Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!!!

Bingbing
02.10.2016 |

Oon ihan varma että mulla on joku vakava neurologinen sairaus, als tai ms-tauti!

Kysymys, jos laitat silmäsi kiinni, ja ihan vähän puristat silmiäsi kiinni, niin alkaako silmäluomesi värisemään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala

Vierailija
2/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää, mitä tuolla värinällä tarkalleen ottaen tarkoitat.

Silmäluomien värinä yksinään ei varmasti kieli vakavasta neurologisesta sairaudesta. Vaikuttaisi ennemminkin siltä, että kärsit luulotaudista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäluomien värinä yksinään ei varmasti kieli vakavasta neurologisesta sairaudesta. Vaikuttaisi ennemminkin siltä, että kärsit luulotaudista.

No mutta jos puristaa silmiä kiinni ja silmäluomet alkaa tärisemään, ei sekään ole normaalia?

Vierailija
4/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms ei oireile noin. Olet vaan luulosairas.

Vierailija
5/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ms ei oireile noin. Olet vaan luulosairas.

No täriseekö sun luomet jos siristät?

Vierailija
6/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hyvinkin todennäköisesti voi olla ms-tauti. Ms-tauti on Suomessa todella yleinen vrt muihin maihin.

Vierailija
8/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei siis ole mitään muita "oireita"?

Kyllä minun luomeni ainakin vähän värisevät, jos puristan silmiä kiinni. Ja vaikken puristaisikaan. :D Kas kun ne silmät liikkuvat siellä luomien alla.

Vierailija
9/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin eli kellään teistä ei värise siis luomet kun rutistaa hellästi silmiä kiinni? Ja silti väitätte että olen vain luulosairas?

Vierailija
10/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene neurologille

Vierailija
11/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa, enpä ole koskaan huomannutkaan.

Vierailija
12/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai värisee kun alkaa jännittämään mitä tahansa lihasta, myös silmäluomien suljin lihasta.

Vierailija
13/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos puristaa silmiä kiinni ja silmäluomet alkaa tärisemään, ei sekään ole normaalia?

Kai ne nyt helvetti alkaa väristä jos jännität niitä. Mikä tapahtuu siis kiinni puristaessa. Samaa voit kokeilla vaikka nyrkillä. Jos purista sormia kovaan yhteen kätesi alkaa täristä.

Kyllä se värinä ilmenisi muutenkin kuin silmiä kiinni puristaessa jos siis olisi jtn vakavaa 😂

Vierailija
14/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin eli kellään teistä ei värise siis luomet kun rutistaa hellästi silmiä kiinni? Ja silti väitätte että olen vain luulosairas?

Kuulostat ihan yhdeltä kaveriltani, joka saattaa alkaa panikoimaan vaikka minimaalisesta näppylästä kädessä.

Vastaa nyt: onko sinulla mitään muita oireita? Tuo kuvaamasi on aivan normaalia, yltä löydät selityksiä.

Vierailija
15/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja alkoi värisemään.

Vierailija
16/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupeaa posketkin kramppaamaan.

Kun tein tuon apn jutun ja samaten silmissä tuntui tärähtelyä.

Eli oon varmaa myös vakavasti sairas! :D

Vierailija
17/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... No nyt uskon että ehkä tää on ihan normaalia. Tämä ahdistus alkoi siitä kun mulla on ollut tänään koko päivän elohiiri silmässä, vaikkei ikinä ennen ole ollut. Sitten muistin tuon silmäluomi jutunkin. Ehkä olen tosiaan sitten luulosairas...

Vierailija
18/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin. Tuntuu kun pistää silmät kii ja ihan hellästi puristaa yhteen. Alkaa silmät tärisee lisäksi tuntuu myös silmien lähettyvillä naamassa. Sellaista tärinää ja pientä väreilyä.

Vierailija
19/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tuntuu että posket rupeaa sätkimään, kun teen tuon apn neuvoman jutun. En kyllä ole ikinä miettinytkään tuollaista.

Vierailija
20/23 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALS ei ala tuollaisilla oireilla, lopeta vakavilla asioilla pelleily.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi