Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellinen vastaus kysymykseen seksihaluista pitkässä suhteessa!

Vierailija
03.10.2016 |

Kumpi teillä haluaa useammin ja monipuolisempaa seksiä, nainen vai mies? Kommentoikaa myös, kuinka iso ero omassa suhteessanne on.

Nyt rehellinen vastaus kysymykseen seksihaluista pitkässä suhteessa!

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmessa tapauksessa nainen on seksuaalisempi kuin mies. Niinpä. On aika murtaa myytti siitä, kumpaa pitkässä suhteessa seksi enemmän kiinnostaa. Kyllä ne ovat naisia, jotka vakiinnuttuaan joutuvat tinkimään seksuaalisuutensa toteuttamisesta enemmän kuin miehet. Ap

Hieno johtopäätös. Palstalla, jonka käyttäjäkunnasta 90% on naisia, naisten osuus korostuu. Pitääkin olla oikea Sherlock asian päättelyyn.

Omassa liitossani minä miehenä haluaisin vähintään keskivertotahtia eli kaksi kertaa viikossa. Vaimolle vaikuttaisi riittävän kokonaan ilman. Voi olla, että joutuu pian olemaankin, tai joutuu etsimään siihen kerran vuodessa tapahtuvaan pimeässä peiton alla -seksiin jonkun toisen.

Pösilö, toki nainen voi vastata haluavansa myös vähemmän.

Ps. 2 krt/vk on vähän, juuri ja juuri riittävästi.

Ap

Yleisesti ottaen missä tahansa mielipidekeskustelussa "vääryyttä kokeva" on äänekkäämpi, kun taas tilanteeseensa tyytyväinen tuskin edes lukee koko aihetta. Yleensä esim. parisuhteen haluton osapuoli ei koe tilannetta mitenkään ongelmaksi.

Toisin sanoen, puutteessa elävät vastaavat tähän ketjuun eniten, eli todennäköisesti juuri naiset.

Vierailija
22/23 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan olleeni haluton, mutta se johtui huonolaatuisesta seksistä. Kun toivoin itselleni suuseksiä, niin mies kyllä lupaili sitä, mutta 7 vuodessa sain sitä niin vähän, että muistan ne kerrat!

Olen aiemmin kirjoittanut palstalla, että ehdotin myös viikonloppua sängyssä. Ei kännyköitä eikä muita häiriötekijöitä, pelkkää seksiä. Ei toteutunut, koska miehestä se oli tylsä idea.

Alusvaatteita minulla oli ja niitä esittelin mielelläni, vaikka se päätyikin vain nopeaan pikapanoon. Minä en saanut mitään.

Onko ihme että lopulta haluttomuus vaivasi? Olin siis sekä se, joka oli haluton, että halusi monipuolisempaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on ihan lahna ja pillua saa vongata kuukauden että jotain irtoaa...