Joka tytön unelma Olli Saarela on sinkku!
Kommentit (17)
Njääh. Tykkään nuorista ja komeista miehistä ja tuo on kyllä kaukana siitä.
Vierailija kirjoitti:
Joka tytön unelma? Ehkä 45+ ikäisten naisten unelma.
N25
Ei ainakaan minun unelmani. n47
Tämä! En ole ikinä tajunnut Olli Saarelan naismenestystä. Siis että 20 v nuoremmat kauniit näyttelijättäret ovat sen tyttöystäviä. Siis, mikä salainen viehätysvoima sillä oikein on kun omasta mielestäni näyttää niljakkeelta...anteeksi vain. Voi olla ihan mukava tyyppi, en mä sillä...
Uuh, ihanaa!
Lähtisköhän Olli shoppailemaan mun kanssa Anttilan konkurssimyyntiin mattoja? Vielä ehtis.
Hyi. Muistan joskus oikeesti lähes 20 v sitten silloisessa Kermassa (v.98 tai 99), sillä oli joku wingman siellä joka tuli kovasti myymään mulle Saarelaa kun en tiennyt kuka ihme toi turhake on. " Tässä Olli Saarela, mm. Rukajärven tien ohjaaja.". - - - "Ihan sama."
Kai toi näköjään sit aika moneen uppoo.
Saattaa olla niin, et jokin leffa jää kesken. Ollil on päihdeongelma. Sen kun selättäis, vois vielä saada jotain aikaiseksikin. Arvostan korkealle Ollin existä ykköstä Anu Pirilää, puvustajaa. Asiallinen mimmi.
Monta naisystävää/kihlattua/avo(i)puolisoa hänellä on ollut viimeisen 20v aikana? Onko joku pysynyt laskuissa?
Vierailija kirjoitti:
Uuh, ihanaa!
Lähtisköhän Olli shoppailemaan mun kanssa Anttilan konkurssimyyntiin mattoja? Vielä ehtis.
Olli shoppas päiväpeittoja, dear.
Oi vitsit mikä sauma. Mitäs ton Jussi Parviaisen parisuhderintamalle kuuluu?
Ihania tollaset riippuvaiset narsistit <3
*yrjö*
Vierailija kirjoitti:
N25
Ei todellakaan ole! N47
Samaa sarjaa: Juhani On Palmu, Tapeni on Valkoinen ja Bulini ei ole Mentori.
Vierailija kirjoitti:
N25
Ei ole unelma, ei. Painajainen pikemminkin.
T: N46
Riitta Sinkkonen nappasi tämän herkkupalan.
Voi meitä muita naispoloja.
Ja tämä oli siis vitsi. :D
N25