G: Onko Stringit nyt OUT vai IN?
Miten Av naisten laita tähän asiaan on.Kuinka moni käyttää stringejä säännöllisesti tai jatkuvasti? Ikäsi.
Kommentit (23)
Mistä tunnistaa palstan stringi- ja juoksutrikoopervon? Se kirjoittaa yleensä "Stringit" ja "Juoksutrikoot" isolla alkukirjaimella. :D
Ei kai sillä ole mitään merkitystä, että minkä malliset pikkuhousut on in tai out. Eihän niitä edes kukaan näe. Enkä tunne yhtäkään, joka valitsisi alusvaatteensa trendien ja muodin mukaan. Käyttäköön jokainen sellaisia, mitkä tuntuu miellyttävältä päällä. Itselle pehmoisesta puuvillasta tehdyt stringit on lempparit.
En seuraa muotia, vaan käytän kaikenlaisia alkkareita, riippuen millaiset housut tai hame on. Esim. valkoisten farkkujen kanssa laitan beiget mikrokuitustringit. :p Ihan sama, onko alkkarini muodissa vai ei, ei niitä kukaan muu näe.
90-luku soitti ja haluaa stringinsä takaisin.
Ei mua kiinnosta, stringit on ylivoimaiset, koska ne eivät pyri persvakoon, kun ovat siellä jo.
N23
Haiseeko se naru ihan kakalle päivän käytön jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mulla ainakin on freesi ja tahraton. Jos sen sijaan on ongelmia oman hygienian kanssa niin sitten varmaan haisee.
N23
Oli ne muodissa v. 2003. Oot 13 vuotta myöhässä.
Aamulla out mutta illalla in ja ruskeat.
Ennen piti raottaa kalsareita että näki perseen,nykyään pitää raottaa persettä että näkee kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta, stringit on ylivoimaiset, koska ne eivät pyri persvakoon, kun ovat siellä jo.
N23
Käytätkö ite stringejä??
stringipervo vatkaa hikisissä koinsyömissä kalsareissaan lerppaista nakkiaan.... miksi et laita kyselyäsi seksiosastolleeeeee?
Moderaattori töihin ja stringipervon aloitukset automaattina oikeaan osastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mulla ainakin on freesi ja tahraton. Jos sen sijaan on ongelmia oman hygienian kanssa niin sitten varmaan haisee.
N23
Moi! Mä voisin ostaa sulta yhdet käytetyt, jos sopii. Paljonko pyydät?
T: M26
Puuvillaiset mummokalsarit on parhaat.
Ei kiinnosta mikä on out tai in, mutta ei ikinä stringejä koska en tykkää siitä tuntemuksesta kun alkkarit ryömivät persvakooni. Eniten tykkään hipstereistä (siis ne alkkarit, ei ne aikuiset ernut) ja miesten boxereista.
Mulla tuli tästä ketjusta mieleen Tony Hällfors.
Stringeistä (Isolla Alkukirjaimella) jatkuvasti jankkaavat ja kyselevät pervosedät ovat ainakin OUT.
Out mun mielestä. Itse käytän hipster malleja jotka sopii tosi hyvin mun pepulle. N32v