Tähdet, tähdet OFFICIAL
Tänään se sitten alkaa, uusi kausi MTV3 klo 19:15. Esitykset, jotka tänään kuullaan tanssipop- jaksossa:
Evelina: Sia - Chandelier
Antti Ketonen: Avicii - Wake Me Up
Pete Parkkonen: Mark Ronson - Uptown Funk
Arttu Wiskari: Lady Gaga - Bad Romance
Eini: Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra
Johanna Försti: Katy Perry - Roar
Mikko Alatalo: TCT - Rannalle
Essi Luttinen: Rihanna - Only Girl In The World
Benjamin: Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Ja yhteisbiisinä Antti Tuiskun Peto on irti.
Kuka muu meinaa katsoa?
Kommentit (1235)
Mikä sille Leppilammelle siihen leuan/suun alueelle kävi? Näyttää jääneen pysyvä vamma, kun puhetyyli jäänyt pysyvästi sössöttäväksi. Harmi. 😟 Onneksi ei ole sen takia jättänyt juontohommia kuitenkaan, mä tykkään Leppilammesta.
Aa Ihana Arttu! Mieletön esitys! 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä tiputtaisin Mikko Alatalon tai Benjamiinin.
Mielummn Benjamin. Mikko oli jotenkin enemmän symppis. Ois hauskempi kuulla, miten Mikko vetää heviä tai oopperaa. :-)
Mä en kritisoi Eveliinaa siksi, että se on nuori ja kaunis, koska se oikeasti on nuori ja tosi kaunis. Mua vaan harmittaa, et nainen joka oikeasti osaisi laulaa, haluaa tehdä jotain nenähonotus musiikkia, jonka sanoista on tosi vaikea saada selvää. Mimmihän ois ihan täydellinen paketti musakentälle, mut sen nykyinen musiikki ei vaan toimi mulle.
Ja tässä Sian vedossakin se nenä-ääni puski läpi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun siis äänestää suosikkiani vasta sitten kun hän on vaarassa tippua? Siis ennustaa.
Eli jos äänestän nyt jotain kilpailijaa ja hän ei putoa seuraavassa jaksossa niin menikö ääneni ihan hukkaan. Ja mitkä äänet siihen lasketaan? Mitä virkaa niillä esitysten jälkeen annettavalla äänillä (lähetyksen aikana) on, jos koko viikko on ollut aikaa äänestää?
Auttakaa mammaa mäessä, selittäkää rautalangasta tää juttu :) :)
Huhuu?
Nämä kappaleet kuullaan toisessa Tähdet, tähdet -jaksossa:
Arttu Wiskari: Riidankylväjä – Don Huonot
Johanna Försti: Pimeyden tango – Eppu Normaali
Mikko Alatalo: 1972 – Anssi Kela
Essi Luttinen: Ei – Maija Vilkkumaa
Benjamin: Autiotalo – Dingo
Eini: Huuda! – Haloo Helsinki
Antti Ketonen: Joutsenlaulu – Yö
Evelina: Teuvo, maanteiden kuningas – Leevi and the leavings
Pete Parkkonen: Rakkauden haudalla – Sakari Kuosmanen/Jonna Tervomaa
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/tahdet-tahdet/uutiset/artikkeli/nenal…
Onko nää suomirock biisit sitten määrättyjä? Miksi esim Einille annettu noin uusi biisi ? Ja tuntuu että tuo Einin biisi muita haastavampi? Miten nää Einin biisivalinnat tuntuu olevan näitä ns teinien suosikkiartistien biisejä? Onko tässä tahalleen annettu Einille ns nuorisobiisejä? Että hah hah laitetaan vanhempi täti laulaan näitä nuorison rallatuksia. Toivon että Einiä ei vedetä nyt halvalla. Onhan se hauskaa ehkä mutta kunhan ei oo maikkarilta viihdettä Einin kustannuksella...Tuskin Eini mikään pelle halua olla kuitenkaan!
Johanna Försti on ehdottomasti tän kisan parhaimmistoa. Eka veto ei ehkä ihan parasta Johannaa, mutta fanitan vahvasti. Jatkoa seuraa!
Pete Parkkonen, Antti Ketonen ja Evelina levy-yhtiöiden isoimpina artisteina kisassa selvästi samaan tapaan tuotannon lellikkejä kuin olivat viime kaudella Warnerilta Roope Salminen ja Waltteri Torikka, sekä Universalilta Krista Siegfrieds. Pete ja Antti etenkin ovat saaneet monipuolisia biisejä, mutta sellaisia, joista heti voi sanoa, että sopivat artisteille ja joilla pääsevät liikuttamaan kohdeyleisöään ja joista kohdeyleisö varmasti tykkää.
Antti Ketoselle valittu sellainen biisi, jolla on helppo valloittaa ihmisten sydämet. Taktikoitu juttu.
Pelottaa jo valmiiksi Benjaminin puolesta. Harmi, sillä on kyllä luonteeltaan tosi symppis jätkä.
Kertokaa nyt vastaus tuohon tämän sivun ensimmäisen viestin kysymykseen, että milloin annettu ääni vaikuttaa? Tiedätte kuitenkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Antti Ketoselle valittu sellainen biisi, jolla on helppo valloittaa ihmisten sydämet. Taktikoitu juttu.
joutsenlaulu ei todellakaan oo helppo. Ihmiset diggaa sitä alkuperäistä niin vahvasti. Liekkö uskaltaa Ollikaan vielä laulaa sitä keikoillaan?
Onko tässä ohjelmassa miksaus ihan pielessä, jotenin tosi hiljaisella noiden mikit?
Jumalauta missasin koko leivontalaulun, kuulin sen eteiseen kun riisuin kenkiä mutta samantien kun tulin telkkarin eteen niin se loppui. Vaikka eipä nuo munavitsit naurata.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt vastaus tuohon tämän sivun ensimmäisen viestin kysymykseen, että milloin annettu ääni vaikuttaa? Tiedätte kuitenkin. :)
Alapeukuttaja, mitä haluat kertoa?
Pitääkö mun siis äänestää suosikkiani vasta sitten kun hän on vaarassa tippua? Siis ennustaa.
Eli jos äänestän nyt jotain kilpailijaa ja hän ei putoa seuraavassa jaksossa niin menikö ääneni ihan hukkaan. Ja mitkä äänet siihen lasketaan? Mitä virkaa niillä esitysten jälkeen annettavalla äänillä (lähetyksen aikana) on, jos koko viikko on ollut aikaa äänestää?
Auttakaa mammaa mäessä, selittäkää rautalangasta tää juttu :) :)