähteä... (meillä ei ole lapsia) en siis itse haluaisi loukata häntä enkä satuttaa... ja tavallaan rakastankin häntä,mutta kaikki on vaan niin tylsää:( miehellä ei oo minkäänlaista " seikkailunhalua" ,minä esim.haluaisin muuttaa johonkin pidemmälle,nyt kun niitä lapsia ei tosiaan vielä oo,ja muuttaa tänne meidän pikkukylään vaikka sitten takasin,jos niitä lapsia joskus saadaan...tiedän ettei pitäis valittaa,kun kaikki on tavallaan ihan hyvin,mutta... meillä on lapsen" tekoa" takana 1,5 vuotta,nyt on tutkimukset alkanu lapsettomuuden syyn selvittämiseksi... ehkä tää kaikki johtuu siitä... tiedä sitten. on ruvennu vaan mietítyttään tää koko lapsi-asiakín... mutta kaipa sitä voi ne tutkimukset käydä läpi,miettii sitten mahdollisten hoitojen aloittamista tarkemmin... olen myös puhunut mieheni kanssa asiasta,ja kyllä hän nyt on ehkä hieman enemmän yrittänyt:)