Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista työtä teki Susanna Koski ennenkuin alkoi edustamaan kansaa?

Vierailija
02.10.2016 |

ja kehottamaan suurtyöttömyydestä kärsiviä yksinkertaisesti vain katsomaan metsään.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski on kotoisin Pohjanmaalta, maalaistupien eduskuntaan äänestämä likka ja tämän myötä päätynyt istumaan eduskunnan maa- ja metsätalousvaliokunnassa, kun joku valiokunta piti omien äänestäjien asioiden ajamiseksi valita istuttavaksi. Sieltä tulee ymmärrys tai "ymmärrys", kukin päättäköön kumpi oli oikea ilmaus, metsänhoidon nykytilasta ja miten paljon siellä on tekemätöntä työtä tarjottavaksi työttömille työnhakijoille.

Vierailija
22/73 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä taas höpötetään. Puita on kaadettu ja metsää harvennettu Suomessa satoja vuosia itsekin olen sitä tehnyt ilman koulutusta, samon isäni, setäni, ukkini jne. Muutaman päivän perehdytyksellä siihen pystyy kuka tahansa terve työtön nuori

Ei toisten metsiin saa ja voi mennä kaatamaan puita. Nykyään on metsäkoneet jne. Kuka maksaa palkkaa siitä, että joku kouluttamaton tulee kaatamaan puita ja käsin hoitaa risusavottaa. Haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin väittää että pelkkä valiokuntapaikka tekee neidin noin 95% pätevämmäksi kuin tän sivun kommentoijat siitä, onko metsäalalla työtä vai ei.

Asia erikseen on sitten se, oliko Suskin tyypillinen melkein trollia lähentelevä ulosantitapa se, millä tätä keskustelua saadaan rakentavasti eteenpäin. Ainakin möläys toi työllisyyskeskustelua enempi framille, eli tavallaan lööpeissä on aihetta taas pidetty, joten saavutettiinko tällä itse asiassa maali? Kansa on yhdessä Suskin tyhmää kommenttia vastaan ja miettii parempia tapoja kohentaa työllisyyttä. Eli Suski tässä mahtaa keräillä tulevien vaalien pisteitä jo nyt, natsoja vyöhön mitä vilautella että tätä kaikkea sain kansan tekemään kaudellani, minä vaikutin.

Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, vai miten se meni? 

Vierailija
24/73 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis joutanut vähän vielä kasvaa aikuiseksi ennenkuin ryhtyi kansanedustajaksi. Elämänkokemuksen puute on aivan järkyttävä eikä hänellä ole empatian hiventäkään sitä korvaamaan.

Vierailija
25/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin väittää että pelkkä valiokuntapaikka tekee neidin noin 95% pätevämmäksi kuin tän sivun kommentoijat siitä, onko metsäalalla työtä vai ei.

Asia erikseen on sitten se, oliko Suskin tyypillinen melkein trollia lähentelevä ulosantitapa se, millä tätä keskustelua saadaan rakentavasti eteenpäin. Ainakin möläys toi työllisyyskeskustelua enempi framille, eli tavallaan lööpeissä on aihetta taas pidetty, joten saavutettiinko tällä itse asiassa maali? Kansa on yhdessä Suskin tyhmää kommenttia vastaan ja miettii parempia tapoja kohentaa työllisyyttä. Eli Suski tässä mahtaa keräillä tulevien vaalien pisteitä jo nyt, natsoja vyöhön mitä vilautella että tätä kaikkea sain kansan tekemään kaudellani, minä vaikutin.

Metsurin ammatti on työttömyystilastojen kärjessä. Metsätöistä ei siis haluta maksaa palkkaa, metsätyöt on koneistettu. Susanna Koski ei ole kuullut Ponssesta?

En usko, että Kokoomuksen puoluetoimistolla ollaan oltu tyytyväisiä tähän Susanna Kosken jatkuvaan sähellykseen. Häntähän ei ole asiaohjelmissa näkynyt eikä se ole sattumaa.

Vierailija
26/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännelly kultalusikkaa perseessään eri suuntiin, loppu tiedetään.

Vierailija
27/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä taas höpötetään. Puita on kaadettu ja metsää harvennettu Suomessa satoja vuosia itsekin olen sitä tehnyt ilman koulutusta, samon isäni, setäni, ukkini jne. Muutaman päivän perehdytyksellä siihen pystyy kuka tahansa terve työtön nuori

Ei toisten metsiin saa ja voi mennä kaatamaan puita. Nykyään on metsäkoneet jne. Kuka maksaa palkkaa siitä, että joku kouluttamaton tulee kaatamaan puita ja käsin hoitaa risusavottaa. Haloo.

Olen minäkin ilman koulutusta ommellut itselleni ja lapsille vaatteita. Enpä siitä elantoa saisi revittyä. Ruokaa laitan joka päivä mutta en myisi sitä ravintolassa. Ja kaiken huipuksi ollut mökillä risusavotassa. Kuvittelen, että metsurin työ on aika toisenlaista.

Suskilla on mennyt palkkatyö ja harrastukset sekaisin.

Vierailija
28/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on syöpä. Riittääkö siihenkin, jos katsoo metsään?

Vierailija
29/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haravoin ja putsasin metsätietä risuista koko lauantain. Milloin siitä tupsahtaa rahaa minulle? Ja kelle voin antaa tilinumeron?

Vierailija
30/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta Susanna Koski on varmaankin sitä mieltä, että ei työttömän tarvitse palkkaa saadakaan!

Vierailija
31/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten meidän veronmaksajien pitäisi maksaa se kasvavana maataloustukena. Sillähän tää talous pyöriikin, että kaiken maksaa veronmaksajat. Nyt Susku selittää, että jonkun metsässä on vastaanottokeskuksen asukkeja töissä. Mutta ei kertonut, että maksetaanko heille palkkaa ja kuinka paljon. Voivoi tätä yksinkertaisuutta, ihan puistattaa

Vierailija
32/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten, että Susanna on vähän yksinkertainen. Oikea kysymys kuuluu, kuka sitä äänestää ?!

Susanna edustaa Suomen ylintä valtaa lainlaatijana. Oletko sinä menestynyt vielä paremmin? Avaatko pikkasen?

Vierailija
33/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaa ylintä valtaa lainlaatijana.

Itku pääsee.

Vierailija
34/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Kosken saavutukset?

Maikkarin legendaarinen haastattelu-case

http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kommentti-kuka-johtaa-kokoomu…

Kohut toisten tekstien kopioinneista

http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/oliko-susanna-kosken-kolumni-kopio…

Kosken väitettiin kopioineen kaupunginvaltuustossa elokuussa pitämässään puheessaan Satakunnan kokoomusnuorten puheenjohtaja Matias Marttisen blogikirjoitusta. Marttinen oli Kosken vastaehdokas Kokoomuksen Nuorten Liiton puheenjohtajakisassa.

Plagiointikohu ei ollut ensimmäinen laatuaan, sillä lehden mukaan Kosken väitettiin kopioineen myös keväällä lehdessä julkaistussa kolumnissaan Tuomas Enbusken Helsingin Sanomien Nyt-liitteessä julkaistua kolumnia

Linkki edelliseen

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000658022.html

Muuta: Cheerleading viihdeohjelmassa. Seiskapäivää lehden jutut. On esitellyt vaatekaappiaan MeNaisissa. Nakumekko ja asunnon hintainen timanttikaulakoru itsenäisyyspäiväjuhlissa.

Wau, kyllä sietääkin olla kateellinen!

Vierailija
35/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tarvitsee kipeästi viisaita ja kokeneita päättäjiä jotka luotsaisivat edes välttävästi maamme ahdingosta kohti parempaa tulevaisuutta.

... ja sitten meillä on nämä. Metsään tuijottelijat - mutta ainakin tukka on hyvin ja jumpperi sävysävyyn.

Vierailija
36/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna tykkää Hjalliksesta! Ku Hjalliksella on fyffee ja se on Suomen Donald t. Rump.

Vierailija
37/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanan väristä huulipunaa!!! Ja tukkakin on leikattu kun oli niin rankkaa kansanedustajalla viihdeohjelmassa!

Miksi joku on äänestänyt tätä?

Vierailija
38/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ammattimetsureita on työttömänä pilvin pimein, niin työttömille nuorilleko onkin yhtäkkiä töitä tarjolla?

Vierailija
39/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsurin ammatti on työttömyystilastojen kärjessä. Metsätöistä ei siis haluta maksaa palkkaa, metsätyöt on koneistettu. Susanna Koski ei ole kuullut Ponssesta?

En usko, että Kokoomuksen puoluetoimistolla ollaan oltu tyytyväisiä tähän Susanna Kosken jatkuvaan sähellykseen. Häntähän ei ole asiaohjelmissa näkynyt eikä se ole sattumaa.

Metsurin ammateista on hävinnyt yli 90% melko lyhyessä ajassa. Miten Koski voi istua tuollaisessa valiokunnassa olemattomilla tiedoilla? 

Epäilenpä hänen muunkin tietämyksensä olevan samalla tasolla, minkä voi päätellä kaikista hänen poliittisen uransa aikaisista lausunnoista...

Jos Koski edustaa Kokoomuksen nuorta polvea, voi vain todeta, että huonosti on puolueella asiat.

Vierailija
40/73 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koski ei ole vielä edustanut kansaa. Eliitin edustajana toimii eduskunnassa.