Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa niin paljon! Työkaverit tarkkailevat jokaista ilmettäni ja analysoivat tunteitani!

Vierailija
03.10.2016 |

Olen työyhteisöni reilusti nuorin ja minusta kyllä pidetään. Pidän itsekin muista ja tavallaan pidän jonkinlaisena perheenä heitä.
Olen avoin, reipas ja pieni flirtti on ollut ok ja hauskaa tähän saakka.
Nyt ahdistaa kun muut analysoivat onko minulla tunteita, flirttailevat jatkuvasti ja katsovat miten suhtaudun.
Yrittävät tehdä mustasukkaiseksi, katsovat ilmeitäni ja ryhmässä miettivät olemustani.
Koko ajan haluavat pääni sisään ja nähdä tunteeni ja kun olen ilmeetön tai pahalla päällä/väsynyt niin on ihan pakko tietää mikä minun on.
Jos puhun naimisissa olevalle miehelle niin katsotaan käyttäytymistäni ja kaikkea.
Päättelevät omista päistään juttujaan.
Miehet ovat seksuualisesti tunkeilevia, puhuvat rivoja, koskettavat ohimennen.
Välilä lantiosta tai perseestä.
Alkuun minua nauratti paljon ja olin mukana huumorilla jutuissa enkä ottanut tosissaan.
Sen takia varmaan kaikki luulevat, että olen kiinnostunut tai valmis nussimaan jokaista tai että olen omistushaluinen heistä.
En kestä tuota jatkuvaa silmien alla olemista. Tekisi mieli raivota mitä haluavat minusta.
En vain uskalla pilata muuten hyvää työporukkaa kun tosiaan huumoria on ja yritän jaksaa nauraa mukana mutta kaikkea ilmeitä/tekoja/sanoja yli-analysoidaan.

Miksei voi olla vain kevyttä huumoria pienellä flirtillä säväytettynä ilman, että siitä pitäisi mitään ajatella?
Tai jos en jaksa aina niitä naisjuttuja tai olen väsynyt niin tentataan ja katsotaan ryhmässä kuinka mustasukkainen tai masentunut olenkaan.
Ihan sairaaksi rupee menemään jo silmätikkuna oleminen.
Olen antanut kai sitten vääriä signaaleja kun kieltämättä alkuun pienet flirtit olivat imartelevia ja piristi päivää mutta nyt tuntuu, kuin testattaisiin jatkuvasti olemustani ja niitä "tunteita".

Tuntuu joltakin henkiseltä joukkoraiskaukselta ja taidan räjähtää jos huomaan porukalla heidän analysoivan mieleni juoksua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/ 5 - Viestisi alku on räikeässä ristiriidassa lopun kanssa. Pidät itsekin tavallaan joukkoraiskaaja perheestäsi? Intouduit liikaa tässä provossasi ja unohdit miten se lähti liikkeelle.

Vierailija
2/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista olisi tietää missä työpaikassa on aikaa moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi tietää missä työpaikassa on aikaa moiseen.

Porvoon kaupunginvalssaamolla varmaankin.

Vierailija
4/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhalla peli poikki.Sanot suoraan, että nyt ei enää naurata nämä jutut, että menee jo liian pitkälle, voisitteko lopettaa.

Kähmijöille sama juttu. Jos joku koskee takamustasi tms. sanot heti, että nyt loppu.Ja kerrot oitis esimiehellesi.

Vierailija
5/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kun ollaan somessa parissa paikassa kavereita niin päivityksiäni kuittaillaan töissä arvostellen elämääni, tai yksi heistä tekee niin. Lisäksi meikkejä arvostellaan, henkilökohtaisesta elämästä kysellään, vittuillaan ja arvostellaan negatiiviseen sävyyn "huumorilla", käskytetään ja välillä nöyryytetään.

Minulla on kauhea viha-rakkaus suhde heihin. Liian tunkeilevaa..

Toisinaan se on ihan kivakin mutta välillä menee aivan liian henkilökohtaiseksi ja suutun. Ei kertakaikkiaan kuulu muille tai ei tarvi selitellä jokaista asiaa.

Välitetään kyllä mutta halutaan tietää ja kaivaa minusta liikaa.

Juuri se mustasukkaiseksi yrittäminen, vetovoimansa ja vallan kokeilu. Tarkkailut sun muut.

Alan varmaan olemaan pelkkä eloton kuori niin tajuavat, etten halua olla liian läheisissä väleissä.

Työporukkaa on kuulunut kyllä suora huumori jossa olen ollut mukana mut nyt tuntuu, että haluavat vain lisää minusta jotain koko ajan.

Ap

Vierailija
6/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä olen tulossa hulluksi.

Nytkin tuntuu, että he ovat jopa voineet hakkeroida puhelimeni ja lukea mitä tänne kirjoittelen.

En tiedä enää kuvittelenko vain kaiken pääni sisällä ja pitäisikö ottaa vaan iisimmin ja yrittää olla ajattelematta mitä joukolla miettivät mutta on se kyllä ärsyttävää välillä.

En enää kestä enkä tiedä onko tuntemuksistani mitään perää.

Ovat kuitenkin ihania mutta tuntuu väillä kuin olisin joku tyhmä horo.

Ehkä en ajattele koko asiaa. Heistä en tahdo kuitenkaan eroon. Ovat auttavaisia ja tosiaan perhettä.

Ehkä itse olen vain antanut ne väärät signaalit ja siksi luulevat kaikenlaista ja että on ok olla minulle välillä inhottava tai lähentelevä.

Kun en osaa vastaankaan sanoo muuta kun vetäytymällä tai ilme on vihainen.

ap

Vierailija
7/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis ainoa nainen siellä töissä, missä muut on sinua vanhempia ja toista sukupuolta? Alkuun tuntui kivalta flirttailla ja antaa itsestään rempseä kuva, mutta nyt et meinaa jaksaa pysyä roolissa jonka olit ominut?

Onko sinulla ehkä jotain ongelmia suhteessa omiin vanhempiisi, esim. isääsi?

Vierailija
8/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa.

Vierailija
9/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä Nina?

Vierailija
10/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan työpaikka? Näyttää siltä, että olet mennyt mukaan juttuun ja se on vain paisunut, kun olet aina ollut mukana siinä. Sanot suoraan aina, kun mielestäsi mennään liian pitkälle, niin ajan kanssa rajat kyllä siirtyvät. Omituiselta työyhteisöltä kuulostaa ja olet antanut itsestäsi omituisen kuvan.

Vierailija
11/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin älä anna itsestäsi sellasta kuvaa mitä toiset sinusta niin ajattelevat...

Itse lähdit tekemään flirttailuun mukaan fiksuna naisena älä anna itsestäsi halpaa kuvaa ja suosioo saat miehiltä Ole Omaitsesi!

Vierailija
12/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat kaikkiin muihin, paitsi työtä koskeviin kysymyksiin "En kommentoi" ja keskityt vain työhösi. Epäasiallisista lähentelyistä huomautat lähentelijälle ja pyydät lopettamaan. Jos ei lopu, ilmoitat esimiehelle. Lopetat osallistumisen keskusteluihin ja puhut/kommunikoit vain työhön liittyviä asioita.

Jos ei muu auta, niin kuuntelet taukosi ajan musiikkia korvanapeilla/luureilla ja olet omissa oloissasi. Työkavereiden kanssa ei ole pakko kommunikoida muuten, kuin työhön liittyen. Jos oikeasti haluat olla heidän ystävänsä, sen hinta on oman yksityisyytesi menettäminen ainakin jossain määrin. Jos tunnet, ettet saa mitään tuosta ystävyydesta, vaan päinvastoin olosi tulee kurjaksi, kannattaa pitää etäisyyttä.

Vierailija
13/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa taukoa töistä, lomaa tai sairaslomaa.

Vierailija
14/14 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet vain huomionkipeä ja kuvitellut koko jutun. Koitappas keksiä joku konkreettinen esimerkki joka todistaa että työkaverisi analysoivat sinua? Todennäköisesti korkeintaan pilkkaavat halvan oloista pimua jonka päivää piristää jatkuva flirttailu (lopeta, tulee halpa vaikutelma...).