Nyt äkkiä tilit tyhjäksi Nordeasta, kun Yhdysvaltain pörssit aukeaa illalla Suomen aikaa Deutsche Bank sukeltaa ja siinä menee Nordea mukana
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä Nordealla on Deutsche Bankin kanssa?
Nordealla on kymmeniä miljardeja kiinni DBn johdannaisissa.
No, minun Nordean tili on jo ihan tyhjää täynnä...
Kyllä se paska pankki on jätetty taakse jo vuosia sitten.
Ei Nordealla ole mitään hätää. Turhaa pelottelua.
Nordea pitäisi kokonaan ja luokitella terroristijärjestöksi.
Vierailija kirjoitti:
Nordea pitäisi kokonaan ja luokitella terroristijärjestöksi.
Pitäisi siis kieltää kokonaan.
Nordea melkein 4% nousussa ja perjantaina DB nousi melkein 7% kun DBn pankinjohtajaat lähti jenkkeihin neuvottelemaan korvauksen kohtuullistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nordea melkein 4% nousussa ja perjantaina DB nousi melkein 7% kun DBn pankinjohtajaat lähti jenkkeihin neuvottelemaan korvauksen kohtuullistamisesta.
Tyyntä ennen myrskyä
Säilyttääkö joku rahaa tilillä? Mulla on kaikki sijoituksissa.Laskut maksetaan pois tilipäivänä ja luottokorttia käytetään ruokakauppaan niin vapautuu raha tuottavampaan toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyntä ennen myrskyä
Tosi tiukka analyysi. Myyn heti kaiken suoraan laitaan. Kiitos vinkistä!!1
Vierailija kirjoitti:
Säilyttääkö joku rahaa tilillä? Mulla on kaikki sijoituksissa.Laskut maksetaan pois tilipäivänä ja luottokorttia käytetään ruokakauppaan niin vapautuu raha tuottavampaan toimintaan.
Toivon todella, että sijoituksesi ovat osakkeissa. Mutta voipa niidenkin omistussuhteiden selvittely vielä osoittautua melkoiseksi haasteeksi, en tuulettelisi...
Itselläni omaisuus on käteisenä rahana, bitcoineissa ja sokerissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että sijoituksesi ovat osakkeissa. Mutta voipa niidenkin omistussuhteiden selvittely vielä osoittautua melkoiseksi haasteeksi, en tuulettelisi...
Kaapit täynnä sokeria?
Tuollahan tavalla pankit kaatuu, kun ihmisillä tulee joukkohysteria ja joukkopako. Että olipas hyvä vinkki.
Pussit tyhjäksi Nordeassa, kun Yhdysvaltain pörssit laukeaa illalla...
Vierailija kirjoitti:
Pussit tyhjäksi Nordeassa, kun Yhdysvaltain pörssit laukeaa illalla...
Sinä kyllä ostat jokaisen paperin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaapit täynnä sokeria?
Mökillä on varastossa "huomattava" määrä. Eikä tule lattia pettämään, sen on suomalainen kirvesmies vuosikymmenien ammattitaidolla tehnyt puusta.
Mitä se aapee vauhkoaa, kun tililläsi ei kuitenkaan ole mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se aapee vauhkoaa, kun tililläsi ei kuitenkaan ole mitään?
Ei olekaan, olen vaihtanut Nordeasta pois jo kauan sitten.
Mitä tekemistä Nordealla on Deutsche Bankin kanssa?