Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhempani eivät voi hyväksyä sitä, etten pidä luonnollisesta hiusväristä?

Vierailija
01.10.2016 |

Tällä hetkellä punaiseksi värjätyt hiukset ja tulevaisuudessa suunnitelmissa ns. unicorn hair. Ruskeat hiukset ei tunnu yhtään omalta jutulta ja vanhempani painostavat värjäämään juurikin ruskeaksi. Olen kuitenkin 25, joten ei mun pään väri kuulu muille kuin itselleni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunnet vanhempasi paremmin kuin me. Kysy niiltä.

Vierailija
2/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans luonnollinen väri ruskea ja en pidä siitä yhtään. Vaalennan hiuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että pitävät päänsä kiinni. Valitti äitini munkin hiuksistani ja käski pätkiä pitkät hiukseni kun olen jo  yli 30 jolloin sanoin hänelle että  asia ei hänelle kuulu  enkä  halua kuulla enää jurnutusta. PItkät hiukset on edelleen näin 10v myöhemmin, jurnutus on lakanut.

Vierailija
4/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano niille että pitävät päänsä kiinni. Valitti äitini munkin hiuksistani ja käski pätkiä pitkät hiukseni kun olen jo  yli 30 jolloin sanoin hänelle että  asia ei hänelle kuulu  enkä  halua kuulla enää jurnutusta. PItkät hiukset on edelleen näin 10v myöhemmin, jurnutus on lakanut.

Ei auta. Välillä olen kokeillut ruskeita hiuksia ja vanhempani olivat onnellisia, mutta mä itkin rumuuttani päivittäin.

Vierailija
5/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit vanhempiisi. Elämä helpottuu kummasti.

Vierailija
6/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko jo muuttaa pois kotoa?

Vierailija
7/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat viisaita ja tietävät tässäkin paremmin kuin sinä, vaikka muka täysi-ikäinen olet.

Hiusvärit sisältävät vaarallisia kemiallisia aineita. Älä käytä niitä.

Vierailija
8/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon en ala

Vierailija
9/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon en ala

Vierailija
10/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla suht iäkkäät vanhemmat? 60-70-luvulle asti  punaista hiusväriä oli vain "huonomaineisilla" .

Vierailija
11/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Voihan sitä eri mieltä olla. Ei minunkaan vanhemmat koskaan tykänneet kun nuorempana värjäilin hiuksiani punaisiksi, violeteiksi, värikkäiksi, mitä nyt sattui mieleen tulemaan. Nyt olen laiskistunut ja pidän hiusväriä, joka on lähellä omaani, jotta ei tarvitse jatkuvasti kampaajalla rampata. 

Veikkaan, että omien vanhempieni kohdalla kyse oli siitä, että haluttiin minun muistuttavan sitä ihanaa helppoa pikkutyttöä, joka ei ikinä sano vastaan tai tee mitään itsestä lähtöisin. Tai sitten he vain rehellisesti pitivät minua kauniimpana omassa värissäni. En tiedä. Kysy vanhemmiltasi, jos se kovasti sinua häiritsee.

Vierailija
12/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä kasvanut aikuiseksi. Kannattaisiko harkita terapiaa?

Vierailija
13/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värjääminen vaikuttaa syöpäriskiin. Ehkä vanhempasi haluavat pitää sinut hengissä?

Vierailija
14/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko jo muuttaa pois kotoa?

Oon muuttanut 7 vuotta sitten.

Vierailija
15/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla suht iäkkäät vanhemmat? 60-70-luvulle asti  punaista hiusväriä oli vain "huonomaineisilla" .

Ovat noin 60-vuotiaita.

Vierailija
16/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen sun vanhempien olevan vain huolissasi terveydestäsi, onhan väriaineen terveysriski ja menevät verenkiertoon.

Ehkä ruskea väri on heidän mielestään jotenkin turvallisempi väri, kuin punainen.

Ja tälläisiä me ollaan, eriävät mielipiteet aiheuttavat toiselle mielipahaa, sinulle vanhempasi ja taas sinun mielipiteet toiselle. Jostakin vain pitäisi löytyä keskitie.

Kysy vanhemmiltasi, miksi he eivät halua sinun värjäävän hiuksia punaiseksi?

Vierailija
17/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni jotenkin ymmärtää vanhempia tässä? Jokaisen aikuisen oma asia, miten hiuksiaan värjää ja käsittelee. Vanhemmat ovat idiootteja kun edes esittävät mitään negatiivisia kommetteja asiasta. Välit poikki ansaitsisivat.

Vierailija
18/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen sun vanhempien olevan vain huolissasi terveydestäsi, onhan väriaineen terveysriski ja menevät verenkiertoon.

Ehkä ruskea väri on heidän mielestään jotenkin turvallisempi väri, kuin punainen.

Ja tälläisiä me ollaan, eriävät mielipiteet aiheuttavat toiselle mielipahaa, sinulle vanhempasi ja taas sinun mielipiteet toiselle. Jostakin vain pitäisi löytyä keskitie.

Kysy vanhemmiltasi, miksi he eivät halua sinun värjäävän hiuksia punaiseksi?

Siksi eivät halua, kun punainen ei ole luonnollinen väri. Ei siis minkään aineiden takia. Itse taas en pidä luonnollisen värisistä hiuksista itselläni.

Vierailija
19/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä olet ap harrastanut seksiä ekan kerran ja kerroitko vanhemmillesi siitä?

Vierailija
20/21 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten moni jotenkin ymmärtää vanhempia tässä? Jokaisen aikuisen oma asia, miten hiuksiaan värjää ja käsittelee. Vanhemmat ovat idiootteja kun edes esittävät mitään negatiivisia kommetteja asiasta. Välit poikki ansaitsisivat.

Totta kai on oma asia, mutta ei siitä nyt hernettä nenään tarvitse vetää ja välejä poikki laittaa. Kyllä mustakin pahalta tuntui kun sanottiin suoraan, että hiukseni ovat rumat tai että näytin kauniimmalta omassa värissä, mutta ymmärsin laittaa asiat perspektiiviin - se oli niiden mielipide ja saivat pitää sen, mulla oli ja on omani. Erimielisyyden ei tarvitse välejä rikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi