Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa "erilaisen" naisen?

Vierailija
03.10.2016 |

Pahoittelut clickbaittaavasta otsikosta.
Kysymykseni oikeasti kuuluu; "Mistä löytää naispuolisen henkilön, joka rakastaa miettiä vaikkapa mitäköhän Hitlerin mielessä liikkui ja vaikka keskustella kommunismista pitkiäkin aikoja?"
Tuntuu siltä että tämäntyyppiset naispuoliset henkilöt olisivat todella harvassa(kuten on myös miespuolistenkin puolella) eikä Heidänlaisia henkilöitä tahdo löytää oikein mistään, perkule. Olen 25v normaalin näköinen, normaalia parisuhde-elämääkin elänyt mies niin tämäntyylisiä persoonallisuuksia ei ole tullut vastaan -tai ainakaan antanut todellisen persoonallisuutensa tulla näkyviin(kenties normi "pakko käyttäytyä mahd. normaalisti" on voinut vaikuttaa?).
Missä siis Teidänlaiset naikkoset viettävät vapaa-aikaansa? Kirjastossa? Kotona vauvafoorumeita lukemassa? Onko teitä edes olemassa? Pitääkö tässä ryhtyä homoksi? :D
Tahdon vielä muistuttaa ettei tarkoitukseni ole ensinnäkään etsiä deittiä täältä ja toisekseen mitenkään eriarvoistaa naisia "paremmuusjärjestykseen". Olen vain henkilö, joka pitää tietynlaista piirrettä korkeammassa arvosa kuin muita piirteitä -kukapa meistä ei vaatisi tietynlaisia ominaisuuksia kumppanistansa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskun kanssa käytiin kesällä kalassa, mutta ei saatu mitään. Ei se oikeastaan haitannut, koska emme mitääm sen kummemmin kaivanneetkaan. Vähän kuten voimanosto, sen joko osaa tai sitten ei, mutta kenenkään on turha sitä pidempään kyyristellä koska voi käydä selän päälle. Kuten samaiselle OSkulle, joka ryntäsi bussista ulos katsomatta, kun oli niin innostunut Ässien matsista, mutta törmäsi polkupyöräilevään vaapukkavartalonaiseen. Ei se mitään, kyllähän minä silti matsiin menin, mutta olisi se Osku saanut olla kanssa, koska liput oli valmiiksi ostettu. Tietokoneella ostettiin, minulla oli joskus aikaan Pentium 120 MHz ja 56K modeemilla soiteltiin erilaisiin bokseihin, kun internetsiä ei vielä ollut meidän kylillä saatavilla. Sieltä sitten imuroitiin ohjelmia ja kuvia, mutta oli se hidasta puuhaa modeemilla. En enää sellaista kaipaa, kuten en en oikein kaipaa helteitäkään. Hikoiluttaa rupeaa, kun on tuota painoakin vähän liikaa, ja paita tarttuu heti kainaloista ja selästä kiinni. Pitäisi olla jotain talkkia, niin kuin ennen laitettiin kun mentiin tansseihin. Esimerkiksi valssi on aika vinkeä tanssi, kun pitää osata laskea se 1-2-3-4, sitä ei oikein kukaan osaa yhtä hyvin kuin minä.

Vierailija
2/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä, että roikkuu sellaisten miesten kanssa, joita suurin osa naisista karttaa eli kaiken maailman roolipelaajien, nörttien sun muiden. Naispuolisia kavereita joko on tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppaan vain -ap

Vierailija
4/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa? Ei välttämättä mistään. Se, minkälainen on sisältäpäin ei aina näy ulospäin. Ehkä jostain filosofian kursseilta tai historian kursseilta parhaiten. 

btw. ei homoksi tuosta vaan ryhdytä, ellet ole jo bi.

Vierailija
5/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Harvaa vaan kiinnostaa oikeasti keskustella naisen kanssa syvällisesti mistään, todella harvaa. Yleensä miehet pudottavat aivonsa siinä vaiheessa kun siirtävät katseensa uuman korkeudelle tai vähän ylöspäin… Vastaavasti takapuolella on sama vaikutus. 

Niin. Mistä löytyy mies, jossa yhdistyy useampi ominaisuus yhtäaikaisesti? Joka ottaisi vakavasti naisen, jonka ulkoinen habitus on ihan kunnossa ja joka silti kaipaa enemmän sitä, että edes jotakin kaksijalkaista kiinnostaisi tutustua siihen minkälainen ihminen oikeasti olen. 

BTW, olen sinua kymmenen vuotta  vanhempi - onko iällä väliä? 

Vierailija
6/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen nainen. Mieheni on juuri kaltaisesi joka rakastaa puhua esim. Tähtitieteestä, kommunismista ja Hitletistä ja hän usein sanoo ääneen kuinka iloinen on, että on löytänyt kaltaiseni naisen, sori omakehu :) mistä meitä löytää, jaa... En itsekään tunne kaltaisiani naisia monta ja en mulla ei muutenksan ole laajaa naiskaveripiiriä mutta olemme yleensä korkeakoulutettuja kuten opettajia, asianajia. Minä olen tuleva DI. Harrastan ihan kuntosaliakin ja käyn kyllä baareissakin. Siellä viihdyn black jack pöydässä eli kannattaa tsekata pelipöydä n naiset :)

Vierailija
7/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näin? Vaikea kuvitella että kaikki filosofit tai tutkijat olisivat roolipelaavia nörttejä.

Vierailija
8/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Harvaa vaan kiinnostaa oikeasti keskustella naisen kanssa syvällisesti mistään, todella harvaa. Yleensä miehet pudottavat aivonsa siinä vaiheessa kun siirtävät katseensa uuman korkeudelle tai vähän ylöspäin… Vastaavasti takapuolella on sama vaikutus. 

Niin. Mistä löytyy mies, jossa yhdistyy useampi ominaisuus yhtäaikaisesti? Joka ottaisi vakavasti naisen, jonka ulkoinen habitus on ihan kunnossa ja joka silti kaipaa enemmän sitä, että edes jotakin kaksijalkaista kiinnostaisi tutustua siihen minkälainen ihminen oikeasti olen. 

Oletko mukamas jutellut niin monen miehen kanssa, että voit käyttää sanoja "harvaa" ja yleistää, ettei miehiä kiinnosta puhua syvällisemmin? Mielestäni kommenttisi kertoo sinun älykkyydestäsi aika paljon. 

Vierailija
9/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tietoviisaiden baarivisoissa voisi näitä besserwisser-naisiakin olla? Tai ilmaise toiveesi nettideittiprofiilissasi.

Vierailija
10/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu myös yksi nainen joka tykkää keskustella asioista vähän eri tasolla kuin suurin osa muista. Joka tykkää myös mmorpg:sta. Vaikea sanoa mistä meitä löytyy, mutta luulen, ettei tämä piirre tule välttämättä ihan ensimmäisenä esiin vaikka se löytyisikin.

Vierailija
11/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu myös yksi nainen joka tykkää keskustella asioista vähän eri tasolla kuin suurin osa muista. Joka tykkää myös mmorpg:sta. Vaikea sanoa mistä meitä löytyy, mutta luulen, ettei tämä piirre tule välttämättä ihan ensimmäisenä esiin vaikka se löytyisikin.

Millä tavalla sinä tykkäät keskustella asioista keskustella, jolla tavalla tämä "suurin osa" ei keskustele? 

Vierailija
12/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Tosin minun nörttiaiheeni ovat medikaalipuolella ja biologiassa. Historiassa minua kiinnostaa muinaiset kulttuurit ja teologia. Käyn ehkä kolme kertaa vuodessa ulkona ja silloin olen naamioitunut känniseksi peruslortoksi tekoripsien ja miljoonan lisäosan voimin. Meitä piileskelee vähän kaikkialla.

Vierailija
13/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa, netistä (tykkään googlailla ja lukea juttuja eri aiheista, milloin mistäkin; historia ja politiikka tosin ei varsinaisesti oo mun ykkösmielenkiinnonkohteita, mutta miksei sitä vois pohtia just vaikka Hitlerin aivoituksia ja on niitä tainnut tulla miehen kans joskus pohdittuakin), töistä, miksei joskus kirjastostakin (siellä tosin käyn yleensä tosi äkkiä ja en mitenkään hirveän usein), keikoilta (tosin ne on yleensä ulkomaan keikkoja, kun mun lempibändit ei täällä käy kuin joskus ja jouluna), yökerhostakin ois voinut joskus harvoin löytää silloin kun sinkkuna kaverin kans joskus käytiin, mut siellä taisin olla se myrtsimmän näköinen mustiin pukeutunut tyyppi, kun ei ne olleet mun juttuja ja inhosin sitä musiikkia ja niitä kännisiä, koiran kans lenkiltä (silloin kun oli koira yhdessä vaiheessa).

Ei sun siis varmaan tarvitse ainakaan vielä homoksi kääntyä, ehkä joku löytyy vielä jostakin. Me löydettiin miehen kans toisemme tekstarichatistä vuosituhannen alussa.

Vierailija
14/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä naisilla on hieman rock henkisempi musiikkimaku joka voi näkyä jo pukeutumistyylissä tai sitten voivat näkyä vaikka CMX-konsertissa.

Vierailija
15/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset tunnistavat kyllä toisensa. Sitä en tiedä missä näihin naisiin voi törmätä. Ovat varmaan kotonaan tekemässä jotain sellaista mitä sinäkin.

Vierailija
16/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että Teitäkin löytyy, uskon että vaikeampaa voi olla naisena löytää syvällistä keskusteluseuraa mainitsemasi syynkin takia, mutta myös sen takia ettei miehiä niin paljoa syvällisiä kiinnosta puhua(ja joita kiinnostaa, niin niistä miehistetään tunteellisuus ja syvällisyys jonnekkin sielun uumeniin)

Iällä ei ole paljoakaan väliä, eniten se että minkälaisessa elämäntilanteessa sitä elää vaikuttaa, koska mielestäni juuri ne elämäntilanteet "aikuistaa" jne. 

Vierailija
17/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosiaan täällä kotona vauvafoorumia lukemassa, mutta mun kiinnostukseni lopahtaa heti siinä vaiheessa, kun mua kutsutaan "naikkoseksi". Muutenkaan en arvosta miehiä, joiden mielestä naiset ovat kokonaan toista rotua ja ajattelevat ja keskustelutaitoiset naiset suunnilleen satuolentoja.

Mutta näin muuten kiinnostaa, että mistä näkökulmasta haluat Hitleristä ja kommunismista keskustella? Oletko miten koulutettu? Onko sinulla oikeasti kykyä syvälliseen, asiantuntevaan ja älykkääseen keskusteluun? Millaisten naisten kanssa ja millaisissa tilanteissa olet yrittänyt näistä aiheista keskustella?

Vierailija
18/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako kommunismista puhuva mies kommunismista puhuvaa naista? Vastaako tanssi naisella sitä mitä tanssi miehellä? Lätkä miehellä ja naisella? Ei.

Vierailija
19/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut clickbaittaavasta otsikosta.

Kysymykseni oikeasti kuuluu; "Mistä löytää naispuolisen henkilön, joka rakastaa miettiä vaikkapa mitäköhän Hitlerin mielessä liikkui ja vaikka keskustella kommunismista pitkiäkin aikoja?"

Tuntuu siltä että tämäntyyppiset naispuoliset henkilöt olisivat todella harvassa(kuten on myös miespuolistenkin puolella) eikä Heidänlaisia henkilöitä tahdo löytää oikein mistään, perkule. Olen 25v normaalin näköinen, normaalia parisuhde-elämääkin elänyt mies niin tämäntyylisiä persoonallisuuksia ei ole tullut vastaan -tai ainakaan antanut todellisen persoonallisuutensa tulla näkyviin(kenties normi "pakko käyttäytyä mahd. normaalisti" on voinut vaikuttaa?).

Missä siis Teidänlaiset naikkoset viettävät vapaa-aikaansa? Kirjastossa? Kotona vauvafoorumeita lukemassa? Onko teitä edes olemassa? Pitääkö tässä ryhtyä homoksi? :D

Tahdon vielä muistuttaa ettei tarkoitukseni ole ensinnäkään etsiä deittiä täältä ja toisekseen mitenkään eriarvoistaa naisia "paremmuusjärjestykseen". Olen vain henkilö, joka pitää tietynlaista piirrettä korkeammassa arvosa kuin muita piirteitä -kukapa meistä ei vaatisi tietynlaisia ominaisuuksia kumppanistansa?

Ootko sinä minä? Olen myös 25v ja mulla pyörii samanlaisia syvällisiä ajatuksia, olen myös 25v ja mietin että pitääkö tässä ruveta homoilemaan kun ei löydy järkeviä naisia. Oletko sinä minä?

Vierailija
20/53 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistollahan he. Oletko sinä siellä ap?

Eli kaikki tuntemani naiset haluavat keskustella syvällisiä, mutta miehet eivät.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän