Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä voisi olla´????

Vierailija
06.03.2006 |

minulla on kipua rintakehän kohdalla ns. luukipeä minulla on myös yläselkä vähän kipeä????hengittäminen ei käy kipeää luuvain tuossa rintakehässä on kipeä??mitä voisi olla???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani kun ajoin ajokortin, niin ensimmäisen kerran kun pääsin yksin autolla ajelemaan, ajoin yli 6h putkeen onnellisena... ;D

Mutta seuraavana päivänä tunsin pistävää kipua rinnassa ja juuri samanlaista kipua rintojen välissä - siinä luussa/rintalastassa, hengittäminen oli vaikeaa, selkä särki jne. Olin jo varma että minulla on sydänkohtaus. ;) Kipu yltyi sietämättömäksi, ja kun lopulta lääkäriin jo mentiin, niin lihaksethan ne siellä olivat kipeytyneet. En tiennyt että siinä rintalastan kohdalla on lihas!!! Ja kipu oli kuin " sydänkohtaus" .

Olin vain tehnyt uutta asiaa (liikettä) hieman liian pitkään ekaa kertaa ja samalla koko ajan jännittänyt lihaksia, niin sattuuhan siinä pidemmän päälle. ;)

Jos kylkiluu olisi murtunut, et pystyisi istumaan, kävelemään, tekemään mitään!

Vierailija
2/2 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaatunut tai loukannut jotenkin itseäsi? Voi olla ruhjevamma rintäkehän alueella ja niiden paraneminen vie helposti 4-5 viikkoa,,koska alue on sellainen etteei saa lepoa ikinä (hengityksen takia ) Ben there done that...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla