Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

help!sokereita tarkkailevat!

06.03.2006 |

tänään neuvolassa kävin ja pissassa oli sokrut kahella plussalla. voisko johtua muroista, joita söin aamulla? niistä justiinsa katoin, ni oli 100 grammassa muroja 21g sokereita. kuulostaa mun mielestä aika paljolta...

aamulla taas pitää stixata ja jännittää varmaan koko yö niin, ettei tuu uni. muuten kun olen dieettiä noudattanut, niin vetää mielen aika maahan, kun kuiteski löytyy sokrua pissasta ja veressäkin oli justiinsa sallitun rajoissa.

kiitän!

mammili ja papunen 30+6

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mittailen kotona parina päivänä viikossa noita sokereita ja tein saman havainnon, eli syötyäni Fitnes-muroja,arvot nousivat pilviin.Kahvilla ja leivällä arvot pysyvät kurissa.Ja kerran join veriappelsiininektariinia,niin sillä oli sama vaikutus.Eilen illalla söin iltapalaksi,kun niin kauheasti teki mieli...,lihapiirakan,niin johan taas oli paastoarvo koholla... että tuollaisia kokemuksia.

Vierailija
2/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noi murot voi vaikuttaa asiaan! Mulla nousi sokerit kattoon appelsiinitäysmehusta, siis ihan liiasta hedelmäsokerista. Kannattaa myös katsoa sokrut ainakin jogurteista, joissain on tosi paljon sokeria!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla