Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hajun saa pois kuivausrummusta? Kellään kokemuksia?

Vierailija
03.10.2016 |

Kyse on vanhempieni kuivausrummusta. Äiti kuivasi siellä höyhentyynyn (siis sellaisen, joka ei ole untuvaa, vaan sulkaa ja höyhentä sekaisin, esim. Pentikillä on näitä sisustustyynyjä) ja rumpuun jäi karmea kanan haju. Onko kenellekään käynyt vastaavaa? Miten hajun saa pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsonisaattori olisi varma konsti, mutta vuokraus taitaa olla tuossa tapauksessa turhan kallista.

Kokeile laittaa avoin etikka-astia sinne sisälle pariksi päiväksi (sulje luukku).

Mutta muista laittaa lappu eteen ja johto irti ettei kukaan laita sitä vahingossa päälle.

Vierailija
2/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan tuota etikka-astiaa. Mun ehdotus oli se, että siellä kuivaisi jotain villaista (siis jotain pois heitettävää vaatetta, joka saakin mennä pilalle). Ajattelin vain kerätä ehdotuksia, jotta jos yksi ei toimi, niin ehkä toinen toimii.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta läjä Hajunsyöjä-pohjallisia ja rummuttele niitä muutama kerta.

Ja suodattimethan olet varmaan jo puhdistanutkin huolellisesti.

Vierailija
6/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään, kun ei tosiaan ole minun kuivausrumpuni, mutta pitää kysyä äidiltä, ovatko puhdistaneet suodattimet. Mä en tiedä kuivausrummuista juuri mitään, kun en ole koskaan sellaista omistanut. Hajunsyöjäpohjalliset ovat hyvä vinkki!

Ap

Vierailija
7/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaa muutamaan siivousrättiin(puhtaaseen)ja pyöriin rumpuun.Tuuletus vielä.Meillä kävi siis kuivausrummussa pyörimässä pyykkejä joihin kissa oli ehtinyt välissä pissaamaan..haju kyllä onneksi lähti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä