En saa orgasmia kuin suihkuttamalla klitorikseen
Mun klitoris on jotenkin tunnoton:( jos sitä hinkkaa niin ei tuu mitään...
Kommentit (20)
Treenaa lantionpohjalihakset parempaan kuntoon. Siellä se orgasmin ydin on.
Eikö kielityöskentelylläkään? Mä saan hyvällä kielitaidolla tai sellaisella n. 6 e maksamalla värisevällä hammasharjalla. Sormilla tai hinkkaamalla ei toivoakaan.
Vierailija kirjoitti:
. 6 e maksamalla värisevällä hammasharjalla.
Tulee puhdasta samalla. :O
Hammasharjalla??? Mene ihmeessä seksitarvikeliikkeeseen ja osta vibraattori.
Se johtuu just siitä kun olet tehnyt sen tunnottomaksi suihkuttelulla. Jos haluat joskus saada orgasmin seksin aikana niin kannattaa pitää ihan kunnon tauko. Klitoris on turtunut. Sama jos käyttää paljon seksileluja.
Vierailija kirjoitti:
En usko että mikään voi tehdä noin hyvää värinää. Enkä toki harjaouolta paina klitorikseen : ) tuo vaan ihan täydellinen.
Ei se suihkuttelulla tunnottomaksi mene lol Ihmiskehon tuntoherkin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa testata, vibra on ihan jumalallinen. Normaali sähköhammasharja ihan kamala mut tuo on taivaallinen.
Olisko tosiaan voinut mennä tunnottomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu just siitä kun olet tehnyt sen tunnottomaksi suihkuttelulla. Jos haluat joskus saada orgasmin seksin aikana niin kannattaa pitää ihan kunnon tauko. Klitoris on turtunut. Sama jos käyttää paljon seksileluja.
Komppaan tätä. Pidä taukoa (tai ainakin harvenna paljon) ja yritä tutustua sen aikana itseesi sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä. Pidä taukoa (tai ainakin harvenna paljon) ja yritä tutustua sen aikana itseesi sormilla.
Joo lopetan koko suihkuttelun niin saa seksipartnerin kanssa helpommin orgasmeja. Ap
Olenko voinut pilata klitoriksen suihkuttelulla?
Jesse mitä meillä oli matskusta? Sivu?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole saanut koskaan aikaismmin mitenkään? Ei voi olla turtumisesta kiinni silloin. Minä saan joko suihkulla, wand-tyylisellä vibralla (tai todella tehokas ja kovamuovinen normivibra, jos muu stimulaatio on tarpeeksi kovaa) ja suuseksissä. Käsin, omin tai miehen, en ole ikinä onnistunut tulemaan, en edes ymmärrä miltä sen hieromisen pitäisi edes tuntua. Oma kokemukseni on, että wandin ansiosta tulen helpommin muutenkin, se on ennemmin herkistänyt kuin tehnyt tunnottomaksi ja saan nykyisin siksi suuseksissäkin, tunto on huimasti parempi.
Tehdäänkö tässä seksistä nyt liian iso numero?
Läpyttäisin terskalla sinun klittaa ja saisit varmasti ;)
Olin aina erittäin nopea laukeamaan klitorisstimulaatiolla. Orkku tuli saman tien suihkulla, sormilla, suuseksillä...
Hankin tehokkaan hieromasauvan. Sillä tuli vielä nopeammin, mutta se sai klitorikseni ihan tunnottomaksi.
Nyt olen pitkään ollut käyttämättä vibraa, tai ainakin käytän sitä erittäin harvoin, niin klitorikseni tuntoherkkyys on palautunut ja orgasmi tulee vanhaan malliin, jopa liian nopeasti.
Melkein joka aamu pikaiset suihkulla ja ihan on tunto jäljellä. Ihan samahan se on hierooko sitä klittaa vedellä vai sauvalla tai sormella. Vesi on mulle ainakin nopein/tehokkain pehmeydessään ja tasaisuudessaan.
Mutta alkuperäiseen ongelmaan; Suihku hieroo laajemman alueen eli oikeaan kohtaan osuu varmemmin. Sormella tms täytyy tietää, mitä kohtaa ja miten koskee. Kyllä se ilo löytyy muillakin konsteilla, mutta vaatii tutkimista ja kärsivällisyyttä..
Sul on viallinen tussu