Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me Naiset mysteerijuttu maksumuurin takana: Siis yrittikö tämä tanssiope räjäyttää asuntonsa, vai mitä ihmettä?

Vierailija
02.03.2026 |

Juttu on laitettu maksumuurin taakse, mutta alustuksesta saa käsityksen, että kyseessä olisi ollut tahallinen teko? Miksi ihmeessä?

Marco Zanellalla, 52, oli perhe ja ura tanssinopettajana. Vuotta myöhemmin hän aiheutti kerrostaloasunnossa räjähdyksen ja vaaransi monen hengen myös omansa. Hän heräsi sairaalasta kykenemättä puhumaan tai kävelemään. Nyt hän kertoo tekonsa taustat sekä sen, mitä harva kehtaa kysyä suoraan.

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000011730240.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi kuvatekstissä mainitsee "vihamiehensä"?

Vierailija
2/6 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa ei suoraan kerrottu hänen motiiviaan räjähdykselle, hän sanoi vähän epämääräisesti ettei muista mitä tapahtui. Mikä voi olla tottakin kun taisi olla aika sekaisin silloin. Sai tosi pahat palovammat itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa ei suoraan kerrottu hänen motiiviaan räjähdykselle, hän sanoi vähän epämääräisesti ettei muista mitä tapahtui. Mikä voi olla tottakin kun taisi olla aika sekaisin silloin. Sai tosi pahat palovammat itse. 

Mutta jos se oli onnettomuus, niin miksi kertoo, että hänellä on tapahtuneen takia(?) paljon vihamiehiä?

Vierailija
4/6 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se oli onnettomuus, niin miksi kertoo, että hänellä on tapahtuneen takia(?) paljon vihamiehiä?

No eiköhän se räjähdys liittynyt huumeiden valmistukseen.. 

Vierailija
5/6 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei siis varmaankaan ollut sellainen onnettomuus joka olisi voinut käydä kelle tahansa sattumalta, vaan hän on voinut ehkä aikoa tehdä jotain mikä on sitten karannut käsistä. 

Vierailija
6/6 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se räjähdys liittynyt huumeiden valmistukseen.. 

Jaa. No noissa Suomen salsa piireissä sitten liikkuu jotain kamaa vissiin, koska siellä on DJ:nä pyörinyt?