Tähdet, tähdet OFFICIAL
Tänään se sitten alkaa, uusi kausi MTV3 klo 19:15. Esitykset, jotka tänään kuullaan tanssipop- jaksossa:
Evelina: Sia - Chandelier
Antti Ketonen: Avicii - Wake Me Up
Pete Parkkonen: Mark Ronson - Uptown Funk
Arttu Wiskari: Lady Gaga - Bad Romance
Eini: Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra
Johanna Försti: Katy Perry - Roar
Mikko Alatalo: TCT - Rannalle
Essi Luttinen: Rihanna - Only Girl In The World
Benjamin: Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Ja yhteisbiisinä Antti Tuiskun Peto on irti.
Kuka muu meinaa katsoa?
Kommentit (1235)
Vierailija kirjoitti:
No älkääkän nyt, onhan Benjaminin esitys kiinnostavampi kuin jonkun Antin. Karismaattinen esiintyjä.
No sepä onkin meriitti. Paska vai vielä paskempi?
Benkku on hyvä esiintyjä, laulaminen niin ja näin. Hienosti rutistettu.
Arttu parhain, Pete pantavin.
Ketonen löysä, ulos.
No päästiinhän siitä Antistakin eroon viimein.
No niin oikea pudotus, Antti tänään huonoin, eikä ole paljon mitään hyvää kisan muissakaan jaksoissa esittänyt.
maria dissaa ketosta aina vaikka benkkju on paljon paskempi. sitä ylistää joka ikinen kerta! ikinä mitää hunooa sanottavaa vaikka benjamin on PASKA
Miksi katsotte tällaista paskaa?
Vierailija kirjoitti:
JES! BENKKU ON JATKUSSA!
Joukossamme on Benjaminhullu.
Samoin myös satunnaisempi Roope Salminen -hullu
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsotte tällaista paskaa?
Tällaisen paskan seasta löytää joskus helmiä. Kuten Artun ääni jos missä tyylilajissa. Toivottavasti jäbä rohkaistuu tekemään parempaa musaa, äänestä ei ole kiinni. Myös esim. Lauran soul-tulkinta viime kaudelta oli niitä helmiä.
Benjamin ei pysty tekemään mitään sellaista, mikä saisi minut äänestämään häntä.
Mutta toi Pete.. huhhuh. Kuuma!
Kotipelto mainitsi Artun blues-taustan. Onko näitä Artun blues-biisejä missään kuultavissa? Kiinnostaisi paljon enemmän kuin Kahvimaidot ja Mökkitiet.
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa nuo Kotipellon hapsuttavat hiukset. Leikkaisi joko kokonaan tai edes lyhentäisi.
Mä voisin jeesaa sitä, jos se vaan ottais yhteyttä muhun. Mulla on hyvää hiusöljyä, joka toimii hapsottaviin latvoihin.
Eilisessä jaksossa Arttu Wiskari näytti kyllä ihan Hiltuselta!
Kitaristi Tuomas Wäinölä on KUUMA!
Olen katsonut tätä ohjelmaa viihteenä ja täysin puolueettomana. Minulla ei siis ole suosikkia ja olen yrittänyt keskittyä pelkästään esityksiin. Minusta Pete Parkkonen on osoittanut ohjelman aikana lahjakkuutensa ja ilmennyt lahjakkaammaksi kuin mitä aikaisemmin olen tajunnutkaan. Toivon Pete Parkkosen voittavan, koska on esityksiensä perusteella selvästi lahjakas ja paras mukana olevista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomessa ole muita hevikitaristeja kuin Wäinölä? Kaikissa musiikkiohjelmissa hevaamassa.
Minkälainen muusikko hakeutuu pelkästään tv-ohjelmien taustabändeihin soittajaksi. Mikko Kosonen ja Tuomas Wäinölä ovat juuri tällaisia ällötyksiä. Joka ohjelmassa mukana!
Kosonen ja Wäinölä tienaavat tv-ohjelmista huomattavasti enemmän rahaa kuin soittamalla keikkaa jossain perähikiällä. Kummatkin ovat erittäin kovia soittajia, jotka osaavat soittaa mitä musatyyliä tahansa - siitä on aika lailla apua tämänkaltaisissa ohjelmissa. Lisäksi Wäinölä ilmeisesti tuurasi Kososta, koska Maija Vilkkumaalla oli samana päivänä keikka ja Kosonenhan on Maijan bändin kitaristi...
HeviMiia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomessa ole muita hevikitaristeja kuin Wäinölä? Kaikissa musiikkiohjelmissa hevaamassa.
Minkälainen muusikko hakeutuu pelkästään tv-ohjelmien taustabändeihin soittajaksi. Mikko Kosonen ja Tuomas Wäinölä ovat juuri tällaisia ällötyksiä. Joka ohjelmassa mukana!
Kosonen ja Wäinölä tienaavat tv-ohjelmista huomattavasti enemmän rahaa kuin soittamalla keikkaa jossain perähikiällä. Kummatkin ovat erittäin kovia soittajia, jotka osaavat soittaa mitä musatyyliä tahansa - siitä on aika lailla apua tämänkaltaisissa ohjelmissa. Lisäksi Wäinölä ilmeisesti tuurasi Kososta, koska Maija Vilkkumaalla oli samana päivänä keikka ja Kosonenhan on Maijan bändin kitaristi...
Kosonen ei ole enää Vilkkumaan bändin kitaristi ja Maija itsekin on tauolla.
5 ääntä meni Benjaminille. Jokohan se riittäisi minun osaltani turvaksi jatkoon pääsyyn? Tiedän kyllä että oikeastaan vaan rahoitan kanavaa mutta haluan niin kovasti nähdä Benjaminia vielä.