Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni alkoi seurustelemaan 23 v. naisen kanssa...

Vierailija
02.10.2016 |

Neljääkymmentä lähentelevä ex-mieheni alkoi sitten seurustelemaan 23-vuotiaan ylimeikatun vetyperoksidi-blondin kanssa.. suutelokuvankin nainen laittoi imelän tekstin kera. (miehelläni lukee vielä sinkku, eikä ole kuvaan kommentoinut mitään. häpeääkö? onko nainen vain pillu?)
Meillä on avioliitosta 3 lasta ja en tiedä mitä teen, koska en halua että lapsiani määräilee tai kasvattaa lapsi!

Onko muita samassa tilanteessa olleita?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva oli instagramissa naisella. Mies ei ole kommentoinut siihen, eikä tykännyt. 

Vierailija
22/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 23-vuotias ja minulla on jo kolme lasta. En sanoisi itseäni lapseksi. :D

Ikään kuin synnyttäminen tekisi naisesta jonkun kypsän filosofin.

loistavaa argumentointia xDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei edelleenkään ole varmaan omasta mielestäsi muita vaihtoehtoja kuin tehdä aiheesta hieman varioiden satoja aloituksia tänne kuten ennenkin. Kyllä varmaan tuo  kirpaisee muttei siihen pidä  jumiutua vaan pitää mennä eteenpäin. Se on sairasta jos jättämistä  jauhaa vuositolkulla ja julistaa kaikki parikymppiset kamaliksi ihmisiksi sen takia että mies päätti ikäkriisissään vaihtaa nuorempaan. Ei se sen likan vika ole, vaan miehen!

Vierailija
24/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten. En ikinä jaksa ymmärtää miksi vaahdotaan exien nyxistä. Jos lapsilla kaikki ok myös isän luona ollessa niin eipä kuulu lasten isän elämä muuten mulle. Yleensä se uusi tyttöystävä ei edes alkuun ole samaan aikaan lasten kanssa siellä exän kämpillä, eikä exän nyxä mun lapsia kasvata vaan me vanhemmat. Nih.

Vierailija
25/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei edelleenkään ole varmaan omasta mielestäsi muita vaihtoehtoja kuin tehdä aiheesta hieman varioiden satoja aloituksia tänne kuten ennenkin. Kyllä varmaan tuo  kirpaisee muttei siihen pidä  jumiutua vaan pitää mennä eteenpäin. Se on sairasta jos jättämistä  jauhaa vuositolkulla ja julistaa kaikki parikymppiset kamaliksi ihmisiksi sen takia että mies päätti ikäkriisissään vaihtaa nuorempaan. Ei se sen likan vika ole, vaan miehen!

Olen tehnyt vain yhden aloituksen.

-ap

Vierailija
26/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 23-vuotias ja minulla on jo kolme lasta. En sanoisi itseäni lapseksi. :D

Ikään kuin synnyttäminen tekisi naisesta jonkun kypsän filosofin.

loistavaa argumentointia xDDD

Metsä vastaa kuten sinne huudetaan, vai miten se meni. =)

Vierailija
27/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuva oli instagramissa naisella. Mies ei ole kommentoinut siihen, eikä tykännyt. 

Mies ei ole naisen kanssa tosissaan.

1) Hänellä lukee sinkku (häpeää naista, ei halua tuoda suhdetta julki)

2) Ei osoita naiselle, että olisi innoissaan julkisista yhteiskuvista

Vierailija
28/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mieshän ei voi rakastua kuin kerran elämässään ja vain sinuun, koska...?

Vierailija
29/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3) Kaikki ei halua tuoda koko elämäänsä someen.

Vierailija
30/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3) Kaikki ei halua tuoda koko elämäänsä someen.

Lasten kuvat ja ex-vaimon kuvat miehellä kuitenkin on.

Vierailija
31/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salapoliiseja liikkeellä :D

Vierailija
32/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja. Miksi kyse ei voi olla aidoista tunteista ja henkisestä yhteydestä? Heti aletaan vaahtoamaan jostain ikäkriisistä yms. Sitä paitsi, 23v on aikuinen ihminen! 

Vierailija
33/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt vain yhden aloituksen.

-ap

Esitin viestissäni kysymyksen sinulle, että mikä neidon iässä sinua niin kaihertaa? Haluaisitko vastata? Samoin kerroin omasta kokemuksestani, etten lapsen kasvatukseen puutu, elikkä ruokaa teen ja juttelen ja tutustun. Minkä luulet tapauksessasi olevan erilailla? Myöskin mietin, miten kyseisen naisen ulkonäkö liittyy asiaan? Eli mikä perimmäinen huolesi on, vai onko kyse pelkästä mustasukkaisuudesta? N24

Vierailija
34/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokenut tämän saman... tyttö tippuu vielä pilvilinnoista

Vierailija
35/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin about 21 ja mies 35 kun alettiin seurustelemaan, hänellä 3 lasta aiemmasta liitosta. Kyllä sai kuulla olevansa vaikka mitä, juurikin myös lapsi, kersa, rahan perässä juokseva oman edun tavoittelija, "tuo ei lapsiani vahdi kun on itsekin sellainen", "käyttää vaan hyväksi kun saa vanhemman miehen pään sekaisin". Samalla ihku uusi anoppi mm. Kävi varastamassa ja sotkemassa miehen taloon jättämiäni tavaroitani jne. Onneksi osasin pitää turpani kiinni ja purra hammasta ajatellen, kuka tässä on mikä puhumaan lapsellisuudesta?

8 vuotta myöhemmin olemme edelleen onnellisesti yhdessä ja anopin kuultu puhuvan minun sopivan pojalleen paremmin kuin eksän ja kun sillä on elämäntavatkin parantuneet minun myötä että taisi ne sittenkin tietää mitä tekivät.

Vierailija
36/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia kommentteja. Miksi kyse ei voi olla aidoista tunteista ja henkisestä yhteydestä? Heti aletaan vaahtoamaan jostain ikäkriisistä yms. Sitä paitsi, 23v on aikuinen ihminen! 

Henkinen yhteys 40-vuotiaalla ja 23-vuotiaalla... pimppi mielessä sillä on :D

Vierailija
37/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39v miehelläni ja minulla on uskomaton henkinen yhteys ja uskomattoman levollinen olo toistemme seurassa. Mieheni on kertonut minulle elämästään enemmän kuin kellekkään aikaisemmin, uskaltanut näyttää tunteitaan uudella tavalla. Minulla ei koskaan ole ollut näin turvallinen olo kenenkään kanssa. Eikä siinä, seksikin pelaa paremmin kuin koskaan aiemmin ja kemiat kohtaa uskomattoman hyvin. Seksiä tuntikausia ja sitten jutellaan kaikesta tuntikausia. Siinä on jotain mikä muhun ainakin iskee ja kovaa. Ja sellainen toisen huomioonottaminen. Eikä mieheni ole tosiaankaan hävennyt mua esitellä kellekkään, eikä toisinpäin. N24

Vierailija
38/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia kyttäät exäsi tekemisiä? Eroon on aina syy, eikä mua ole koskaan kiinnostaneet exieni tekemiset eron jälkeen, vaan olen keskittynyt omaan elämääni. Ja kumpikohan tässä on lapsellisempi, sinä vai tämä uusi nainen? Tyyppi kirjoittelee katkeruuksissaan vauvapalstalla halventavasti exänsä uudesta tyttöystävästä, mahtaa olla mielenkiintoinen elämä.

Vierailija
39/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39v miehelläni ja minulla on uskomaton henkinen yhteys ja uskomattoman levollinen olo toistemme seurassa. Mieheni on kertonut minulle elämästään enemmän kuin kellekkään aikaisemmin, uskaltanut näyttää tunteitaan uudella tavalla. Minulla ei koskaan ole ollut näin turvallinen olo kenenkään kanssa. Eikä siinä, seksikin pelaa paremmin kuin koskaan aiemmin ja kemiat kohtaa uskomattoman hyvin. Seksiä tuntikausia ja sitten jutellaan kaikesta tuntikausia. Siinä on jotain mikä muhun ainakin iskee ja kovaa. Ja sellainen toisen huomioonottaminen. Eikä mieheni ole tosiaankaan hävennyt mua esitellä kellekkään, eikä toisinpäin. N24

Uskomattoman lapselliselta sä vaikutat.

Vierailija
40/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman lapselliselta sä vaikutat.

Ja naiviltakin.