Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempani eivät voi hyväksyä sitä, etten pidä luonnollisesta hiusväristä?

Vierailija
01.10.2016 |

Tällä hetkellä punaiseksi värjätyt hiukset ja tulevaisuudessa suunnitelmissa ns. unicorn hair. Ruskeat hiukset ei tunnu yhtään omalta jutulta ja vanhempani painostavat värjäämään juurikin ruskeaksi. Olen kuitenkin 25, joten ei mun pään väri kuulu muille kuin itselleni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano niille että pitävät päänsä kiinni. Valitti äitini munkin hiuksistani ja käski pätkiä pitkät hiukseni kun olen jo  yli 30 jolloin sanoin hänelle että  asia ei hänelle kuulu  enkä  halua kuulla enää jurnutusta. PItkät hiukset on edelleen näin 10v myöhemmin, jurnutus on lakanut.

Ei auta. Välillä olen kokeillut ruskeita hiuksia ja vanhempani olivat onnellisia, mutta mä itkin rumuuttani päivittäin.

Lol, oikein itkit rumuuttasi ja vielä päivittäin :D

Asia on nyt niin, että vanhemmillasi on erilainen tyylitaju kuin sinulla. Vanhempiesi mielestä tukkasi näyttää mauttomalta ja halvalta, vaikka kuinka jankkaisit heille itkua vääntäen, että ruskeat ovat niin rumat. He ovat kuitenkin sen verran sivistymättömiä, etteivät ymmärrä pitää mielipidettään omana tietonaan. Sinä tiedät, että vanhempasi ovat tässä suhteessa moukkia. Vaihtoehtosi on joko antaa asian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tai sitten katkaista välit, jos et kestä kuunnella. Kumpikaan ei kuitenkaan ilmeisesti sovi sinulle.

Vai haetko epävarmuuttasi täältä palstamammoilta siunausta ja vahvistusta sille, että saat tuon ikäisenä jo päättää itse tukastasi? En ihmettelisi yhtään, et kuulosta kovin tasapainoisilta noista tukkaitkuista päätellen (eri asia jos joku kampaaja ryssisi tukkasi, mutta kun olet itse "painostettuna" kokeillut ruskeaa hiusväriä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä