Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nainen ikinä kauniimpi kauneusleikkauksen jälkeen? Miksi niitä tehdään?

Vierailija
02.10.2016 |

En todellakaan tarkoita, että plastiikkakirurgia on pelkkää pintaa. Synnynnäiset epämuodostumat tai vaikkapa onnettomuuksien aiheuttamat vammat voidaan hoitaa plastiikkakirurgialla, mutta miksi ihmeessä tavalliset ikääntyvät leikkauttavat itsensä noidan näköiseksi?

Linkatkaa edes yksi nainen maailmassa, joka olisi kauniimpi (pinnallisen) kauneusleikkauksen jälkeen kuin mitä oli ennen leikkausta! Eipä löydy.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy linkkejä ei.

Vierailija
2/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henkilökohtaisesti muutaman mutten voi linkata kuvia. Sanoisin että ilme on raikkaampi kasvojenkohotuksen jälkeen ja nuorentaa noin 10-15 vuotta. Aira Samulin ja Helena Lindgren on oivia esimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Siinä vuosia sitten tulleessa Extreme makeover tms. Tv-sarjassa kaikki olivat jälkeenpäin kauniimpia.

Vierailija
4/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tajua. Minä sain plastiikkakirurgiasta valtavan avun synnynnäisen vaurion hoitoon, mutta prosessi oli sikäli raskas, että jäisi kyllä vapaaehtoispohjalta tekemättä.

Vierailija
5/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kyllä paremman näköinen onnistuneen alaluomileikkauksen jälkeen. Mutta en tietenkään ala omia kuviani tähän laittamaan.

Vierailija
6/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.plasticsurgeon.lt/failai/1442_nosies_formos_korekcija_1_3_biga.jpg 

No kyllä esim tässä mielestäni on ihan onnistunut tapaus. Nyt joku tulee sanomaan, että ennen oli persoonallisemman näköinen, mutta kyllä nenän pienennys nyt vain useimpien mielestä kaunistaa naisen kasvoja.

Vierailija
7/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusleikkauksista puhuttaessa "ilmeinen" on yhtä kuin "epäonnistunut".

Ja vähemmän ilmeisiä ei kovaan ääneen retostella, kun on vain epäilys.

Vierailija
8/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monesta julkkiksesta ei edes huomaa, että he ovat käyneet kauneusleikkauksissa. Kiinnitämme huomiota usein vain niihin epäonnistuneisiin tapauksiin. Mm. Demi Moore ja Reese Witherspoon näyttävät ihan hyvältä.

Vierailija
9/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävätär menetti syövän takia toisen rintansa, sille tehtiin kirurgisesti uusi. Samalla myös tervettä rintaa muokattiin symmetrisemmäksi. Niistä tuli kauniit. Vai oliko tämä ap:n kysymys vain kasvoihin liittyvä juttu?

Vierailija
10/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leikkauttanut nenäni. Minua kiusattiin peruskoulussa vuosia nenäni takia, en koskaan oppinut hyväksymään sitä. Olin 27 kun leikkautin nenäni. Nyt minulla on kaunis, kapea nenä. Ruma perunanenän ja possunenän välimuoto on enää muisto vain.

Vierailija
11/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kpop-tähdet ovat oivia esimerkkejä. Monilla kyse on lähinnä silmien ja nenän pienestä fiksailusta, jolloin lopputulos on nätimpi ja katse avarampi. Korealaiset plastiikkakirurgit ovat maailman huippua.

Vierailija
12/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä aloitus. Aika monikin näyttää paremmalta kauneusleikkauksen jälkeen, mutta näistä onnistuneista leikkauksista ei vain paasata samalla tavalla kuin epäonnistuneista tai överiksi menneistä toimenpiteistä.

Vierailija
13/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen leikkauttanut nenäni. Minua kiusattiin peruskoulussa vuosia nenäni takia, en koskaan oppinut hyväksymään sitä. Olin 27 kun leikkautin nenäni. Nyt minulla on kaunis, kapea nenä. Ruma perunanenän ja possunenän välimuoto on enää muisto vain.

Haluaisin kuulla lisää leikkauksestasi. Minullakin on ruma, liian lyhyt ja leveä nenä, jonka leikkauttamista olen suunnitellut jo pitkään.

Vierailija
14/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Blake Lively

Vierailija
15/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lawrencelta on leikattu nenä. Megan Fox näyttää aika hyvältä leikeltynä vaikka oli nätti ennenkin. Bella Hadid on kauniimpi kapealla nenällä.

Onhan noita, mutta ei niistä hyvin leikatuista edes tajua että ovat leikeltyjä, kun taas huonosti leikatut huomataan heti.

Vierailija
16/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva Oksasen leikkaus on onnistunut, samoin Katri Helenan. Katri Helenalle on ainakin silmäluomien leikkaus tehty, olivat raskaamman näköiset silloin kun oli Rajalan kanssa naimisissa. Luultavasti myös kohotus tehty. Marion ei ole luomu, mutta hyvännäköinen ikäisekseen. Paula Koivuniemi on menossa Jokerin suuntaan.

Vierailija
17/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkaus monesti kaunistaa. Perunanenä tai iso kyömy on aina rumempi kuin sirompi versio. Omastakin naamasta kamala pottu ikävä kyllä löytyy. Pystyn elämään sen kanssa, mutta kyllä olisin varmasti paljon kauniimpi jos nenäni olisi pienempi. 

Onnistuneita nenäleikkauksia:

Blake Lively: 

http://a1.files.beautyeditor.ca/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,q_80…;

Ashlee Simpson: 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/90/31/73/903173e86a852c5…;

Random: 

http://www.funkfacialplastics.com/MK%203%20R%20Profile%20Female%20Rhino…

Vierailija
18/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim. Blake Lively

Jep, nenä on nyt paljon kauniimpi ja sopii kasvoihin tosi hyvin! Tissitkin on harvinaisen onnistuneet.

Vierailija
19/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yläluomileikkauksessa käyneitä. Osalla on tehty terveyssyistä, koska yläluomet ovat roikkuneet jo pahasti silmän päällä, toisilla on laskettu kauneusleikkauksiksi, koska luomet ovat roikkuneet vähemmän. Yhtään överiä en ole nähnyt. Näissä käyvät miehetkin, ks. vaikka Esko Aho.

Vierailija
20/27 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Korean Plastic Surgery before amd after.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän