Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa meni "usko" Cheekkiin sen mielisairauden tunnustamisen myötä.

Vierailija
02.10.2016 |

Teen töitä mielenterveyspotilaiden kanssa, ja kyllä täytyy sanoa, että Cheekin kaksisuuntaisen tunnustuksen myötä en näe häntä enää samoin silmin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen inhonnut sitä aina.

Vierailija
2/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ap tosissas. Mulla nous rispekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ihme ole. Cheekki on syntynyt 1981. Vuonna 1987-syntyneistä 33% on saanut hoitoa mt-ongelmiin ja voisi olettaa, että lähes joka toinen on mieleltään sairas. Tilanne vielä pahenee mitä nuoremmasta sukupolvesta on kysymys. Ole siis tarkkana. Todennäköisyys löytää tervepäinen ihminen alkaa olla todella pieni.

Vierailija
4/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa tyhmä.

Vierailija
5/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin tosissani.

Kun tiedän mitä se kaksissuntainen pahimmillaan on, niin en näe häntä enää kuin mielenterveyskuntoutujana. Ihan kiva tiett, että hyvin menee, SILLOIN kun menee, en sitä sano.

ap

Vierailija
6/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilmoitus on levy-yhtiöltä harkittu siirto. Sairauden myötä ivailu vähenee ja alkaa tulla sympatiaa myös vihreiltä ja vasemmistolta, musiikkilehtien toimittajilta, ym. eli Keekin kokoomuspersuista koostuva kuulijakunta laajenee.

Vierailija
7/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homous mielisairaus?

Vierailija
8/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin tosissani.

Kun tiedän mitä se kaksissuntainen pahimmillaan on, niin en näe häntä enää kuin mielenterveyskuntoutujana. Ihan kiva tiett, että hyvin menee, SILLOIN kun menee, en sitä sano.

ap

Sori vaan, en usko että olet muuta kuin huono trolli. Mt-ammattilaisena tietäsit, että mielenterveyden häiriöön voi sairastua ihan kuka tahansa, vaikka sinä itse.

Paljon on Cheek saavuttanut, vaikka on mielenterveydenkin kanssa tasapainoilua. Se jos mikä on arvostettavaa.

Vierailija
9/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei vaikuttanut mihinkään suuntaan. Ärsyttänyt on esim haastattelut, ettei sano niissä oikein mitään, ei ole tarttumapintaa. En pidä tuollaisista saippua ihmisistä.

Vierailija
10/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei tosiaankaan saa symppispisteitä yhtään tuolla laskelmoidulla tempulla. Vaikuttaa joka tapauksessa itseään täynnä olevalta lohmoleualta, jollan on kamala ääni ja biisit. En tykkää.

Vierailija
11/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Juurikin näin. Enää ei ole "sopivaa" heittää Cheekistä vitsiä tai naljailla musan huonoudelle, koska hänellä on sairaus ja hän on inhimillisempi. Cheek on näyttänyt itsestään toisen, haavoittuvan puolen. Suosio tulee tämän ulostulon myötä kasvamaan, saattepa nähdä. Näin se toimii politiikassa ja tositv-kilpailuissakin.

Vierailija
12/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos toimit oikeasti mt-ongelmaisten kanssa niin häpeä! Ammattilainen nimenomaa näkee potilaissa muutakin kuin "mielenterveyskuntoutujan" ja lähes mikään ei ole parempaa kuin se että stigma sairauksien ympäriltä katoaa kun tulee ilmi tällaisia tunnettuja "sairaita".

Vierailija
13/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tötsyttely aiheuttanu.

Vierailija
14/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eipä tuo ihme ole. Cheekki on syntynyt 1981. Vuonna 1987-syntyneistä 33% on saanut hoitoa mt-ongelmiin ja voisi olettaa, että lähes joka toinen on mieleltään sairas. Tilanne vielä pahenee mitä nuoremmasta sukupolvesta on kysymys. Ole siis tarkkana. Todennäköisyys löytää tervepäinen ihminen alkaa olla todella pieni." - Joskus on kyllä käynyt mielessä vanha sanonta: Ellei ole todettu olemassa olevaa sairautta tai vaivaa, niin onkohan tutkittukaan tarpeeksi. Joskus näet tuntuu, että nykyään kukaan ei ole enää ns. terve. Terveys on vain jonkinalien uskonto johon pyritään, tai jonka edessä toteutetaan enemmän ja vähemmän tideostettua ruokavaliota / oikeanlaisen ravinnon, urheilemisen ja painontarkkailun kautta.  

Vierailija
15/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6: Juurikin näin. Enää ei ole "sopivaa" heittää Cheekistä vitsiä tai naljailla musan huonoudelle, koska hänellä on sairaus ja hän on inhimillisempi. Cheek on näyttänyt itsestään toisen, haavoittuvan puolen. Suosio tulee tämän ulostulon myötä kasvamaan, saattepa nähdä. Näin se toimii politiikassa ja tositv-kilpailuissakin.

Täh, eikös T. Kansasta ja muistakin keljuilla ihan täysillä?

Vierailija
16/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Nybergissä: "Mitä tulee mieleen sanasta Aleppo?" Cheek: "Ei mitään."

Aika astua ulos omasta kuplasta?

Vierailija
17/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt ole mitään ihmeellistä, varmasti esiintyvien taiteilijoiden parissa erittäin yleistä, kuten alkoholismikin ja adhd. Miettikää itse minkälaista luonnetta se vaatii tehdä työkseen sitä että esiintyy jatkuvasti ihmisten edessä ja pitää sitä arvostelua kestää kaikki vapaa-ajatkin, koko ajan joku kyttää jostain. Harvasta siihen on, ja tuollainen mielenterveysongelma varmasti viimeistään siinä vaiheessa puhkeaa kun menestystä ja julkisuutta tulee.

Vierailija
19/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arto Nybergissä: "Mitä tulee mieleen sanasta Aleppo?" Cheek: "Ei mitään."

Aika astua ulos omasta kuplasta?

Sanoiko oikeasti noin? Ei saatana..

Vierailija
20/47 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa nyt ole mitään ihmeellistä, varmasti esiintyvien taiteilijoiden parissa erittäin yleistä, kuten alkoholismikin ja adhd. Miettikää itse minkälaista luonnetta se vaatii tehdä työkseen sitä että esiintyy jatkuvasti ihmisten edessä ja pitää sitä arvostelua kestää kaikki vapaa-ajatkin, koko ajan joku kyttää jostain. Harvasta siihen on, ja tuollainen mielenterveysongelma varmasti viimeistään siinä vaiheessa puhkeaa kun menestystä ja julkisuutta tulee.

Nyt pitää muistaa se vanha totuus, että monilla taiteilijoilla on mielenterveysongelmia, mutta kaikki mielenterveysongelmaiset eivät ole taiteellisia. 

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos Cheek on sairastanut jo vuosia, on vähän läpinäkyvä ajoitus kertoa tästä juuri ennen kirjan julkistamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän