Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää olevansa oikealla alalla?

Vierailija
02.10.2016 |

Epäilen itse olevani väärällä, mutta toisaalta luulen ettei mulle taida mitään oikeaa alaa ollakaan. Mitä ihmiset tarkoittavat sanoessaan tuntevansa olevansa oikealla tai väärällä alalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stöissä on aivan sietämättömän kurjaa jo kolmannella työpaikalla, vaikuttaa siltä, ettei tämä johdu pelkästään johdosta ja työkavereidta, vaan olet väärällä alalla.

Jos töissä on edes välillä kivaa siitä huolimatta, että osa johdosta on surkeaa ja osa työkavereidta idiootteja, olet oikealla alalla. Tai ainakin jollain niistä sinulle sopivista aloista. Mutta ei silloinkaan aina kivaa ole.

Eikä kenellekään ole yhtä oikeaa alaa.

Vierailija
2/3 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos stöissä on aivan sietämättömän kurjaa jo kolmannella työpaikalla, vaikuttaa siltä, ettei tämä johdu pelkästään johdosta ja työkavereidta, vaan olet väärällä alalla.

Jos töissä on edes välillä kivaa siitä huolimatta, että osa johdosta on surkeaa ja osa työkavereidta idiootteja, olet oikealla alalla. Tai ainakin jollain niistä sinulle sopivista aloista. Mutta ei silloinkaan aina kivaa ole.

Eikä kenellekään ole yhtä oikeaa alaa.

Okei. Mutta kun opiskelijat joilla ei välttämättä ole edes alansa työkokemusta, voi käyttää tuota ilmaisua että tuntevat olevansa väärällä alalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen valinneeni oikean alan kun oloni on valtaosana aamuista positiivinen lähtiessäni töihin, koen työstä saadun korvauksen olevan oikea suhteessa työn vaativuuteen ja näen hyvin tekeväni samaa työtä ainakin vielä 10 vuoden kuluttua.