Demarit: Kotihoidontuki lakkautettava!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016100322407629_uu.shtml
Muistakaa äänestää SDP:tä jotta saadaan laiskojen mammojen kodinhoitotuki lakkautettua!
Kommentit (9)
Sopii minulle paremmin kuin hyvin. Olen sitten vain työtön, joka hoitaa lapsensa kotona ja valtion maksamat tuet minulle tuplaantuu. :)
Kodinhoidon tukea ei kyllä ole suomessa koskaan maksetukaan.
Turhan pienellä rahalla tuli kyllä kituuteltua, kun ei olisi töitä ollut muutenkaan. Ihan voisi lakkauttaa, moni äitihän voisi sitten toimia perhepäivähoitajana, jos haluaa olla kotona.
Tämä nykyinen hallitus on ilmeisesti sitä mieltä, että suomalaisten lapset ovat pohjasakkaa eikä niitä niin tarvitse hoitaa. En puhu tästä uutisesta vaan yleensä tämän hallituksen politiikka on selkeästi lapsiperheitä vastaan. Näin vauvakuumeesta kärsivälle 25-vuotiaalle naiselle nämä jatkuvat kiristykset, leikkaukset ja kaikkien mahdollisten kannustimien poistaminen ovat selkeä viesti siitä, että Suomi ei kaipaa Suomeen suomalaisia lapsia.
Tämä palvelee taas kerran niitä, joilla ei ole työtä, mihin palata. Kotihoidon tuella oleva äiti, joka olisi muuten työtön, saisi enemmän rahaa koska työttömyystuki on paljon parempi kuin kotihoidon tuki. Samalla sitten ne äidit, jolla on työpaikka odottamassa, käytännössä pakotettaisiin palaamaan töihin. No, milloinkohan demarit nyt muutenkaan olisi ollut työssäkäyvien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyinen hallitus on ilmeisesti sitä mieltä, että suomalaisten lapset ovat pohjasakkaa eikä niitä niin tarvitse hoitaa. En puhu tästä uutisesta vaan yleensä tämän hallituksen politiikka on selkeästi lapsiperheitä vastaan. Näin vauvakuumeesta kärsivälle 25-vuotiaalle naiselle nämä jatkuvat kiristykset, leikkaukset ja kaikkien mahdollisten kannustimien poistaminen ovat selkeä viesti siitä, että Suomi ei kaipaa Suomeen suomalaisia lapsia.
Ei demarit ole hallituksessa :-D
Olin aikoinani valtiolla töissä ja siellä olimonta naista vuosikaudet poissa töistä hoitamassa omia lapsiaan ja säilöivät virkaansa. Sitä hoiti joku aina uusi väliaikainen sijainen (joka etsi samalla vakityötä) tai sitten sitä ei hoitanut kukaan.
Erittäin omituista viran roikottamista. Sitä hommaa ei hoitanut kukaan pätevä moneen vuoteen.
Vihdoinkin joku käy taistoon kepumafiaa vastaan. Loppuu se äitien kahlitseminen koteihin.