Lue keskustelun säännöt.
Meneekö mun tilillä olevat varat Nordean mukana, jos Deutche Bank kohta kaatuu?
03.10.2016 |
Yritin varata palveluneuvojalle aikaa, että sais rahat siirrettyä, mutta ei saa yhteyttä - en vissin ole ainut..
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten niin ei saa, lopetin tilin ja siirsin lähes 100000 juuri 28.9. pois Nordeasta. Ei mitään ongelmia, olivat toisessa pankissa perillä 30.9. aivan kuten pitikin.
Pientä mussutusta oli toki sijoitusneuvojan toimesta, että miksi en sijoita heidän kauttaan niitä. Totesin, että se on minun asiani, jota minun ei tarvitse heille selittää koska varat ovat minun eikä heidän, mutta mikäli uteliaisuutta helpottaa niin asia liittyy sijoitusten ja riskin hajautukseen :)
Oikeasti, sain niin paljon paremman tarjouksen muualta ja sen lisäksi luotan hajauttamisen lisäksi sen toisen instrumentin parempaan tuottoon kuin mitä Nordealla oli tarjolla.
Varat ovat nyt jo toisissa instrumenteissa, ja suurimmalta osaltaan pois Suomesta.
ps. Jäi Nordeaankin vielä likvidejä varoja, mutta vain hilkun verran enemmän kuin premium asiakkaana pysymiseen tarvitaan. Mietin vielä jatkanko Nordean asiakkaana vai en.