Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku jolla on bmi 18-20

Vierailija
02.10.2016 |

Voisitko määrineen kertoa mitä syöt päivän aikana niin että paino pysyy tuossa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin puolikkaan rullakebabin, arkena syön aamupalaksi puuroa ja lämpimän aterian koulussa, illalla ehkä jonkun leivän tms.

Ei tosiaan sitä esimerkillisintä syömistä :D bmi18.8 163cm/50kg.

Vierailija
2/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin kevytmaitoa, marjoja, mysliä ja kaurahiutaleita yhteensä ehkä kolme desiä? Loraus hunajaa myös.

Päivällä katkarapukorma ja riisiä, salaattia. Riisiä pari desiä, sama kastiketta. Teetä hunajalla ja kaurakeksi

Äsken pari kourallista sourcream&onion sipsejä

Illalla syön varmaan leipää tai munakkaan ja omenan

Bmi 18,9. Yleensä syön paremmin, opiskelen ravitsemustiedettä niin pikkusen hävettää nää sipsit ym :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen söin puolikkaan rullakebabin, arkena syön aamupalaksi puuroa ja lämpimän aterian koulussa, illalla ehkä jonkun leivän tms.

Ei tosiaan sitä esimerkillisintä syömistä :D bmi18.8 163cm/50kg.

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
4/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön sellaisen kaavan mukaan että aamulla ja illalla jokin kevyt juttu ja päivällä isompi. Kaloreita en jaksa enää laskea mutta olen arvioinut että 1000-1500 on sellainen millä pysyy samassa niin ettei tarvii laskea ja miettiä.

Vierailija
5/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt tänään puuroa, kyljyksen ja perunaa, banaanin ja kolme viipaletta leipää leipää margariinilla, maitoa. Nyt kurnii nälkä ja mietin tässä, mitähän söisin. Pointti on se, että annokset on melko pieniä. Ja toisaalta myös liikunnan määrä. Eli mieti ensin annoskoot ja liiku. Siinä salaisuus. Voit syödä herkkuja ym. jos vaan pienennät annoksia. Vatsalaukku pienenee, tulet vähemmällä kylläiseksi.

Vierailija
6/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400 kaloria syön päivässä, bmi 19.2. Annoskoot on tosiaan avain, itse tykkään syödä paljon kevyttä ruokaa pikemminkin kuin että söisin pastaa pienen tirauksen eli salaatteja riisikakkuja ym menee paljon (proteiinia unohtamatta).

Vierailija
7/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitan vaikka tän päivän:

aamulla kaheksalta puuroa mantelimaitoon + mustikoita ja kahvia

aamulla kymmeneltä kolme itse leivottua kaurasämpylää ja kahvia

iltapäivällä kalkkunanakkikeittoa ja taas niitä sämpylöitä pari

myöhemmin iltapäivällä pari palaa pullaa ja kaks isoa palaa pannukakkua + itse tehtyä omenahilloa

Ei TODELLAKAAN esimerkillisin päivä, en normaalisti arkena syö mitään makeita enkä todellakaan yleensä näin paljon leipää samana päivänä. Mutta tämä on kyllä hyvä esimerkki määristä, joita syön, sekä siitä että suurin osa syömisistäni painottuu aamupäivään. Nyt lähden lenkille ja saatan vielä illalla syödä jotain iltapalaa, riippuen jaksanko käydä kaupassa :)

Vierailija
8/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1400 kaloria syön päivässä, bmi 19.2. Annoskoot on tosiaan avain, itse tykkään syödä paljon kevyttä ruokaa pikemminkin kuin että söisin pastaa pienen tirauksen eli salaatteja riisikakkuja ym menee paljon (proteiinia unohtamatta).

Ainiin ja tällä siis "laihdun" eli pikemminkin kiristyn, sillä olen nyt lyhyellä dieetillä ennen kuin alan kasvattaa lihasmassaa, ettei tulisi ihan hirveästi ylimääräistä rasvaa, sillä mulla se kertyy ikävästi alavatsaan kaikki

Vierailija
9/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen puuro ja puoli litraa rasvatonta maitoa tai kokonainen reissari leikkeleellä ja kurkulla.

Lounas joko lounasruokalassa kotiruokalounas tai ravintolassa mikä päivän annoksista nyt onkaan houkuttavin.

Kahden aikaan banaani tai joku muu välipala. Jos on hyvää tuoretta pullaa tarjolla niin otan (esim korvapuusti tai voisilmäpulla) sellaisen. Viinereihin en koske.

45 min ennen salia tai lenkkiä smoothie tai puolikas-kokonainen banaani.

Illalla reilu annos kotiruokaa, kalaa, pastaa, kanaa, keittoa, mitä nyt milloinkin sattuu olemaan tarjolla. Ruokajuomana rasvaton maito. Jälkiruuaksi telkkarin ääressä suklaamoussea tai pappagallon jäätelöä. Tummaa suklaata jos muuta ei kaapista löydy.

Viikonloppuisin leivon itse piirakkaa tai pullaa, tai sitten käydään kaupungilla kaffella.

Ei kevyttuotteita, ei puolivalmisteita, ei noutoruokaa. Sipseistä ja muusta suolaisesta en välitä, en osta juustoja kotiin muuten kuin jos tulossa vieraita. Syön herkkuja lähes joka päivä, mutta kohtuudella. En kiellä itseltäni mitään enkä myöskään syö mitään sellaista mikä ei itselleni maistu. Hikiliikuntaa 5-6 kertaa viikossa niin eipä tarvitse pahemmin syömisiä tai annoskokoja miettiä. BMI 19.

Vierailija
10/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kotiruokaa yleensä ja herkkujakin. Työ on erittäin fyysistä ja työmatkat kuljen pyörällä. Tällä hetkellä syön vähähiilarisesti ja paino ollut vähän laskusuunnassa. 162/49.9 tänä aamuna.

Vierailija
11/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin muutkin. Yritän juuri saada 2 kiloa lisää painoa. Jos tarkoitat sitä, että söisit ja eläisit samoin kuin minä, niin olisimmeko suhteessa samanpainoisia --> en usko valitettavasti. Taitaa olla paljolti myös geneettistä. Mutta syömällä paljon kasvispainotteista ruokaa voit ilmeisesti kuitenkin hitaasti muuttaa suolistomikrobitasapainoasi.

Vierailija
12/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista miten tuo laskettiin. 

- 157 cm ja 47 kg

Vierailija
13/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi tummaa leipää juustolla+avokadolla, teetä, kananmunaa tai maust.jukurttia marjoilla

Lounaaksi jotakin kotiruokaa + kasviksia/salaattia

Välipalaksi leipää/jukurttia/joskus hedelmiä ja pähkinöitä

Iltapalaksi teetä ja riippuen nälästä joko hedelmiä tai leipää.

En syö kovinkaan usein kahtaa lämmintä ruokaa päivässä. Herkkuja (lähinnä karkit,suklaa) 1-2 päivänä viikossa.

Vierailija
14/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt:

aamulla sekoitus (smootie): mandariini, 1muna, pähkinöitä, smetanaa

päivällä kala-kasvis-juustokeittoa, kermavaahtoa marjoilla

illalla vielä sipulipihvi kasvisgratiinilla ja kermavaahtokaakao

Vierailija
15/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/51kg

Tänään olen syönyt banaanin ja maapähkinävoita sen kanssa, pienen lautasellisen keittoa, toisen isomman lautasellisen keittoa ja neljä ruisleipää sekä kupin kahvia ja teetä kauramaidolla. Syön vielä iltapalan ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
16/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi Kokkikartanon kerroshampurilainen ja valkosuklaata

Päivällä grillimakkaraa ja kermaperunoita

Nyt sipsiä, karkkia ja pähkinöitä jne

Illan päälle ajattelin hakea vielä rullakebabin :)

Vierailija
17/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla syön puuron, leivän, jogurttia ja juon kaffet, päivällä sitten joku salaatti ja illaksi ihan kunnon ateria ja jos nukkumaan mennessä on nälkä, niin otan jonkun hedelmän tai syön toisen jogurtin. En juurikaan napostele aterioiden välissä ja voin huoletta herkutellakin joskus. 

Painoindeksi 19,68

Vierailija
18/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön valitettavasti suht epäterveellisesti.

Vaihtelee paljon mutta arkena syön aamupalaksi munakkaan ja 2-3 palaa kauraleipää, lounaaksi sandwich tai edellisen päivän ruokaa, iltapäivällä kaupan kautta kotiin ja yleensä tulee ostettua suklaalevy, keksejä tai jäätelöä jälkiruoaksi. Illalliseksi teen usein pastaa, lasagnea, lohta tai kanaa riisin kanssa.

BMI 18.5

Vierailija
19/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ruokailut täällä kuulostaa todella herkullisilta :)

Syömiseni menee sillä tavalla, että syön periaatteessa ihan joka aamu puuroa + marjoja/hedelmä + raejuustoa/pähkinöitä tai teen puuron maitoon. Arkena syön koulussa kouluruoan, paljon salaattia ja reilu annos ruokaa. Iltapäivällä (tai alkuillasta? no kello 5 suunnilleen) yleensä jotain lämmintä ruokaa, tässä välissä treeni, iltapalaksi sitä samaa lämmintä ruokaa tai esim rahkaa ja mysliä, kuitenkin useimmiten tekee mieli syödä ihan kunnon ruokaa :D viikonloppuisin vähän miten sattuu, aamupala jämptisti aina sama puurosetti, ja sitten teen lämmintä ruokaa ja syön siitä 1 tai 2 kertaa, ehkä käyn kahvilla, saatan syödä vaikka pullankin tai useimmiten jonkun "suolaisen leivonnaisen" vaikka lohipasteijan <3 tms, ehkä syön iltapalaksi leipää tai rahkaa tai vaikka munakkaan.

Ja enemmänkin varmaan sais syödä ja välillä syönkin. Treenaan 2 kertaa viikossa painoilla, käyn combatissa kerran viikossa ja kävelen/pyöräilen päivittäiset matkat. Viikonloppuisin käydään kaverin kanssa kävelemässä

BMI:tä en ole laskenut mutta 169 cm ja 52 kg.

Vierailija
20/21 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi nähtävästi 18.25

Aamupala lähes aina puuro kaura-, tattari- ja sokerijuurikashiutaleilla sekä pellavansiemenillä. Päällä pilttiä tai marjoja. Juomana kahvi soijamaidolla

Lounaaksi söin kahvilassa kanasalaatin.

Kotona hotkaisin siivoillessa levyllisen Fazerin sinistä ja niin kahvin.

Päivälliseksi aijon valmistaa sössön jossa tomaattikastiketta, kikherneitä ja soijarouhetta. Lisukkeeksi 100% pavuista tehtyä pastaa.

Välipalana syön varmaan hedelmiä vielä.

Käyn 5 kertaa viikossa salilla, niinä päivinä syön myös n.200g rahkaa marjojen ja siementen kanssa. Myös pienen purkin raejuustoa syön sali ja työpäivinä. Vettä juon n.4 litraa päivässä. Ruoka lähinnä kasvispainotteista, paljon papua ja siemeniä, gluteenitonta syön ja pastaa, perunaa ja riisiä välttelen koska aiheuttavat minulla helposti turvotusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän