Mies! Millaisia on ne naiset, joiden seura kiinnostaa, mutta tunteita ei ole?
Eli millaisia piirteitä sellaisissa naisissa on?
Miehiä kiinnostaa siis viettää aikaa naisen kanssa (sisältäen myös seksin ja läheisyyden ymv.) ja ovat itse aktiivisiakin, mutta nainen ei kiinnosta sen syvemmin eikä mitään kiintymystä tai romanttisia tunteita synny.
Samoja miehiä voi kiinnostaa vuodesta toiseen hengata naisen kanssa ja noin 20% ajanvietosta on seksiä, mutta tunnesidettä naiseen ei muodostu.
Mikään "nainen on alempaa tasoa ja mies ei kehtaisi olla julkisesti naisen kanssa"-selitys ei ainakaan kaikkia tapauksia koske, sillä tiedän tapauksia joissa miehet kyllä haluavat käydä naisen kanssa kavereiden kotibileissä, kulkea julkisilla paikoilla ym., eli ei pitäisi olla varsinaista häpeää siitä, että nainen olisi jotenkin "nolo".
Mikä tuohon on syynä teillä? Onko tuollaisilla naisilla jotain tiettyjä piirteitä, jotka estävät kiintymyksen, romanttiset tunteet ja rakastumisen?
Kertokaa omia kokemuksianne!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En harrasta yhden yön panoja/panokaverijärjestelyitä vaan miellän seksin pelkästään tapailuun/parisuhteeseen kuuluvaksi. Ne naispuolisetkin kaverit joiden kanssa on vietetty vapaa-aikaa, ovat todellakin vain kavereita eikä seksi liity siihen millään tavallaan eikä kiinnostakaan. Kavereita, jotka ei kiinnosta parisuhdemielessä. Kauniita, vähemmän kauniita, hoikkia, pyöreitä. Ei niitä yhdistä mikään tietty ulkoinen piirre.
Henkisiä piirteitä lähinnä hain, en usko ulkonäön näyttelevän kovin suurta roolia näissä ja esim. itselläni ei ole ulkonäössä vikaa, vaikka tietysti sekin on makuasia.
Tietysti voisi aina pudottaa vähän rasvoja ja treenata persettä, mutta en usko, että tuollainen ulkoinen "hienosäätö" olisi avainasemassa.
Ja oon mä ollutkin pari vuotta sitten erittäin matalissa rasvoissa ja inasen parempiperseinen kuin nyt, mutta ei ole ollut muutoksia seuraelämässä vrt. silloiseen aikaan ja nyt.
En harrasta yhden yön panoja/panokaverijärjestelyitä vaan miellän seksin pelkästään tapailuun/parisuhteeseen kuuluvaksi. Ne naispuolisetkin kaverit joiden kanssa on vietetty vapaa-aikaa, ovat todellakin vain kavereita eikä seksi liity siihen millään tavallaan eikä kiinnostakaan. Kavereita, jotka ei kiinnosta parisuhdemielessä. Kauniita, vähemmän kauniita, hoikkia, pyöreitä. Ei niitä yhdistä mikään tietty ulkoinen piirre.