Missä on yleistä naisilla lyhyet hiukset ja vähän meikkiä?
Tarkoitan varsinkin nuoremmilla naisilla, mutta miksei toki muutenkin. Kysyn siksi, koska tykkään kyseisestä tyylistä ja mielestäni se luo useimmiten miellyttävän vaikutelman.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Lesbolandiassa?
On kai ihan heteroillakin usein tällainen tyyli. Aika varmasti lukumääräisesti useammin.
Nuorten naisten keskuudessa pitkä tukka on muodissa tällä hetkellä, mutta niin myös pidempi polkka. Ihan lyhyttä tukkaa harvemmilla nuorilla naisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa
Taas nousivat silmissäni Ranskan pisteet (:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten keskuudessa pitkä tukka on muodissa tällä hetkellä, mutta niin myös pidempi polkka. Ihan lyhyttä tukkaa harvemmilla nuorilla naisilla on.
Mutta onko kaikkialla näin? Harmi sinänsä kyllä.
Jo mainitun Ranskan lisäksi itse veikkaisin, että joku näistä, vaikeaa sanoa kuinka yleisesti: Ukrainassa, Tanskassa, Islannissa tai Espanjassa. Osaako joku vähän aikaa sitten näissä käynyt ottaa kantaa?
Ranskalaisten naisten kauneus on vähän toista kuin suomalaisten amerikkalaistunut kauneuskäsite.. täällä ihannoidaan isoja muoviripsiä, -hiuksia, -rintoja, -perseitä, jne... meikataan kuin halvat horot.
Yh.. toivottavasti jo tämä perkeleellinen muoti muuttuisi
Suomessa, joillain, jossain päin, ainakin...
Joo, luonnollinen ja raikas tyyli kaunistaa!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Hollywoodissa pitka tukka on pois muodista ja muu kansa perassa.
Villi veikkaus kirjoitti:
Jo mainitun Ranskan lisäksi itse veikkaisin, että joku näistä, vaikeaa sanoa kuinka yleisesti: Ukrainassa, Tanskassa, Islannissa tai Espanjassa. Osaako joku vähän aikaa sitten näissä käynyt ottaa kantaa?
No ei ainakaan Espanjassa, nuorilla naisilla on yleensä pitkät hiukset tai sitten joku long Bob mutta ihan lyhyet harvalla. Ukrainasta en ole varma mutta ainakin Venäjällä hiukset ovat naisen kruunu ja niiden tulee olla pitkät. Minulla on sellainen käsitys Ukrainasta ja Venäjältä että näissä maissa kauneusihanteet naisilla ovat melko samanlaisia.
Olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Jos jotain voisi muuttaa täkäläisessä muodissa, niin nämä.
Vierailija kirjoitti:
Lesbolandiassa?
Tulee mieleen teini-ikäinen poika kommentoimassa. Minulle kelpaa kyllä. T. M30
Kaliforniassa, mutta riippuu kunkin ihmisen omasta tyylistä
Ranskalaisnaisilla kasvot on kauniit siror ja naiselliset. Ei suomalaisille sovi
toi on suomenruotsalaisten koiraharrastajien look. Sellaiset Tove Hanssonit. Niitä on paljon. :)
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisnaisilla kasvot on kauniit siror ja naiselliset. Ei suomalaisille sovi
Pyh. Miksi pitäisi olla ranskalaiset piirteet? Minusta suomalaiset sopivat yhtä hyvin. Vähintäänkin.
Vierailija kirjoitti:
toi on suomenruotsalaisten koiraharrastajien look. Sellaiset Tove Hanssonit. Niitä on paljon. :)
Kenellä muilla on sellainen look? T. Koirille allerginen ):
Lesbolandiassa?