Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan varatut miehet ovat minusta kiinnostuneita, missä vika?

Vierailija
06.03.2006 |

Olen noin kolmikymppinen nainen, iloinen ja mukava kaikille. Olen huomannut, että työpaikallani 35-50-vuotiaat varatut miehet ovat kiinnostuneet minusta. Tuntuu oudolta saada sellaista huomiota. Minulla ei ole sormusta sormessa, mutta elän vakituisessa suhteessa ilman lapsia.

Olen huomannut, että työpaikan naisia ärsyttää tämä miesten osoittama kiinnostus. Mutta miten sitä voi välttää ja onko pieni flirttailu aina pahasta? Jotkut ovat kyllä ehdotelleet todella suoraankin.

t. ihmettelijä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika on miehissä!!!

voin kertoa, että tuo on yleistä kaikissa työpaikoissa ja että ne vaan katsoo kuka saa ekaksi kenoon! eli älä ainakaan anna! oo vaan ihana ittes ja ne voi nuolla esim. näppejään!

Vierailija
2/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo miehet. Ne ovat niin läpinäkyviä.... :D t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kärsinyt siitä, että ulkonäköni ja persoonani kiinnostaa miehiä. Onneksi olen kuitenkin naisvaltaisella alalla, koska siitä varmasti tulisi ongelmia (ja kateutta). Ihminen on kuitenkin eläin ja naaraat " taistelevat" niistä uroista ja heidän hyväksynnästään myös työpaikalla.

Vierailija
4/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi inhottava tilanne joutua työpaikan juorujen kohteeksi.

Vierailija
5/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille että miehille. Monet naisetkin kyllä viihtyvät seurassani, olen kai mukavaa seuraa. Mutta nuo miehet, hohhoijaa.... Oikeastiko ne miettivät, että kuka sen saa kaadettua ekana???!!!!

Harmittaa vain, kun monet läheiset työkaverit ovat hieman vanhempia naisia ja tuo miesten kiinnostus aiheuttaa jonkinlaista kyräilyä. Ei kiva juttu.

t. ap

Vierailija
6/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai jos olet intissä töissä, niin sitten kyllä miettivät ääneen...

Vierailija
7/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis olevan toisaalta aika noloa toimia noin. t. ap

Vierailija
8/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastoni on hyvin miesvaltainen. Keskustelut on rentoa huulenheittoa tai välillä ihan törkeetä hekotusta. Kaksimielistä juttua tulee silloin tällöin, mutta ne on ihan hyvän maun rajoissa. Ainakin useimmiten. En mä ainakaan mieti mitään vakavampia juttuja... Onhan se kivaa kun on töissä mukavaa. =)

Vierailija
9/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ne haluaa.

Vierailija
10/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka työpaikassa on useampikin (varattu) mies osoittanut huomiota ja jopa yrittänyt iskeä, olen varattu. Minua se ei kuitenkaan ole koskaan vaivannut vaan päinvastoin; se on tehnyt hyvää itsetunnolleni.

Ja muuten, siitä tulee riippuvaiseksi. Tosin tässä tärkeä vinkki; jos haluat että parisuhteesi voi tulevaisuudessa hyvin niin älä anna virran viedä mukanaan. Nauti huomiosta mutta ole varovainen.

Vierailija
11/15 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna virran viedä, kyllähän tämä itsetuntoa parantaa, se on totta. t. ap

Vierailija
12/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa joskus noiden miesten puolesta ja tuntuu hölmöltä ajatella mitä vaimonsakin tästä ajattelisivat jos tietäisivät. t. ap

Vierailija
13/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvaltaisella alalla ja tosi moni mies flirttailee aivan avoimesti, niin naimisissa olevat, kuin sinkutkin. Itse en tosiaankaan pidä itseäni kauniina, joten olen ajatellut, että ei tarvitse kovin kummoinen ruusu olla saadakseen miesten hormoonit hyrräämään.

Vierailija
14/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jaksaa, onneksi kaikki ei kuitenkaan.

Vierailija
15/15 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin vaan omana iloisena itsenäni oloa. Juoruiluakin alkoi olla yhä enemmän ja monet kuvittelivat vaikka mitä. Lopulta oli pakko muuttaa omaa esiintymistä tylymmäksi ja lopettaa nauraminen kaksimielisille jutuille. Sääli ja niin väärin!