Tähdet, tähdet OFFICIAL
Tänään se sitten alkaa, uusi kausi MTV3 klo 19:15. Esitykset, jotka tänään kuullaan tanssipop- jaksossa:
Evelina: Sia - Chandelier
Antti Ketonen: Avicii - Wake Me Up
Pete Parkkonen: Mark Ronson - Uptown Funk
Arttu Wiskari: Lady Gaga - Bad Romance
Eini: Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra
Johanna Försti: Katy Perry - Roar
Mikko Alatalo: TCT - Rannalle
Essi Luttinen: Rihanna - Only Girl In The World
Benjamin: Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Ja yhteisbiisinä Antti Tuiskun Peto on irti.
Kuka muu meinaa katsoa?
Kommentit (1235)
Katos katos, Wiskarihan veti ton aika hyvin, vaikka alkuun vähän pelkäsin.
Artun läskimahalla hytkyvä valtava hopearisti paloi nyt mun verkkokalvoille. Hyvin jäbä kyllä lauloi!
Vierailija kirjoitti:
Johanna Försti on vähän eri sarjassa kuin nuo muut loilottajat. Ei ehkä voita, mutta mielestäni ainoa oikea laualaja noista, mitä tunnen. Nuo muutama on tosin never heard.
Essi Luttinen veti upean Edm-oopperabiisin Uuden musiikin kilpailussa 2015. Kyllä minusta Essi laulaa osaa, kovaa ja korkealta.
Siis mikä tuo marian palaute artun esityksestä oli?! Haukkui sen oman biisin ja mahan, miten liittyi esitykseen?
Tää ohjelma yllättää. Mun piti tosiaan hieraista silmiä, että onko tuo Wiskari, äänen vuoksi siis. Paras esitys häneltä ikinä ja hänhän osaa sittenkin laulaa. Kun taas lempparini Johanna parhaillaan on pettymys. Ei hänelle sovi kuin oma alansa.
Arttu tosiaan osaa laulaa. Sen sijaan tää Johannan esitys on melkoisen keskinkertainen.
Johannalla meni paskasti. Kamalaa kuunneltavaa ja äärimmäisen epävireistä.
Karsea toi puku Johannalla, pömppövatsa ja sitten tuo epävireinen laulu.
Johanna Försti on ammattitaitoinen laulaja, mutta minä en vaan pysty tykkäämään hänestä vaikka kuinka yritän.
Vieköhän tämä nyt kaikki katsojat Nelosen Talentilta, kun ohjelmat menevät päällekkäin? Voisin kuvitella, että tämä Tähdet, tähdet kiinnostaa porukoita huomattavasti enemmän kuin Talentti.
Johannan versio ei kyllä napannut yhtään, kuulosti pahalta mun korvissa :/
Minä miellän noista illan biiseistä ainoastaan Aviciin ja Swedish House Mafian EDM:ksi, muut peruspopiksi. Vai oliko illan genre sittenkin puhdas pop? Mikko puhui edittelyssään vain EDM:stä.
Onneksi kuitenkin näin. Olisin vetänyt ranteet auki, jos koko jakso olisi omistettu dj-voittoiselle modernille edm:lle, joiden kertsit on aivosaastetta :D
Alatalo ei luultavasti osaa ollenkaan laulaa englanniksi. Oma ittensä tuossa on, ei muuntaudu yhtään kuten Arttu teki.
Ihana :D