Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen, mies teki oharit

Vierailija
02.10.2016 |

Mies teki sitten eilen oharit. Miehen piti tulla käymään ja olin jo ostanut ruoat ym tavarat kyläilyä varten. Ollaan oltu yhdessä vuosi eli ihan ei ensitreffit kyseessä. Mies on asumuserossa mutta syy että ei päässytkään yhtäkkiä tulemaan oli että exä yllätyskäynnillä. Yrittää saada miestä takaisin. Luulin että nämä asiat olisi jo ohitettu ja olen itkenyt eilisestä lähtien pettymystä. Tunnen itseni niin tyhmäksi. Ei sitten idiootti voinut sanoa että on sovittua menoa. Ei siis halunnut sanoa. Olen jotenkin yllättynyt että otin tämän näin raskaasti. Kuinka tähän sitten kypsästi reagoisi. ei ole kovin kypsä fiilis vaikka ollaan molemmat ihan aikuisiässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika paha tehdä oharit seurustelukumpanille eksän vuoksi. Ilmeisesti eksällä on hyvät mahdollisuudet saada hänet takaisin. Kyl mäkin kyynelen tirauttaisin ja hankkiutuisin eroon moisesta suhteesta.

Vierailija
2/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Minusta aika paha tehdä oharit seurustelukumpanille eksän vuoksi. Ilmeisesti eksällä on hyvät mahdollisuudet saada hänet takaisin. Kyl mäkin kyynelen tirauttaisin ja hankkiutuisin eroon moisesta suhteesta.

Niinpä, näköjään exällä pyyhkii hyvin jos mies peruu suunnitelmat hänen takiaan. En tiedä viitsinkö edes yrittää selvittää asiaa, mitä tässä on selvitettävää. :(

suhtaudun ohareihin muutenkin aika tiukasti enkä tee itse kenellekään ohareita. Mm ex paras ystäväni kerran ilmoitti ettei voikaan nähdä, koska hyvä ilma ja lähtee mökille. Se siitä ystävästä. Ei ole paljoa tullut oltua enää yhteydessä mutta kovin yksinäistä rupeaa olemaan tämä kerrasta poikki linja. Siksi mietin josko vaivautuisin puhumaan miehen kanssa. Tuskin se ymmärtää, eihän hän muuten näin toimisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen jännämiehen hihnassa osa 121. Miltä se jännämiehen kyrpä maistuu kun on käynyt siellä exän tussussa ja sen jälkeen otat imut, makealta, mutta karvaalta eikö?

Ihan tosissani tätä mietin.

Vierailija
4/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma ettei exä ole kokoajan ollut nyxä?

Vierailija
5/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ystävien kanssa laittaa välejä ns. kerrasta poikki oharista. Voi tulla kalliiksi! Mutta en seurustelukumppanilta tuollaista käytöstä ainakaan toista kertaa hyväksyisi. Ei kukaan halua olla oman rakkaan plan B.

Vierailija
6/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FINDERELLA! Miksen pääse blogiin enää? Tykkäsin lukea.

Vierailija
7/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Ei kannata ystävien kanssa laittaa välejä ns. kerrasta poikki oharista. Voi tulla kalliiksi! Mutta en seurustelukumppanilta tuollaista käytöstä ainakaan toista kertaa hyväksyisi. Ei kukaan halua olla oman rakkaan plan B.

Molempia yhtä hankala löytää. Ystävän kanssa ollaan muodollisesti jatkettu ystävinä, mutta pudotin hänet samantien satunnaisiin tuttaviin. Todellakaan en halua olla pian B, ei kukaan halua. Nyt vain ottaa niin päähän ja olen ollut niin surullinen etten tiedä mitä miehelle edes sanoisin. Eikai tämä mykkäkoulukaan pidemmän päälle toimi. En tiedä. Tajuaisi olla edes pahoillaan mutta pakoilee vastuuta tyyliin tosi harmi jne. Itsehän aiheutti koko jutun! Ap

Vierailija
8/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit täsmälleen mitä sait kun tuollaisen miehen otit, joten eipä auta itkut kun on itse typerys. No nyt sinulla on hyvä mahdollisuus mennä etsimään itsellesi uusi kulta, vanhaa ei kannata odottaa enää, hänellä on parempaakin tekemistä. Teidän noin vuoden pituinen "suhde" on ollut miehelle vain laastari. Miehellä ja hänen oikealla naisellaan on varmasti aika paljon pitempi suhdehistoria, joten mies unohtaa sinut hyvin nopeasti. Älä mene enää leikkimään kotia tuollaisen miehen kanssa, vaan ota reilusti ehyt mies.

Vierailija
9/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää. Itse olen nyxä ja mies tapaillut toista vuoden. Ja tosiaan kertonut meidän "asumuserosta". Toki nyt kun tämä selvisi, niin olen kohta se exä.

Vierailija
10/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo miehen ohari on kyllä paha. Mutta en ymmärrä ollenkaan tuota ystävän hylkäämistä tuosta kertomastasi syystä :o. Aika yksinäiseksi voi tuolla tyylillä päätyä, niin kuin olet jo huomannutkin.

Vierailija
11/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Niinpä, näköjään exällä pyyhkii hyvin jos mies peruu suunnitelmat hänen takiaan. En tiedä viitsinkö edes yrittää selvittää asiaa, mitä tässä on selvitettävää. :(

suhtaudun ohareihin muutenkin aika tiukasti enkä tee itse kenellekään ohareita. Mm ex paras ystäväni kerran ilmoitti ettei voikaan nähdä, koska hyvä ilma ja lähtee mökille. Se siitä ystävästä. Ei ole paljoa tullut oltua enää yhteydessä mutta kovin yksinäistä rupeaa olemaan tämä kerrasta poikki linja. Siksi mietin josko vaivautuisin puhumaan miehen kanssa. Tuskin se ymmärtää, eihän hän muuten näin toimisi.

Ap

Kuinka vanha olet? Kuulostat ihan joltakin 20 vuotiaalta tytönheitukalta. Vai ystävä sai mennä kun hänellä oli muita suunnitelmia? Ja se oli sillä siisti? Tämä oli ystävälle varmasti onnenpotku, sillä sinä kuulostat aika pahasti tärähtäneeltä ja hyvin rasittavalta tyypiltä. :)

Vierailija
12/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Itse olen nyxä ja mies tapaillut toista vuoden. Ja tosiaan kertonut meidän "asumuserosta". Toki nyt kun tämä selvisi, niin olen kohta se exä.

Joo exä on ollut tietoinen meidän suhteesta. Silti vonkunut miestä takaisin ja näköjään se alkaa tuottaa hedelmää. Mies ei kuitenkaan halunnut kertoa suunnitelmista, en ymmärrä miksi. Ainoa suoraselkäinen juttu olisi ollut heittää exä ulos ja todeta että on menoja. Eipä sitten tehnyt sitä. Toisaalta en tajua miksi kukaan tuollaista haluaa. Olen vaan jo ehtinyt ihastua/rakastua. :(

Vierailija
13/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Ap

Kuinka vanha olet? Kuulostat ihan joltakin 20 vuotiaalta tytönheitukalta. Vai ystävä sai mennä kun hänellä oli muita suunnitelmia? Ja se oli sillä siisti? Tämä oli ystävälle varmasti onnenpotku, sillä sinä kuulostat aika pahasti tärähtäneeltä ja hyvin rasittavalta tyypiltä. :)

Kuten totesin ollaan aikuisia eli n 40v molemmat. Minusta perumiset tekosyillä ovat niin loukkaavia. En enää voinut luottaa ystävään onko tulossa vaikka sovitaan, joten en enää sovi näkemistä esim vkloppuna koska voikin olla äidillään, mökillä tms. Jos tapaaminen perutaan hyvän sään takia niin ei se mikään ystävä ole. Toinen oli että onkin menossa äidilleen. Nyt mies samassa ruudussa. Näen jos jaksan, viikonloppuisin en aio jaksaa. Olen vain tosi pettynyt, en itse tee kellekään noin. Ap

Vierailija
14/14 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Ap

Kuten totesin ollaan aikuisia eli n 40v molemmat. Minusta perumiset tekosyillä ovat niin loukkaavia. En enää voinut luottaa ystävään onko tulossa vaikka sovitaan, joten en enää sovi näkemistä esim vkloppuna koska voikin olla äidillään, mökillä tms. Jos tapaaminen perutaan hyvän sään takia niin ei se mikään ystävä ole. Toinen oli että onkin menossa äidilleen. Nyt mies samassa ruudussa. Näen jos jaksan, viikonloppuisin en aio jaksaa. Olen vain tosi pettynyt, en itse tee kellekään noin. Ap

Voi nyyh nyyh! :( Älä jaksa sitten nähdä, ei ole suuri menetys kenellekään. Pärjäile ja katso peiliin aina välillä kun tulee itku.