Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kristitty harrastaa jogaa, saunomista, yleisurheilua tai horoskooppeja?

Vierailija
01.10.2016 |

Vai ovatko nämä kaikki paholaisen palvontaa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Kristitty ei saa edes pukeutua vaatteisiin, joiden kankaassa on on kahdenlaisia lankoja. Se kielletään Vanhassa testamentissa.

Jeesus ei kumonnut vanhaa lakia vaan vahvisti sen.

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.5.html

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

Mitä ilmeisimmin hän on tarkoitti käskyillä kymmentä käskyä, ei Mooseksen lakien kaikkia kiemuroita. Jättihän hän langenneen naisenkin kivittämättä.

Teki mitä teki, mutta missään ei lue, että Mooseksen lakia ei pitäisi noudattaa.

VTssä ennustettiin että Uudessa Liitossa herra panee lain ihmisten sydämiin sen sijaan että näsäviisaat neropatit opettavat sitä toinen toisilleen teeskennellen tuntevansa Herran paremmin kuin toinen.

Jeremies 31:33-34.

Se on aina näsäviisautta, kun huomautat fundamentalistille siitä, että "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?"

Tekopyhiä ja kasoisstandardin vaalijoita tuntuu riittävän.

Vierailija
22/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole ainuttakaan niin fundamentalistia joka noudattaisi Mooseksen lakeja prikulleen. Niitä ei ole edes juutalaisten joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos (sic) mitään jumalaa ei ole olemassa.

Tiedätkö mitä (sic) tarkoittaa? Et näemmä.

Vierailija
24/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat että jooga on kulttuurista hyväksikäyttöä ja siksi sitä ei saa harrastaa.

Vierailija
25/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

raamattu taitaa kieltää noituuden ja horoskoopit on noiduuteen rinnastettava asia.

Vierailija
26/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun kusipää..... *facepalm*

Taas yrität päteä tuon sicin kanssa. Ja aina vaan MENEE PÄIN VITTUA!

Lue uudestaan mitä kirjoitin!

Vierailija
27/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raamattu taitaa kieltää noituuden ja horoskoopit on noiduuteen rinnastettava asia.

Koska raamattu on satukirja niin paskanko väliä?

Vierailija
28/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Kristitty ei saa edes pukeutua vaatteisiin, joiden kankaassa on on kahdenlaisia lankoja. Se kielletään Vanhassa testamentissa.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

Mitä ilmeisimmin hän on tarkoitti käskyillä kymmentä käskyä, ei Mooseksen lakien kaikkia kiemuroita. Jättihän hän langenneen naisenkin kivittämättä.

Joo, mut Jesse oli omistajan poika. Eri säännöt talon väelle.

Vierailija
29/46 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Jeesus voi saunoa. Muut jättäköön saunat Jeesukselle joulua varten kuten siihenkin aikaan laitettiin lehmät lämpöiseen pakkasen varalta. Voi Mooses teitä sentään.

Vierailija
30/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko maksaa vaivaa että joku pappi aloittaa seurakunnassa kristittyjoogan?

Sitten jooga ei enää ole pahaa ja peloittava puuhastelua.

Vierailija
31/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa.  Jumala sallii kaiken 

Jumala ei hyväksy syntiä, kuten epäjumalanpalvontaa.

t. uskovainen

Hyväksyykö Jumala tappamisen?

Vierailija
32/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. uskovainen

liian vaikee kysymys uskovaisille!

Vierailija
33/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki mitä teki, mutta missään ei lue, että Mooseksen lakia ei pitäisi noudattaa.

Itse asiassa lukee ja vielä ihan selvästi. Apostolien tekojen siinä luvussa, jossa kerrotaan Jerusalemin apostolienkokouksesta. En valitettavasti muista luvun numeroa ulkoa.

Vierailija
34/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun kusipää..... *facepalm*

Taas yrität päteä tuon sicin kanssa. Ja aina vaan MENEE PÄIN VITTUA!

Lue uudestaan mitä kirjoitin!

Kerro nyt vaan sauhuamisen sijaan mitä (sic) tarkoittaa ja näytä, että käytit sitä oikein etkä päin vittua. 

Vierailija
35/46 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa lukee ja vielä ihan selvästi. Apostolien tekojen siinä luvussa, jossa kerrotaan Jerusalemin apostolienkokouksesta. En valitettavasti muista luvun numeroa ulkoa.

Jumala ei koskaan. Ei koskaan kirjoita turhia sääntöjä!

Jumalaa raivostuttaa jos sääntöjä ei noudateta kuten Hän on käskenyt. Käskyjen noudattamisesta voi koitua kuolema. Joogaa ei Raamatussa ole kielletty eikä yleisurheilua tai Olympialaisiin osallistumista.

Sehän vain todistaa Jumalan suuruuden jos kristitty voittaa Olympialaiset vieraan epäjumalan juhlissa. Sama pätee joogaan. Kristityn on oltava paras joogaaja siten että pian kaikki joogaajat ovat kristittyjä.

Vierailija
36/46 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopestyjen kokoontumisajot.

Vierailija
37/46 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin uskovaisille oikeesti on vaikeeta hyväksyä urheilua, taiteita tai tieteitä paitsi jos ne jotenkin julistaa jumalan sanaa. Esim. ylistystanssi, näytelty pääsiäiskulkue, pyhiinvaelluskävely, kirkkokuoro jne.

Vierailija
38/46 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn aivan tosissani, saako tosiuskovaiset käydä uimahallissa, kun siellä ollaan alasti vieraitten ihmisten keskellä?

Vierailija
39/46 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga ja horoskoopit ovat. 

Vierailija
40/46 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. uskovainen

lue 10.käskyä. Ei hyväksy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi