Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nelikymppinen äiti, jolla on tavallinen vartalo, nauttia seksistä?

Vierailija
02.10.2016 |

Onko seksi tarkoitettu vain täydelliselle kropalle? Onko tunteella ja rakkaudella merkitystä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys!

Vierailija
22/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoittikohan ap sitä, että kuuluuko suuren yleisön mielestä seksi ylipäätään enää yli nelikymppisille naisille? Ihmeellisiä vastauksia taas. Nuorille mammoille ja papoillekin tiedoksi, että vuodet kuluvat nopeaan. t. yksi niistä nelikymppisistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ton ikäset mummelit enää seksiä harrasta. Kuvottaa pelkkä ajatuskin.

Tuossa iässä keskityn lapsenlapsiini ja jätän seksin nuoremmille.

t. N 21-v, äiti kolmelle

Ei ole vielä lapsenlapsia. Nuorinkin vasta 6v. Pakko siis harrastaa. T:N47, 145kg

Niinpä. Kuka niitä lapsia  nykyisin 20-vuotiaana tekee?

Vierailija
24/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin erikoinen kysymys.

Kertoo enemmänkin kysyjästä, että pitää edes kysyä tuollaista.

Entäpä saako rumat kulkea julkisilla paikoilla ilman pussia päässä?

Vierailija
25/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä saisi, mutta nauti salaa.

Vierailija
26/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli retorinen kysymys tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Jos osoitan haluni, olen valmis ja kiihottunut, niin miksi sitä pidetään ei-toivottuna?

Ap

Kuka pitää?

Kyllähän tilannetajua pitää olla ihan kaikenikäisillä ja -näköisillä.

Vierailija
27/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kamalan näköistä, kun vanhat ihmiset nussii.

Oma vaimoni kulahti pahasti heti täytettyään 40.

Siihen loppuivat seksihalut.

Valitettavasti en voi sille mitään, että roikkuvaa mahaa, ylileveää persettä ja riippareita en pysty pitämään kiihottavana.

Minulla on kolmekymppinen salapano, jonka kanssa seksi sujuu hyvin.

Vierailija
28/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, jokainen yli 25-vuotias on lain mukaan liian vanha ja rapsahtanut edes ajattelemaan seksiä

Vierailija
29/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli retorinen kysymys tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Jos osoitan haluni, olen valmis ja kiihottunut, niin miksi sitä pidetään ei-toivottuna?

Ap

Riippuu tilanteesta.

Jos pikkutunneilla hoipertelet ympäripäissäsi ja sössöttäen tyrkytät torttuasi (yli) puolet nuoremmille miehille niin en yhtään ihmettele, että toimintasi on ei-toivottua ja saattaa jopa täyttää seksuaalisen ahdistelun tai häirinnän kriteerit.

Mutta jos taas (avio)miehesi pitää normaaleja seksihalujasi ei-toivottuna on miehesi mulkvisti ja sinun tulisi harkita eroa.

Vierailija
30/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan näitä puliakkoja, jotka roikkuu kaikki viikonloput lähiräkälässä ja viinankarhealla äänellä yrittää iskeä niitä hädintuskin 20-vuotiaita poikia.

Vierailija
31/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä oli retorinen kysymys tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Jos osoitan haluni, olen valmis ja kiihottunut, niin miksi sitä pidetään ei-toivottuna?  Ap"

Kuka pitää? Se, että sinä olet kiinnostunut harrastamaan seksiä ei vielä yksin riitä siihen, että toinen "syttyisi" Et kai ole itsekään valmis harrastamaan seksiä ajasta paikasta välittämättä milloin ja missä  tahansa?  Se että toinen kieltäytyy ei tarkoita, että sinussa tai halussasi saada nauttia seksistä olisi jotenkin tuomittavaa. Aina vain halut eivät mene yksiin. Mutta jos "puutetta" jatkuu pitkään ja jos elää esimerkiksi elää vielä parisuhteessa, niin saattaa olla vähintään tuumailun paikka -mielellään yhdessä- jossa kartoittaa, sitä mikä tai mitkä pitävät suhdetta yllä ja koossa vai kannattaako kenties jatkaa matkaa eriteitä. Pidemmässä parisuhteessa luulisi toisaalta olevan kausia, jolloin välillä on itsellä "kuivempi kausi" ja "välillä kumppanilla." - Itse kun eläm sinkkuna, niin kieltämättä syyhyä toisinaan niin paljon, että en oikein tiedä mitä tekisin; mutta varmasti vähintään haastavaa, ellei vielä haastavapaa  se voi toisinaan olla myös parisuhteessa, jos tai kun kumppania ei kertakaikkiaan tee mieli. Kun ei avioliitto ainkaan minulle merkitse sitä, että toinen olisi alistettu harrastamaan seksiä aina ja joka keta silloin kun minua sattuu tekemään mielja että tai toisin päin. Sikis toivonkin että jos avioliittoon päädyn sekä pitkä pinnaa että kärsivällisyyttä sekä itselleni että kumppanilleni. Ja tietysti sitä, että halumme menisivät ainakin enimmäkseen aikaa yhteen.   

Vierailija
32/32 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riippuu tilanteesta.

Jos pikkutunneilla hoipertelet ympäripäissäsi ja sössöttäen tyrkytät torttuasi (yli) puolet nuoremmille miehille niin en yhtään ihmettele, että toimintasi on ei-toivottua ja saattaa jopa täyttää seksuaalisen ahdistelun tai häirinnän kriteerit.

Mutta jos taas (avio)miehesi pitää normaaleja seksihalujasi ei-toivottuna on miehesi mulkvisti ja sinun tulisi harkita eroa.

En hoipertele kännissä iskemässä nuoria miehiä, todellakaan. Enkä vanhojakaan! En edes käy yöelämässä.

Enemmän kyse on tästä toisesta vaihtoehdosta, että itsetuntoa on lytätty.

Muutenkin jotenkin seksuaalisuus mielletään pinnalliseksi ja ulkonäkökeskeiseksi suoritukseksi, eikö sen kuuluisi olla enemmän tunneasia?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi