Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä helpotti! Poistin fb sovelluksen puhelimesta

Vierailija
04.10.2016 |

Tajusin miten kiinni olen kokoajan puhelimessa. Kyttäsin kikoajan onko tullut uusia punaisia palloja. Nyt vaan päätin että piistan fesen ja messengerin sovellukset. Ei tartte enää kyrätä. Sillontällöin voi sit käydä kurkkaamassa vaikka pöytäkoneelta. Tilejä en siis poistanut. Ne joilla oikeaa asiaa, saavat kiinni kyllä pösoittamallakin tai tekstaamalla. Helpotus!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman kesällä :)

Vierailija
2/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Tein saman tällä viikolla :D kyllä helpotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes koko facessa, enkä aio mennäkään.

Vierailija
4/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole älypuhelinta. Tavallinen karvalakkikänny ilman nettiä.

Kotona on läppäri, jolla hoidan kaikki asiat. Kuten tämän kirjoittelun.

Vierailija
5/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole edes koko facessa, enkä aio mennäkään.

Hyvä, koska kun sinne menee on vaikeampi enää päästä kokonaan pois. Kovin on koukuttavaa ja lisäksi kaikki informaatio jota sinne laittanut jää kyllä fb:n tietoon vaikka tilisi kuolettaisitkin.

Vierailija
6/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheet!. Ei sormet osu oikeille nappuloille näköjään. Pitäis muistaa tarkistaa ennen lähettämistä..

Vierailija
7/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä puhelimen nettiä on niin ärsyttävä käyttää (pieni näyttö, ikävä kirjoittaa) ettei sitä tule käytettyä ellei ole pakko. Fb ja twitter appsit on erikseenkin, mutten muista koska viimeksi olisin käyttänyt.

Toisekseen ärsyttää tyypit joille känny on kasvanut käteen kiinni ja jotka vahtaa sitä seurassakin.

Vierailija
8/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä fb:n sovellusta. Aina olen käynyt selaimen kautta, kävin sitten läppärillä tai kännykällä. Hyvinhän tuolla siltikin kuluu aikaa... :D

Mut joo, paljon vähemmän tulee kännyllä käytyä siellä, koska ei jaksa aina naputella pitkää tunnusta. Ja toisekseen, kännyllä se sivu ei toimi oikein, niin senkin takia mielummin käyn läppärillä siellä.

Vierailija
9/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitushäröistä päätellen OIKEA ratkaisu

Vierailija
10/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin poistin Facebookin oman sovelleuksen, se oli raskas ja ne punaiset pallot ärsyttivät. Käytän FB:tä puhelimella Swipe-sovelluksella, joka ei ilmoittele millään palluroilla uusista viesteistä tai muista. Eli Swipella sain Facebookin hyvät ominaisuudet puhelimeen (helppo käyttää, voi laittaa viestejä koska messenger toimii jne.) mutten huonoja (ne pallurat, "pakko" katsoa heti mikä sen aiheuttaa, hitaus).

Vierailija
11/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa koko v*tun facebook ja ällöttää kun muija räplää kokoajan kännykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä