Lähteäkö Nykkiin vai Singaporeen shoppaileen?
Miehen frequent flyer pisteet riittää just molempiin lentoihin plus hotelliin meille kahdelle. Hän sanoi myös, että mä saan valita.
Mutta kumpi? Eikös Kaakkois-Aasiassa ole sadekausi juuri nyt? Mutta toisaalta ei se haittaa, kun kuitenkin oltaisiin sisällä pääasiassa.
Kumpaan itse lähtisitte, jos pääsisitte?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä majoitun Nycissä aina Midtownissa, sillä haluan päästä nopeasti kävellen paikasta toiseen. Toki menen metrolla/taxilla Dowtowniin jne, mutta itse pidän Midtownin sykkeestä.
Dowtown?
Olisko tullut ihan puhdas kirjoitusvirhe? Mitä veikkaat?
Shoppaile netissä ja lähde ulkomaille lomailemaan.
Nykissä hotelli olisi Marriot Marquis ihan Times Squaren vieressä. Ei ehkä ihan mun suosikki kuitenkaan.
Singaporessa taas Intercontinental, joka on sijainniltaan todella hyvä historiallisessa kaupungissa.
Molemmissa paikoissa olen käynyt ennenkin. Nykki olisi neljä yötä ja Singapore viikko.
Shoppailisin varmaan vaatteita (koko 34) ja sisustuskankaita ja muita juttuja kotiin. Tykkään Singaporen tavarataloista ja mulla on ollut helppoa löytää sopivia kokoja. Monissa paikoissa on länkkärikoot erikseen.
Ja lennetään busineksessa eli lentoajalla ei ole merkitystä. Molemmat lennot Damin kautta. Ap
Mitä sun tarvitsee shoppailla?