Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takaapäin, doggy

Vierailija
03.10.2016 |

Mitä mieltä palstalaiset ovat doggystylestä? Itse miehenä rakastan sitä asentoa sen eläimellisyyden ja kiihottavuuden takia, tykkään olla vähän raju ja vedellä hiuksista samalla jos nainen on itse alistuvampaa sorttia, peppureikä näkyy selvästi mikä kiihottaa aistejani vielä enemmän, ja varsinkin jos nainen itse levittää pakaransa kun makaa sänkyä vasten jotta näen sen.
Tällä asennolla olen itse onnistunut parhaiten harrastaa yhdyntää, toki lähetyssaarnaaja on vakio, mutta mielestäni hiukan tylsä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kädet alas paras positio ever

Vierailija
2/11 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

peppureikä näkyy selvästi mikä kiihottaa aistejani vielä enemmän, ja varsinkin jos nainen itse levittää pakaransa kun makaa sänkyä vasten jotta näen sen.

5/5.

Ainoa huono puoli, ettei tuota kauaa kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan loistava asento. Tykkään siitä kun nainen on peppu pystyssä, mutta ylävartalo on maahan/sängylle painettuna. Ikään kuin nainen makaisi vatsallaan, mutta peppu kohotettuna ylöspäin. Sen kutsuvampaa asentoa ei ole olemassa.

Doggystylessä pääsee hyvin käsiksi naisen rintoihin, lantioon, niskaan, hiuksiin, ja voin kallistaa naisen päätä hieman taaksepäin, että pääsen suutelemaan.

Takaapäin on myös todella hyvä nuolla naista. Paitsi että se on aivan tajuttoman kiihottava näky, niin siitä pääsee myös hyvin lipomaan naisen peppureikää...

Vierailija
4/11 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan loistava asento. Tykkään siitä kun nainen on peppu pystyssä, mutta ylävartalo on maahan/sängylle painettuna. Ikään kuin nainen makaisi vatsallaan, mutta peppu kohotettuna ylöspäin. Sen kutsuvampaa asentoa ei ole olemassa.

Doggystylessä pääsee hyvin käsiksi naisen rintoihin, lantioon, niskaan, hiuksiin, ja voin kallistaa naisen päätä hieman taaksepäin, että pääsen suutelemaan.

Takaapäin on myös todella hyvä nuolla naista. Paitsi että se on aivan tajuttoman kiihottava näky, niin siitä pääsee myös hyvin lipomaan naisen peppureikää...

Ooh, tätä minä rakastan tehdä! Ensin nuolla ja nuuhkia peppua niin pitkään että kieli kipeytyy ja sitten lopulta kun ei enää voi hillitä itseään, aloittaa raju emätinyhdyntä. Vielä yhdynnän jälkeen nuolee panohiestä hikisen ja supistavan peppureiän puhtaaksi...

Vierailija
5/11 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tämä myös lemppariasento. Jostain syystä mies tykkää perus lähetyksestä ihan ehdottoman paljon..

Vierailija
6/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi parhaimmista asennoista.

Vierailija
7/11 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, yhtenä kaikkien muiden joukossa.

Lempparini on ehkä lusikka kuitenkin. Erityisesti peppuseksi on siinä asennossa hyvää.

N48

Vierailija
8/11 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mieliksi  tulee tuota silloin tällöin kokeiltua. Itse tykkään kyllä tosi paljon ihan tavanomaisesta "lähetyssaarnaajasta" eri variaatioineen. N50+

Vierailija
9/11 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tämä myös lemppariasento. Jostain syystä mies tykkää perus lähetyksestä ihan ehdottoman paljon..

Viittaisi siihen, että et pyyhi kunnolla.

Vierailija
10/11 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni paras asento ainakin minulle. Takuu varma orgasmi joka kerta ja mahdollisuus myös saada ns. kahta yhtä aikaa. Mieheni kalu + sauva. :)  Haaveissa vaihtaa sauva toiseen ns oikeaan kaluun. Toisella ratsastaisi ja toinen tulisi takaapäin.

Vierailija
11/11 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuntuu hyvälle, mut mun on vaikee saada tässä asennossa orgasmi, en oo tainnu saada ikinä. Käsillä hyväily ei oo kuitenkaan sama asia mun mielestä. Klitorisstimulaatio puuttuu..

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä