Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen haluaa pariutua/jakaa elämänsä miehen kanssa?

Vierailija
02.10.2016 |

En hiffaa tätä edelleenkään. Itse en ainakaan halua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakkomuoti ei ole vielä levinnyt kaikkialle.

Vierailija
2/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat tosi kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepakkomuoti ei ole vielä levinnyt kaikkialle.

Ei tässä nyt lesboudesta puhuta.

Vierailija
4/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelma siitä, että saisi läheisyyttä, seksiä ja kumppanin, jonka kanssa jakaa arki. En tiedä miten jotkut tuntuvat siinä onnistuvan, itse en ole saanut kuin paskaa niskaan tähän mennessä. Ikä 36.

Vierailija
5/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

Vierailija
6/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naine haluaa päästä käsiksi miehen rahoihin.

Vierailija
7/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on pippeli

Vierailija
8/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on pippeli

No mutta eihän sen kanssa kannata arkea jakaa. Kyllä niitä pippeleitä silti saa.

Vierailija
9/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen läsnäolo tuntuu hyvältä. Arjen jakaminen ja yhdessä/erikseen puuhastelu on kivaa. Miestä on kiva katsella kun se vasaroi/kanniskelee/touhuaa mitänytsitten touhuaakin. Sen ääni kuulostaa ja tuntuu hyvältä. Resonoi koko olemusellaan oman olemukseni kanssa. Kiitos, sinä ihana ukkoni!

Vierailija
10/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Kokeilin ja olen eronnut. Toista virhettä en tee.

Vierailija
11/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole pakko jos ei halua.

Vierailija
12/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena halusin naimisiin ja lapsia. Lasten vartuttua teineiksi halusin erota, ei enää  mitään yhteistä miehen kanssa,ei puhumistakaan. Oliko kasvu erilleen tapahtunut, jotain sellaista. Eroa en katunut, olisin näivettynyt hengiltä ajastaan. Nyt jo vuosia sinkkuna ja jokunen epäonnistunut tapailukuvio ollut.En ole parisuhdemateriaalia. MIehet kyllä kiinnostuvat minusta ja saan treffikutsuja. Ei ole ketään sellaista osunut,joka olisi kiinnostanut tarpeeksi. Toisaalta olen tottunut hallitsemaan elämääni ja olemaan mukavuussektorilla ilman että tarvitsee huomioida ketään. Tuskin elämäni miehen myötä muuttuisi paremmaksi.

Vierailija
13/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on pippeli

Mutta se haisee ja ovat usein turhan pieniä. Mitä sillä tekee? Itsensä voi naisena siittää vaikka spermapankin kautta.

Vierailija
14/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani huono parisuhteissa, koska olen liian tottunut olemaan itsekäs sinkku. En kuitenkaan halua jumittua loppuiäkseni samaan tilanteeseen, joten otin (jälleen) riskin ja ryhdyin suhteeseen. On kivaa, kun saa kyrpää, saa aina soittaa ja tekstata toiselle ja niin päin pois. Samoin on hienoa haastaa itsensä ja oppia pois itsekkäistä tavoista, joista ei liiemmin mitään hyödy.

Siinä seikkaperäinen kertomus aiheesta "miksi haluan jakaa elämäni miehen kanssa."

Vierailija
15/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluaisin jakaa arkea miehen kanssa, nauttia läheisyydestä ja seksistä. Eli ihan jakaa omaa elämää juuri miehen kanssa. Miehen läheisyys tuntuu hyvältä.

Vierailija
16/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naisen lemmikkihirviö :)

Vierailija
17/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sikoja. Ei kivoja. Onko sinusta naisten alistajat kivoja? Miehet, patriarkaattinen kulttuuri ja yhteiskunta, alistaa naista ja monetkaan naiset eivät ole tietoisia tästä, miesten heihin kohdistamasta alistamisesta. Naiset aivopestään pienestä pitäen, että he ovat heikompia ja tarvitsevat miestä rinnalleen, mutta todellisuus on toinen, nainen pärjää itsekseenkin. Tosin jos nainen nyt jostain syystä patriarkaatti paskojen kanssa haluaa pariutua, niin antaa mennä. Sillä saa ainakin yleistä hyväksyntää.

Vain vihasi voi lyödä minut - päästä se valloilleen. Come to the dark side.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi