Nyt rehellinen vastaus kysymykseen seksihaluista pitkässä suhteessa!
Kumpi teillä haluaa useammin ja monipuolisempaa seksiä, nainen vai mies? Kommentoikaa myös, kuinka iso ero omassa suhteessanne on.
Kommentit (23)
Minä tunnustan olleeni haluton, mutta se johtui huonolaatuisesta seksistä. Kun toivoin itselleni suuseksiä, niin mies kyllä lupaili sitä, mutta 7 vuodessa sain sitä niin vähän, että muistan ne kerrat!
Olen aiemmin kirjoittanut palstalla, että ehdotin myös viikonloppua sängyssä. Ei kännyköitä eikä muita häiriötekijöitä, pelkkää seksiä. Ei toteutunut, koska miehestä se oli tylsä idea.
Alusvaatteita minulla oli ja niitä esittelin mielelläni, vaikka se päätyikin vain nopeaan pikapanoon. Minä en saanut mitään.
Onko ihme että lopulta haluttomuus vaivasi? Olin siis sekä se, joka oli haluton, että halusi monipuolisempaa seksiä.
Muija on ihan lahna ja pillua saa vongata kuukauden että jotain irtoaa...
Yleisesti ottaen missä tahansa mielipidekeskustelussa "vääryyttä kokeva" on äänekkäämpi, kun taas tilanteeseensa tyytyväinen tuskin edes lukee koko aihetta. Yleensä esim. parisuhteen haluton osapuoli ei koe tilannetta mitenkään ongelmaksi.
Toisin sanoen, puutteessa elävät vastaavat tähän ketjuun eniten, eli todennäköisesti juuri naiset.