Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei jännämiehistä jauhava kilttimies (sossurotta pysy kaukana)

Vierailija
02.10.2016 |

Mikä sinusta tekee kiltin ja kunnollisen? Mitä annettavaa sulla on naiselle parisuhteessa?
T. Oikeasti kiltin ja kunnollisen miehen kanssa seurusteleva nainen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu. Kilttimiehet? Missä te ootte? Kertokaa ittestänne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä nyt vänkäät? Mitä annettavaa sulla katkeralla akalla on kellekään? Menes vaan nauttimaan niistä tulonsiirroista.

Vierailija
4/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä nyt vänkäät? Mitä annettavaa sulla katkeralla akalla on kellekään? Menes vaan nauttimaan niistä tulonsiirroista.

Mistä tulonsiirroista? Tienaan saman kuin samalla työkokemuksella oleva työkaverini (olen työpaikkani ainut nainen).

Vierailija
5/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jännämies termi on tavallisten miesten keksimä yleinen nimitys niille miehille joilla on vientiä.

Omasta elämästäni esimerkki: olin töissä eräässä yrityksessä, jossa oli eräs mukava työkaveri, jolla oli tällainen jännämiehen maine. Vaikka hän oli näennäisen vakiintunut, asui omistusasunnossa naisystävänsä kanssa ja teki hänen kanssaan lapsiakin, työpaikan naiset olivat aina valmiita firman pikkujouluissa ja muissa iltapalaverien jatkoilla lähtemään hänen mukaansa. Yksikin harmaavarpunen, joka aina katsoi nenä nyrpeänä, kun tyttökaveria lakosi kuin viljaa tämän miehen edessä, ja vannoi, että hän ei ikinä tuollaisen varatun miehen kanssa lähtisi mihinkään, kuitenkin sitten lähti panemaan, kun tämä naistenmies kerrankin antoi hänelle vähän huomiota. Muistan vielä miten hän jälkeenpäin perusteli asiaa niin, että en halunnut olla kavereitani huonompi. Eräs toinen naistyökaveri kertoi ennen firman risteilylle lähtöä, että aikoi juoda alkoholia kohtuudella, ettei vaan päädy tämän naistenmiehen kanssa pelehtimään. Taisi olla jo ennen puolta yötä kun tämäkin eukko tuli tukka sekaisin takaisin hyttiin käytyään laivan wc-osastolla pystypanolla tämän kyseisen kundin kanssa.

Kukaan firman naisista ei koskaan antanut mitään huomiota minulle, ja kateuksissani usein mietin, että polttaisin tämän auervaaran hänen naisystävälleen, mutta en kehdannut koska oltiin kuitenkin ihan hyvät kaverit duunissa. Petturihan hän tietysti oli perheenisänä, mutta eipä se mulle varsinaisesti kuulunut.

Jännämies on siis sellainen, johon naiset kokee selittämätöntä vetoa. Voisin kuvitella, että naisissa vastaava henkilö on jokin hehkeä nuori blondi, joka tulee aina paikalle ja kääntää miesten päät. Sellaista kananpersetukat sitten porukalla vihaavat, kun kaikki miehet kuolaavat vain sen yhden perään.

Alkuperäiseen kysymykseen, mitä minulla itselläni olisi annettavaa naisille? Olen myöskin omistusasunnossa asuva, hyvätuloinen, akateemisesti koulutettu mies. Tykkään matkustella ja laittaa ruokaa, käydä konserteissa ja ravintoloissa ja keskustella ihmisten kanssa. Hyväksyn erilaisuuden enkä ole katkera elämää, työnantajaani, hallitusta, kreikkalaisia, muslimeja, maahanmuuttajia tai vanhempiani kohtaan. Käyn kesäisin mökillä, minne ajelen omalla autollani. Seurailen muutamia hyviä tv-sarjoja ja katson joskus leffoja kotiteatterissani. Tykkään tavallisesta arjesta missä ei ole liikaa draamaa tai suorituspaineita, haluan, että asiat etenevät omalla painollaan. Tykkään tavallisista ihmisistä, jotka ovat löytäneet paikkansa maailmassa, joilla on kuitenkin jotain erityislahjakkuuksia (osaavat vaikkapa soittaa pianoa tai kitaraa, koska itse tykkään musiikista), briljantteja mielipiteitä ja kykyä käydä älykkäitä keskusteluja.

Miksi en ole sitten kiinnostava naisten mielestä? Koska en herätä heissä sitä alkukantaista, animaalista seksuaalista vetoa minkä esimerkiksi tämä yllä mainittu työkaverini heissä saa aikaan. Ei minulle tulla juttelemaan, ja jos juttelen ihmisten kanssa, eivät he näe minua erityisen jännittävänä. Onneksi on kuitenkin paljon kavereita, joiden kanssa saa sitä samantapaista sisältöä elämään minkä voisi saada parisuhteesta. Poislukien seksi tietysti. Ja koska ulkonäöllä ei ole näissä asioissa mitään merkitystä kuten minulle monta kertaa on sanottu, niin jätän mainitsematta pituuteni, painoni, hiusteni ja silmieni värin, tatuointien ja lävistysten määrän ynnä muun ulkoisen tekijän.

Vierailija
7/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikin puolin lähes täydellinen mies. Ainoa puutteeni on etten hakkaa, valehtele, petä, sekakäytä päihteitä, tee rikoksia ja ole muutenkaan sillä tavalla jännä mikä naisia kiihottaa.

T: Kiltti ja kunnollinen

Vierailija
8/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ätmit ja kilttimiehet tule koskaan kertomaan mitään itsestään, ainakaan jos joku pyytää. Ne haluaa vain kertoa, millaisia naiset ovat ja millaisia heidän pitäisi olla, jotta kilttimiehillä olisi kivaa. Niin kilttejä ja kivoja ne on.

Vierailija
9/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka on tituleeranneet itseään kilttinä miehenä joka ymmärtää naisia ovat olleet oikeasti aika narsistisia ja sovinistisia joille on kauhistus jos nainen kehtaakin vaatia että pitäisi jonkinnäköinen tulotaso olla. Myöskään lahjoja ei mielellään ostettaisi mutta itse kyllä voi ottaa vastaan vaikka uuden iphonen ja kaiken rahallisen hyödyn mitä irti lähtee appivanhempia myöten.

Vierailija
10/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
11/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikin puolin lähes täydellinen mies. Ainoa puutteeni on etten hakkaa, valehtele, petä, sekakäytä päihteitä, tee rikoksia ja ole muutenkaan sillä tavalla jännä mikä naisia kiihottaa.

Kerro viimeisimmästä kerrasta, kun tarjosit jollekin apuasi pyytämättä. Entä pyynnöstä eli osallistunut talkoisiin tms? Entä miten olet esimerkiksi viimeksi kuluneen viikon aikana huomioinut perheenjäseniäsi? Kenelle hymyilit viimeksi, missä ja milloin? Millaisessa tilanteessa ja millaiselle tuntemattomalle henkilölle sanoit jotain piristävää tai muuten kivaa? Milloin olet viimeksi kysynyt yksinäiseksi tietämääsi tuttavaasi kanssasi ulos kävelylle, leffaan tms? Mitä vapaaehtoistyötä olet tehnyt viimeisen kuukauden aikana? Kuinka monet lastenrattaat olet auttanut bussiin parin viime viikon aikana?

Tuossa nyt muutama pikainen asia, jotka omasta mielestäni osoittavat ihmisessä kilttiyttä ja kunnollisuutta. Itselläni on tuollainen aarre, mies joka on aina valmis tarjoamaan muille apuaan, huolehtii ystävistään ja perheenjäsenistään, viestittää ympärilleen positiivisuutta ja hyvää mieltä <3

P.S. En ole ikinä seurustellut rikollisen, väkivaltaisen tai sekakäyttäjän kanssa. Vitsinäkin väitteesi, että naiset haluaisivat sellaisia miehiä, on todella, todella väsynyt.

Vierailija
12/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jonkin tekemättä jättäminen tekee ihmisestä kiltin ja kunnollinen, jopa täydellisen? Ah. Ja mitä pitemmän listan keksii asioita, joita ei tee, niin sitä kunnollisempi?

Todellista ätmilogiikkaa.

Vierailija
13/13 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, rauhallinen, ystävällinen, kohtelias. Toisin kuin jännämiehet inhoan väkivaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä