Muita, jotka ovat kyllästyneet tähän palstaan?
Miksi tämä palsta on mennyt muutamassa vuodessa ihan pilalle? Täällä melkein jokainen ketju keskittyy negatiivisuuteen: kateuteen, ulkonäön haukkumiseen, juoruiluun, rasismiin, nais- ja miesvihaan, lapsivihaan, suomivihaan, anoppivihaan, appivihaan, äitivihaan, isävihaan, sisarvihaan, kaverivihaan... Tuo lista on loputon.
Tappouhkauksiakin täällä ladellaan joka päivä, itsekin olen saanut täällä yhden ilman syytä. Miksi täällä meno on jo pahempaa kuin Ylilaudalla? Turha vierittää syytä pelkästään teinien ja miesten syyksi, kyllä täällä naisetkin raivoaa.
Kommentit (32)
Mä käyn täällä enää ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Joskus kysellyt neuvoja lasteni asioissa ja heidät on täällä useaan kertaan haukuttu asioissa joita ei ole edes tapahtunut. Joku vetää johtopäätökset johonkin suuntaan ja muut seuraa perässä ja kohta onkin kuoro huutamassa miten kaikki on väärin.
Tämä siis yksi esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhumattakaan yli-innokkaasta sensuroinnista.
Sille ei ollut mitään tarvetta ennen kuin tänne pölähti jostain kivenkoloista örkit jankkaamaan yhtä ja samaa aamusta iltaan ja etenkin öisin.
Palsta oli muutama vuosi sitten ihan erilainen ja huomatatvasti viihdyttävämpi kuin nykyään.
Yli-innokkaan sensuurin kannattajat olivat äänessä eritoten vuosi sitten, kun irakilaisia ja afgaaneja alkoi tulvimaan maahamme. He eivät pitäneet siitä, että jotkut puhuivat sitä vastaan ja yrittivät lemata kaikki maahantulon vastustajat rasisteiksi vaientaakseen heidät. Nyt he ovat pitkälti saaneet tahtonsa läpi, mutta palsta näivettyy.
Siis tässä on ihan täydellinen malliesimerkki mistä puhun. Asiasta kuin asiasta pystytään vääntämään omaan henkilökohtaiseen nettimissioon aasinsilta. Jos valittaisin täällä vauva-arjen rankkuudesta, niin vastaus olisi että sellaista se on kun ollaan päästetty liikaa maahanmuuttajia valtioomme. Ei ole enää varaa tukea lapsiperheitä koska maahanmuutto.
14
Tuo kommentoimasi viesti näyttää ottavan ihan suoraa kantaa siihen viestiin, johon se on kommentti. Mistä sinä siinä jotain vääntämistä omaan missioon näet? On se kumma, jos ei saa toisessa viestissä samaan aiheeseenkaan vastata, ilman että joku yliherkkä osuu paikalle vauhkoamaan.
Olen aika lailla saanut tarpeekseni. Tulee kurkattua kerran-pari viikossa, mutten enää jää viihtymään. Menneinä vuosina saattoi mennä tuntikausiakin.
Olen väsynyt jatkuvaan sarkastiseen ja ivalliseen nälvintään, siihen tyyliin, jota IP-lehdet ovat täynnä. Tärkeintä on saada toinen keskustelija nolattua. Siis miksi ihmiset tulevat keskustelupalstalle tekemään kaikkensa, että saisivat hätistettyä sieltä kaikki muut pois?!
Olen myös kyllästynyt keksittyihin juttuihin, trolleihin ja provoihin. Auttamishalut karisevat jatkuvan vedättämisen myötä. Olen kyllästynyt ihmisten ulkonäön ivaamiseen tai kotien haukkumiseen. Täällä tulee helposti ikävälle mielelle, joten länttään palstan kiinni aina vain nopeammin. Enkä enää hae itsellenikään kuuntelijaa, vaikka asiaa voisi olla paljonkin.
Ei AV:ta voi mitenkään verrata Ylilautaan. Ylilaudalla on pari alalautaa ja oma aihe vapaansa, joissa keskustelu on mitä on. Muilla laudoilla keskustelu todella asiallista. Täällä AV:lla lähes kaikki ketjut täynnä samaa sontaa.
Vierailija kirjoitti:
SANAAN JÄNNÄMIES!!!!!!!!!!!
Siis oikeasti, KUKAAN ei käytä tuota sanaa missään paitsi tuo yksi runkkari, jolla ei ole muuta tekemistä kuin kylvää tuota keksimäänsä sanaa VAUVAPALSTALLA! Etsisi itselleen naisen tai harrastuksen helkkari sentään.
Ja sinä se sitten jaksat kiristellä hermojasi tuosta. Muutaman ketjun olet jo tänään aiheesta avannut. Ihan sinun kiusaksesi, minäkin rupean käyttämään tuota sanaa. Ihan kuvaavahan se on. Sekö sinua siinä harmittaa?
Itseänikin ärsyttää tämä provojen ja samoista aiheista tehtailtujen aloitusten määrä ja yleinen negailu.
Vanhoihin ketjuihin eksyessä sydän ihan läikähtää ilosta. Miten täällä on oikeasti ennen keskusteltu ajatuksella, paneuduttu ymmärryksellä toisten ongelmiin ja annettu huumorin kukkia! En valitettavasti usko, että palsta on koskaan enää entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että jos kyllästyy johonkin asiaan, lopettaa sen asian parissa puuhailun. Esim. jos kyllästyn syömään hernekeittoa torstaisin, lopetan sen syömisen. Teen ruoaksi jotain muuta sen sijaan, että tekisin hernekeittoa ja valittaisin, miten kyllästynyt siihen olen.
Jos löydät yhdenkin hyvän syyn vielä olla tällä palstalla, et ole kyllästynyt siihen. Oikeasti kyllästynyt ei vaivaudu käymään tällä palstalla saati tekemään aloitusta siitä, että nyt kyllästyttää.
Ääliö.
Mä oon myös kyllästynyt näihin akateemisuudellaan tai "akateemisuudellaan" ylpeileviin. Amk ja amis ovat muka ihan turhanpäiväistä hömppää, lähi- ja sairaanhoitajatkin ovat kuulemma turhia. -ap
Tällä palstalla hengaa paljon toimittajia, jotka omilla provoillaan pilaa hyviä keskusteluja.
Niin sensuuri pamahti suurin piirtein samaan aikaan, kun rajan ylitti yli 30 000 turvista ja kritiikki siitä alkoi.