Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi YLE uutisoi harhaanjohtavasti naisen seksuaalisuudesta?!

Vierailija
04.10.2016 |

Ei varmasti joka toinen nainen saa orgasmia pelkällä yhdyntäliikkeellä ainakaan joka kerta, kuten http://yle.fi/uutiset/3-9205858 antaa ymmärtää. Osa vastanneista on varmasti ymmärtänyt kysymyksen niin, että saako orgasmin seksin aikana, johon kuuluu yhdynnän lisäksi suurempaakin stimulaatiota klitorikselle.

Tuollainen uutisointi antaa ymmärtää, että on väärin edellyttää mieheltä suoraa stimulointia klitoeikselle tai itse stimuloida sitä yhdynnän aikana orgasmin saamiseksi ja että "kunnon" nainen saa orgasmin ilman että miehen tarvitsee vaivautua seksissä mihinkään muuhun kuin yhdyntään. Vituttaa tämä yhdyntäkeskeisyys vielä vuonna 2016! Seksi ei ole yhtä kuin yhdyntä ja pelkkä yhdyntä on aika helvetin huonoa seksiä ja kyllästyttävää pidemmän päälle myös miehille, ainakin jos pitkäaikainen kumppani kyseessä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on muuttumassa jälleen täysin miesten maaksi.

Vierailija
2/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Precis, kiitos kun nostit asian esille.

Itselläni tökkäsi silmään myös tämä: "Hieman yllättäen orgasmikoulun tavoitteena on vapauttaa naiset pakonomaisesta orgasmin jahtaamisesta."

Eli taas annetaan ymmärtää, että kyllähän nyt naiset voivat nauttia seksistä ilman orgasmiakin. Kuinkahan moni mies suostuisi harrastamaan seksiä monta kertaa viikossa niin, että jäisi ilman orgasmia?

Kovin hitaasti tuntuu muutos tapahtuvan pois yhdyntäkeskeisyydestä ja siitä, että orgasmi on naisen näkökulmasta ihan yhtä tärkeä kuin miehenkin, jos halutaan että parisuhteessa on seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt papattamasta klittastasi siitä. Ei tämä ole niin vakavaa.

Vierailija
4/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Precis, kiitos kun nostit asian esille.

Itselläni tökkäsi silmään myös tämä: "Hieman yllättäen orgasmikoulun tavoitteena on vapauttaa naiset pakonomaisesta orgasmin jahtaamisesta."

Eli taas annetaan ymmärtää, että kyllähän nyt naiset voivat nauttia seksistä ilman orgasmiakin. Kuinkahan moni mies suostuisi harrastamaan seksiä monta kertaa viikossa niin, että jäisi ilman orgasmia?

Kovin hitaasti tuntuu muutos tapahtuvan pois yhdyntäkeskeisyydestä ja siitä, että orgasmi on naisen näkökulmasta ihan yhtä tärkeä kuin miehenkin, jos halutaan että parisuhteessa on seksiä.

Kyllä. Ja juuri yhdyntäkeskeisyydestä luopuminen olisi avain naisten halukkuuden lisääntymiseen ja parempaan seksiin. Naisten orgasmikoulussa voisi vaikka olla aiheena se, ettei miestä saa päästää panemaan ennen kuin on hieronut tai nuollut naiselle orgasmin, tai koulu miehille, etteivät päästä itseään laukeamaan ennen kuin nainen on saanut vähintään yhden orgasmin jollain - millä tahansa - menetelmällä. Ap

Vierailija
5/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos orgasmikoulun tavoitteena on vapauttaa naiset pakonomaisesta orgasmin jahtaamisesta, eikö sinne kouluun pitäisi passittaa miehet, nehän naisilta sitä orgasmia vaatii.

Vierailija
6/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt papattamasta klittastasi siitä. Ei tämä ole niin vakavaa.

Onpas, ihan VITUN vakava asia. Veikkaan että aika monta perhettä on hajonnut siksi, ettei mies ole ollut tarpeeksi kiinnostunut naisen klitoriksesta. Ap

Vierailija
7/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLEllä on harhaanjohtava uutinen verissä, tekee näemmä sitä muussakin kuin politiikassa.

Vierailija
8/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muun muassa tällaisen uutisoinnin, miehet luulevat joko naisessa tai itsessään olevan jotakin vikaa, jos tämä ei tule yhdynnässä. Poikaystäväni mukaanlukien.

En ole koskaan saanut emätinorgasmia ja tämä on minulle täysin ok, mutta hän ei tunnu sitä ymmärtävän. Seksimme on ihanaa, ja olen vannottanut poikaystävälle monta kertaa nauttivani siitä, vaikken yhdynnässä orgasmia saakaan - se vaatii aina klitorisstimulaatiota. En usko, että hän vieläkään täysin uskoo minua. Kun ensi kerran kerroin hänelle tästä, hän sanoi olevansa yllättynyt siitä, kuinka paljon naisen orgasmi oikeasti "vaatii" median antamaan kuvaan verrattuna. Olen siis hänen ensimmäinen vakava seksikumppaninsa.

Vierailija
9/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, että aniharva nuori nainen saa orgasmia yhdynnässä ja läheskään kaikki eivät edes klitoriksen hyväilystä. Iän mukana orgasmin saaminen helpottuu, miksi siitä ei puhuta missään? Naisen seksuaalisuus paranee iän myötä ja monilla myös lapsen saaminen vaikuttaa asiaan. Klitoriksen koko kasvaa kymmeniä prosentteja 20-30 vuodessa ja nimenomaan sisäänpäin, joten se saa helpommin ärsytystä yhdynnässä ja näin orgasmin saaminen helpottuu huomattavasti. RAskauden aikana taas kasvaa uusia hermoyhteyksiä alapäähän, joten se herkistyy huomattavasti ja  kiihottuminen ja laukeaminen helpottuu. Hiljaa hyvä tulee!

Vierailija
10/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt seksuaaliterapeutilla joka sanoi että korkeintaan kolme kymmenestä naisesta kykenee saamaan orgasmin ilman suoraa klitorisstimulaatiota.

Vierailija
11/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt seksuaaliterapeutilla joka sanoi että korkeintaan kolme kymmenestä naisesta kykenee saamaan orgasmin ilman suoraa klitorisstimulaatiota.

Jatkan vielä, että itse olen saanut kerran dildolla sisältäpäin stimuloimalla kun ensin käsittelin päältä lähelle huippua ja se vaati todella rajua painamista. Kaksi kertaa olen saanut "ilman käsiä" miehen kanssa sen jälkeen kun kumpikin on sheivannut posliiniksi. Silloinkin stimulaatio tuli päältä eikä sisältä.

Vierailija
12/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas!! Vaikea saada orgasmia = ei saa orgasmia yhdynnässä. Haloo Yle!!

Minun on helppo saada orgasmi, ihan joka kerta, kun harrastamme seksiä. Nautin seksistä ja sitä on usein, vaikka on lapsia ja yhdessä oltu 15v. En ikinä saa orgasmia pelkässä yhdynnässä. Tämä ei ole ongelma minulle, eikä miehelle. Eikä pitäs olla ongelma kenellekkään muullekkaan, jos orgasmeja kerran saa.

Vierailija
13/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on helppo saada orgasmi, ihan joka kerta, kun harrastamme seksiä. Nautin seksistä ja sitä on usein, vaikka on lapsia ja yhdessä oltu 15v. En ikinä saa orgasmia pelkässä yhdynnässä. Tämä ei ole ongelma minulle, eikä miehelle. Eikä pitäs olla ongelma kenellekkään muullekkaan, jos orgasmeja kerran saa.

Kiitos.

Vihdoinkin tuli järjen ääni vouhotuksen keskelle.

Vierailija
14/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat speksit. Ap

Vierailija
15/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle onnistuu aika helposti. Joka kerta, jos mies ei ole täystumpelo. Joskus jopa Hra minuuttimunan kanssa. Kai sitä oli vaan niin puutteessa.

Mutta eipä mulla miestä ole, viimeks huhtikuussa onnistui. Pyh!

Vierailija
17/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama millä tavalla orgasmini saan, kunhan saan. Pitääkö se nyt jotenki maagisesti tulla "ilman käsiä" ollakseen onnistunut?

Ei kukaan mies jaksaisi seksiä, jos palkintona on aina melkein kliimaksi.

Vierailija
18/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei halua hieroa ja/tai nuolla naiselleen orkkua, ei ansaitse yhdyntään pääsyä. Ap

Vierailija
19/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ei halua hieroa ja/tai nuolla naiselleen orkkua, ei ansaitse yhdyntään pääsyä. Ap

Sinun kannattaisi tutustua elimeesi. Klitoris on paljon enemmän kuin se "nappi". Kun löydät sen kokonaan, opit käyttämään sitä.

Seksi on antamista ja vastaanottamista. Opettele vastaanottamaan, niin tuskasi helpottaa.