Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

delonghi kahvikonetta käyttäneelle kysymys!!

Vierailija
03.10.2016 |

Meillä on uusi kahvikone, linkki: http://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/kahvikoneet-ja-espresso/E…

Mulle jää ohjekirjan luettuakin epäselväksi, saako maitosäiliön kannen pestä tiskikoneessa/veden alla yleisesti? Ohjeessa lukee

1)irroita kansi
2)irroita putki
3)voit pestä säiliön osineen tiskarissa

Niin tavallaan luulen että joo, mutta toisaalta se maidon vaahdotinyksikkö on tossa kannessa jotenkin sisällä ja itse suutin myös kiinni siinä eivätkä tunnu intuitiivisesti konepestäviltä.. any ideas?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta huutelusi,

Muuten jatkokysymys; koliseeko taka-aasian lankku enemmän alla vai päällä?

Vierailija
2/4 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ?

On muuten tosi helppokäyttöinen ja itseohjautuva kone ja todella hyvää kahvia!! Mut epäselvä ohjekirja huollon osalta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3)voit pestä säiliön osineen tiskarissa

Mitä osaa tästä lauseesta et nyt ymmärrä?

Vierailija
4/4 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säiliö ja kansi on esitelty erillisinä osina: 1) säiliö ja imuputki 2) kansi vaahdotinyksiköllä. Kanteen kuuluu myös maitosuutin joka pestään automaattisella huuhtelutoiminnolla. Myöskään kahvisuuttimet eivät ole konepestäviä vaan puhdistuvat koneen mekanismilla nappia painamalla.

Minulle on epäselvää se, että kansi on lueteltu erilliseksi osaksi ja huolto-ohjeessa puhutaan vain säiliön konepesusta. Toisaalta kuulostaa selvältä että koko setin voi laittaa koneeseen, mutta maidonvaahdotinyksikkö kuulostaa mielestäni elektroniselta osalta siksi epäilen.

Jos jollain on sama kone niin kuulen mielelläni miten olet ohjeen tulkinnut

Ap