Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla RASKAUSMYRKYTYS?

Vierailija
03.10.2016 |

Elikkäs siis rv 31+4 - 35 + 4
Niin tällä välillä tullut painoa 2.2 kg.
Onko se liikaa? Verenpaineet on ok. Viikko sitten pissa puhdas.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten otettu testi raskausmyrkytyksen johdosta. Näin aloittaja kirjoitti.

Mä uskon että aloittajalla vaan perus turvotusta.

Mikä on se testi, jolla tutkitaan raskausmyrkytys? Minulla tutkittiin aikanaan vain verenpainetta, virtsan valkuaista ja vauvan kasvamista. Kerrottiin, että vauvan kasvun hidastuminen voi olla joskus ainoa raskausmyrkytyksen oire.

Ap:n kannattaa mennä huomenna päivystykseen ja ilmoittaa, että ei lähde sieltä pois ennen kuin tutkitaan tai saa lähetteen äitiyspolille ( = synnärille, yleensä samassa paikassa) tai keskussairaalaan veritulppaepäilyn vuoksi.

Eikö veritulppariski ole selvitettävissä verikokeella, toisin kuin raskausmyrkytys?

Mulle tehty aina pissatestinä r-myrkytys. Eli joka neuvola käynnillä aina mitattu.

D dimeeri verikokeella saa kai selville tuon tulppajutun.

Vierailija
42/43 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ite soittaisin ehkä hätänumeroon tai johkin

turvotus ei kuulu raskauteen ei ainakaa jalkojen turpoominen.. maha ja peppu turpoo..ja kädet.sillon ei mee sormukset... näin mulla

Salli mun nauraa 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli toksemia. Lahtopainoni oli 54 kg, viikolla 36, jolloin jouduttiin tekemaan hatasektio, painoa oli 86 kg. Sinun turvonnut jalkasi on jotain muuta, ehka tukos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme