Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko on mielestänne asiakkalle kohtuullista odottaa omaa sovittua aikaansa kosmetologilla, kampaajalla

Vierailija
03.10.2016 |

jne? Siis kun esim. kosmetologi ei voikaan aloittaa sovittuna kellonaikana vaan aika venyy, kauanko odottaisitte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen vartti on ok, sitä pidempi on jo minusta paha.

Vierailija
2/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15minuuttia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 min.

Vierailija
4/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia ja kompensaatio. Oma aikataulu voi olla tarkka ja pidempi viivästys voi johtaa siihen ettei aikaa pysty käyttämään.

Vierailija
5/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maks 10 min ja siitäkin odotan pahoittelua ja etukäteen infoa. Muuten lähden aika nopeasti kävelemään. Pidemmästä myöhästymisestä odotan korvausta ja sitä että minua infotaan ajoissa ja sovitaan korvauksesta.

Vierailija
6/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 minuuttia alkaisi olla kipuraja.

Vierailija
7/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia on minusta maksimiaika ja siitä odotan pahoittelua ja jotain kompensaatiota. Kosmetologit ja kampaajat on minusta puhtaasti palvelua, jonka minä asiakkaana maksan. Eri asia joku hammaslääkäri, jossa olen ensisijaisesti potilaana vaikka maksan senkin.

Vierailija
8/8 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Odotin neuvolassa 1,5 tuntia. Lähdin pois, kun esikoinen alkoi valittaa nälkää ja väsymystä. Th kehtasi soittaa parikymmentä minuuttia sen jälkeen, että miksi en ole tullut ajalle. Kysyin kuinka kauan hänen mielestä pitäisi lapsen olla väsynyt ja nälissään. En osannut ollenkaan varautua tuollaiseen odottamisen, koska entinen Th oli nopea ja aina ajoissa. Se äitiysneuvola käynti jäi käymättä.