Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maksuhäiriöisiä on yhä enemmän?

Vierailija
03.10.2016 |

Eikö lainanottajat tajua, että se raha on lainaa eli maksettava takaisin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl määki kauhiast ihmettelen. Suomessa näin paljon hakkaamatonta metsää ja ihmiset joutuu elään lainalla. Saha kouraan vaan ja laiskimukset töihin.

Vierailija
22/24 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin meni luottotiedot hetkeksi, kun samana keväänä tuli sekä avioero, että lapsen vakava sairastuminen. Säästämäni rahat meni puoliksi eksälle, loput huonekalujen uusimiseen ja takuuvuokraan yms. Olin tuolloin juuri 0-sopimuksella, en kyennyt kuukauteen olemaan töissä koska piti hoitaa lasta. En saanut vielä tuolloin ansiosidonnaista edes kun päivät eivät olleet täynnä. Mulla oli 2 vuotta luottotiedot kuralla muutaman sadan euron laskun vuoksi. Kun sain paremman työpaikan ja jouduin ostamaan auton, en meinannut saada siihen vakuutusta sen merkinnän vuoksi. Piti maksaa vuosi etukäteen, ja se 600euroa on iso raha kun en ollut sellaiseen varautunut. Onneksi sain sen kasaan sillä jos en olisi saanut autoon vakuutusta, en olisi myöskään voinut ottaa tuota työpaikkaa, jonka vuoksi taas tänä päivänä emme ole tuossa samassa köyhyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokra nousee niinkin maltillisesti kuin satasen, niin kuka todella pystyy nostamaan kuukausiansioitaan yhtä reippaasti?

Etenkin kun vuokra on tosi monen pienituloisen asumismuoto, on aika julmaa nostaa vuokrat jollekin satujen taianomaiselle, yleiselle vuokratasolle. Tonni kolmiosta jossain maalaiskaupungissa, hei haloo.

Vierailija
24/24 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala niputtaa kaikkia uo-velkaisia yhteen nippuun ja sanoa, että on velkaannuttu syystä X. Taustoja on niin monenlaisia.

Tuntemani maksuvaikeuksissa olevat ihmiset ovat lähes kaikki kärsineet mielenterveysongelmista ja/tai masennuksesta. Olen itsekin ollut keskivaikeasti masentunut. En valkaantunut, mutta ymmärrän kyllä, miksi jollakin saattaa siinä olotilassa lähteä raha-asiat hanskasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan