Vaihdatko kotiin tultuasi kotivaatteet? Millaiset?
Vaihtaako monikin kotiin tultuaan eri vaatteet? Jos, niin millaiset? Ovatko ne vanhoja "parempia" vaatteita vai vartavasten kotivaatteiksi ostettuja?
Kommentit (59)
Muuten annan olla samat vaatteet paitsi farkut vaihdan collegeihin. Usein vaihdan myös sukat ja alkkarit jos päivä jatkuu harrasteen tms muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veemäisempi päivä, sitä enemmän riisun. Yleensä kekkaloinkin nakkena...
M44
Kuinka lämpimänä te kotinudistit oikein pidätte asuntoanne? Ainakaan näin omakotiasujana ei tulisi mieleenkään pitää lämpöä niin korkeana, että kodissa haluaisi ihan oleiluun asti heilua alasti. Harvat hellepäivät sitten erikseen.
Onneksi tykkään villasukista ja pehmeistä neuleista. :-D
Olen aina kotona ihan vaan yöpuvussa. Jotkut pyjamahousut/leggarit ja löysä t-paita. Ei tulisi mieleenkään hengata esim farkuissa kotona.
Mä vaihdan, koska jakkupuku tai työmekko päällä ei ole kiva kuoria sipulia. Töissä pitää olla aika pukukoodilla. Toisekseen vien työasun partsille tuulettumaan, ja pidän taas keskiviikkona. Tulee vähemmän pyykkiä. (Perjantaisin olen useimmiten etänä, jos ei ole kokousta, niin vaatteilla ei ole niin väliä.)
Mun lempikotivaatteet on väljä hame/farkkuhame ja tunika/toppi, tai farkkumekko/vanha työmekko kaapista. Sukkahousut lentää jalasta pyykkiin. Kotimekkoakin pidän pari päivää.
Alasti olen työpäivän jälkeen kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44Kuinka lämpimänä te kotinudistit oikein pidätte asuntoanne? Ainakaan näin omakotiasujana ei tulisi mieleenkään pitää lämpöä niin korkeana, että kodissa haluaisi ihan oleiluun asti heilua alasti. Harvat hellepäivät sitten erikseen.
Mittari näyttää nyt 21,7 C. Ei mua palella...
Ja omakotitalo on.
M44
Housut riisun, siinä kaikki. Odotamme miehen kanssa aikaa jolloin lapset muuttaa pois jotta voimme vain olla vaikka alasti.
ajatelkaa miten paljon parempi maailma meillä olisi jos kaikki voisivat aina käyttää vain tällaisia kotivaatteita. Kun kaikki voivat niissä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44Kuinka lämpimänä te kotinudistit oikein pidätte asuntoanne? Ainakaan näin omakotiasujana ei tulisi mieleenkään pitää lämpöä niin korkeana, että kodissa haluaisi ihan oleiluun asti heilua alasti. Harvat hellepäivät sitten erikseen.
Ja omakotitalo on.
M44
Heh, meillä 21,6. Vähän ehkä vilvakka kun ei ole vielä patterit päällä. T:28
Vaihdan vaatteet heti kotiin tultua. Löysät trikoo- tai pyjamahousut ja pehmeä t-paita. Talvella college vielä lisäksi ja villasukat heti kun vähänkään siltä tuntuu. Rintsikat lentää kaaressa pois, kello ja korut myös veks. Usein pesen meikitkin heti jos tiedän etten ole enää menossa mihinkään ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja omakotitalo on.
M44Heh, meillä 21,6. Vähän ehkä vilvakka kun ei ole vielä patterit päällä. T:28
Uusi talo, lattialämmitys snadisti päällä, ei vetoa...
M44
Joko riisun täysin alasti tai sitten vaihdan päälle pitkät kalsarit ja topin. Ei rintsikoita.
Tulin juuri kotiin ja heitin villatakin naulakkoon ja vaihdoin kotitossut jalkaan. En edes omista erikseen ns. kotivaatteita. OK, joitakin leggareita on, mutta täällä etelässä ne ovat talvea varten lähinnä.
Tänään menin lyhythihaisella t-paidalla, farkkuhameella, korkosandaaleilla ja villatakkini oli hapsuhelmainen, isoa verkkoneulosta.
Jos joskus notkun kotona koko päivän, enkä viitsi pukeutua ja meikata, vedän yöpaidan päälle aamutakin.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, heti kun tulen kotiin. Parasta on saada ottaa rintsikat pois. Käytän kotona vanhoja kulahtaneita t-paitoja, lököhousuja, fleece-takkia ja villasukkia. Onneksi asun yksin niin ei haittaa miltä näyttää. Jos olisi seuraa niin luultavasti panostaisin ulkonäköön hieman enemmän.
Aika moni näyttää ottavan rintsikat pois. E-kuppisena ei tulisi mieleenkään. Inhottavaa hankaantumista ja "löysä" olo.
Otan housut pois ja olen niiden alla olevissa mustissa pitkissä kalsareissa, jotkä käy legginsseistä. Paremman puseron vaihdan pikeepaitaan (mulla on niitä 20 kpl) ja päälle neule, jos on viileää.
Vaihdan heti pitkät silkkikalsarit ja löysän t-paidan ja hiukset ponnarille.Villasukat tarvittaessa.Ihana olla löysissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja omakotitalo on.
M44Heh, meillä 21,6. Vähän ehkä vilvakka kun ei ole vielä patterit päällä. T:28
Uusi talo, lattialämmitys snadisti päällä, ei vetoa...
M44
Niinpä, meillä vanha iso talo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, heti kun tulen kotiin. Parasta on saada ottaa rintsikat pois. Käytän kotona vanhoja kulahtaneita t-paitoja, lököhousuja, fleece-takkia ja villasukkia. Onneksi asun yksin niin ei haittaa miltä näyttää. Jos olisi seuraa niin luultavasti panostaisin ulkonäköön hieman enemmän.
Aika moni näyttää ottavan rintsikat pois. E-kuppisena ei tulisi mieleenkään. Inhottavaa hankaantumista ja "löysä" olo.
Otin mäkin ennen mutta löysin rintsikat joilla voisi vaikka nukkua yön. T: G-kuppi
Leggarit ja pitkä paita + villasukat ja neuletakki jos on kylmä.