Asioita joista kukaan muu kuin sinä ei tunnu tykkäävän
Aloitan: "Betonibrutalismi" rakennustyylinä, eli raakabetoniset kuutiomaiset rakennukset. Karun kauniita mielestäni.
Kommentit (48)
Kalanmaksaöljy.
Ei se ole pahaa jos on tuoretta.
Vanha ei kelpaa minullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kanaviillokki oli aikoinaan hyvää.
Taitoluistelu. Sitä kyllä katsotaan, mutta kun en anopin kuoltua ole löytänyt ketään oikeasta elämästä, joka oikeasti tykkäisi yhtä paljon. Haluaisin mennä keväällä mm-kisoihin ja menenkin, jos saan liput (loman sain järkättyä siihen aikaan) mutta saan kyllä mennä yksin.
Minä ainakin rakastan taitoluistelua. Lähtisin myös mielelläni kisoihin, jos vain olisi seuraa.
Opiskelen kuolleita kieliä ja pidän siitä. Mistään muusta en ole tällä palstalla saanut yhtä paljon kuraa niskaan! Parhaimmillaankin ihmisten mielestä tylsää.
Saarioisten rusinaton maksalaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Afganistanilainen indie-rock.
No ootpas sä nyt erikoinen lumihiutale.
Hevarit, saa olla mahaakin.
Sateinen metsä
Riippumatossa nukkuminen talvella
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jenni Vartiainen on kaunis ja jotenkin äärimmäsen kiihottava nainen. Ja sexikäs matala ääni. Ei oo kukaan muu samaamieltä.
m24
Äläs nyt mun mielestä jenni on vidun eroottinen leidi.
Sokerikirsikat :D Niitä mitä laitetaan kakkujen päälle. Välillä ostan herkkupäivänä paketin ja syön paljaaltaan. Tuntuu että suurin osa inhoaa niitä.
sama arkkitehtuuri kuin aloittajalla, lisäksi ränsistyneet rakennukset (etenkin puiset)
hiljaisuus mutta myös taustahäly, esim. kaupassa tai kadulla
autossa matkustaminen, pitkät auto- tai junamatkat
vetiset loskatalvet ja kylmät kesät
huono sää, etenkin sateinen tai tuulinen, mutta synkän pilvinenkin menee
yleisesti rumina pidetyt maisemat, esim. tehdasalue tai Citymarketin parkkipaikka
murteet
Aivan liian ylikypsäksi keitetty pasta. Inhoan sellaista hampaissa tuntuvaa al dente-pastaa, kaiken makaronin tulee olla pehmeää ja lötköä.
Jotkut karkit päiväysvanhoina, kuivina ja sitkistyneinä. Esim. lakritsa ja Sisu-pastillit. Tuoreina ne eivät ole hyviä.
Sotahistoria! Panssarivaunut ja sukellusveneet! Ja nainen olen.
Kylmä ruoka. Etenkin ihan kylmennyt, sellainen klönttiseksi mennyt ja kattilan reunoille takertunut puuro, riisi tai perunamuusi. Herkullista.
Pidän laihoista naisista. Minun vaimostanikin kaikki muut tuntuvat sanovat että "ihan liian laiha" ja ovat vielä ylpeitä että kommentoivat niin.