Saako nelikymppinen äiti, jolla on tavallinen vartalo, nauttia seksistä?
Onko seksi tarkoitettu vain täydelliselle kropalle? Onko tunteella ja rakkaudella merkitystä?
Kommentit (32)
Kuka kumma tuollaista kysyy? Sellainen joka miettii, että voinkohan tätä aamukahvia juoda, kun tämä on hyvää.
Ärsyttävä otsikko, kuka viittii noin kysellä. Huh. Siinä on naisen itsetunto kohdillaan.
Enpä tiedä. Minä nelikymppinen pullukka en ole kysellyt lupia.
Hyvä luoja näitä typeriä kysymyksiä.... haloo???Kyselet lupaa netissä?
Eiköhän tuo ole ihan sun yksityisasia. Miksi kyselet lupia anonyymiltä palstalta? Onko sulla itsetunto-ongelmia?
Miesten mielestä ei saa, jos naisen kroppa ei ole suurin piirtein fitnesstasoa niin suurin osa miehistä runkkailee mkeluummin. Kun sitä seksiä sitten on niin naista kohdellaan kuin runkkualustaa, mies tyhjentää kassinsa eikä naisen tarpeita huomioida mitenkään.
Tämä oli retorinen kysymys tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Jos osoitan haluni, olen valmis ja kiihottunut, niin miksi sitä pidetään ei-toivottuna?
Ap
Riippu nyt kyllä ihan, että missä tilanteessa tyrkytät itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli retorinen kysymys tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Jos osoitan haluni, olen valmis ja kiihottunut, niin miksi sitä pidetään ei-toivottuna?
Ap
Ehkä olet todella huono sängyssä?
Ei saa, Suomessa ei saa nauttia mistään vaan pitää vain kärsiä.
No tottakai saa, mutta itse mietin, että huolisiko kukaan mua enää. Muuten olen ikäisekseni ehkä nuorekaskin, mutta värkki aivan mennyttä kiitos synnytysten. Miestä ei ole, joten ei aavistustakaan, miten mahdollinen mies suhtautuisi.
Ap, onko sulla mulkvisti mies? Kuulostaa siltä, että sua on oikein kunnolla lytätty ja mollattu.
Aika jännää, että sitten tuollaisilla miehillä on vielä häpyä valittaa, kun "muija ei anna".
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ennemminkin ap kuulostaa miehen puutteessa olevalta yh-äidiltä.
Olen huomannut, että täällä palstalla kirjoittaa todella usein joku nelikymppinen sinkkunainen, on yh, mutta ei miestä. Valittaa usein ulkonäkönsä rapistumista ja sitä että miehiä ei enää tunnu kiinnostavan. Yleistää asioita omasta tilanteestaan, vaikka päinvastoin suurella osalla nelikymppisistä ulkonäkö ja seksielämä kukoistaa vielä nelikymppisenäkin. Aloittaja voisi olla hän, samanlainen heikko itsetunto tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka pitää?
Onhan se tietenkin visuaalisesti ja mielikuvissa aika ällöttävää jos vanha ja läski harrastaa seksiä. Sen takia en itse ainakaan oikein seksistä innostu kun roikkuu kaikenlaista löllykkää joka suunnasta... se ei voi mitenkään näyttää kauniilta.
Ei ton ikäset mummelit enää seksiä harrasta. Kuvottaa pelkkä ajatuskin.
Tuossa iässä keskityn lapsenlapsiini ja jätän seksin nuoremmille.
t. N 21-v, äiti kolmelle
Vierailija kirjoitti:
Ei ton ikäset mummelit enää seksiä harrasta. Kuvottaa pelkkä ajatuskin.
Tuossa iässä keskityn lapsenlapsiini ja jätän seksin nuoremmille.
t. N 21-v, äiti kolmelle
Ei ole vielä lapsenlapsia. Nuorinkin vasta 6v. Pakko siis harrastaa. T:N47, 145kg
Ei saa.
Olet liian vanha, tavallinen ja varmaan läskikin.