Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin tinderiin ja annoin 100 naiselle tykkäyksen

Vierailija
01.10.2016 |

Tulos: 2 matchia joista toinen poisti minut myöhemmin.

Niin ja olen siis työssäkäyvä, urheileva, korkeastikoulutettu, sosiaalinen ja trendikkästi pukeutuva mies. Silti markkina-arvoni on nolla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet Tinderiin? Siellä arvioidaan ihmisiä vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella. Ei sinne rumilla ole mitään asia. 

Vierailija
2/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huono kuva? 

Itse huomaan etten tarkista miehen tarkempia tietoja välttämättä selatessa matcheja vaan katson vain profiilikuvaa useimmiten.. Tosin itselläni on ollut melko huonoja kuvia, mutta silti matcheja koulutetuilta ja kohteliailta ihmisiltä tulee aina. Enkä itse kerro koulutustani tai ammattiani tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen kuva sulla on siinä? Se on tärkein tekijä tinderissä. Itse sain 6 matchia yhden viikon aikana kun vaihdoin ns. Koviskuvan sellaiseen missä en katso suoraan kameraan ja mulla on luonnollinen hymy. Sun pitää viestitellä naiselle että oot helposti lähestyvä ja turvallisen oloinen mies, joka osaa pitää hauskaa. Ja älä mieluiten kirjoita siihen descriptioniin mitään, vaan jätä se tyhjäks.

Jos olet saanut matchin, älä kysy: ''Mitä kuuluu?'' Vaan kysy ''Kukas sinä olet? :)'', avoin ja mielenkiintoinen kysymys johon ei voi olla vastaamatta. Juttele niitä näitä ja ennen ku lopetat keskustelun, anna puhelinnumero ja sano et saa ottaa yhteyttä jos haluaa jutella lisää.

Vierailija
4/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Onko huono kuva? 

Itse huomaan etten tarkista miehen tarkempia tietoja välttämättä selatessa matcheja vaan katson vain profiilikuvaa useimmiten.. Tosin itselläni on ollut melko huonoja kuvia, mutta silti matcheja koulutetuilta ja kohteliailta ihmisiltä tulee aina. Enkä itse kerro koulutustani tai ammattiani tinderissä.

Painokone seis, etusivu uusiksi:

Nainen saa Tindermatcheja miehiltä, kertomatta itsesään juuri mitään!

Tinder = mies matchaa kaiken, jonka löytää ja nainen valikoi sitten kenen kanssa haluaa keskustella/tavata

Vierailija
5/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, että kannattaa edes jotain kirjoittaa esittelytekstiin.

Parhaita ovat olleet nokkelat lyhyet tekstit, joissa jotain infoa. Lisäksi on kiva jos oppilaitos näkyy profiilissa (ilmeisesti tulee suoraan facesta).

Jos ei ole tekstissä mitään, niin saatan helpommin ajatella, että henkilö ei ole kouluttautunut ja on mahdollisesti työtön. Olen toki pari tällaistakin tavannut,...mutta ollut tällöin osin oikeassakin.

Vierailija
6/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on monille pelkkä vitsi. Olen nähnyt kun illanvietoissa nainen antaa kavereidensa tinderöidä puhelimellaan ja kirjoitella viestejä. Moni mies taas hakee vain panoseuraa. 

Noin 10% miehistä saa 90% mätseistä. 

Vierailija
7/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on monille pelkkä vitsi. Olen nähnyt kun illanvietoissa nainen antaa kavereidensa tinderöidä puhelimellaan ja kirjoitella viestejä. Moni mies taas hakee vain panoseuraa. 

Noin 10% miehistä saa 90% mätseistä. 

Naisille Tinder on loistava, saa seksiä aina kun haluaa ja valkata pippelin (tai pimpin) kantajan kuvien kera.

mies

Vierailija
8/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tarvii kun sen yhden? Jos se oikeesti olisi match :)

Vierailija
9/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen kuva sulla on siinä? Se on tärkein tekijä tinderissä. Itse sain 6 matchia yhden viikon aikana kun vaihdoin ns. Koviskuvan sellaiseen missä en katso suoraan kameraan ja mulla on luonnollinen hymy. Sun pitää viestitellä naiselle että oot helposti lähestyvä ja turvallisen oloinen mies, joka osaa pitää hauskaa. Ja älä mieluiten kirjoita siihen descriptioniin mitään, vaan jätä se tyhjäks.

Jos olet saanut matchin, älä kysy: ''Mitä kuuluu?'' Vaan kysy ''Kukas sinä olet? :)'', avoin ja mielenkiintoinen kysymys johon ei voi olla vastaamatta. Juttele niitä näitä ja ennen ku lopetat keskustelun, anna puhelinnumero ja sano et saa ottaa yhteyttä jos haluaa jutella lisää.

En tiedä muista, mutta minä en ainakaan naisena osaisi vastata kysymykseen "kukas sinä olet". Etunimeni lukee profiilissa, mitä vastaukseksi voi kirjoittaa? Jotain hehheh-nokkelaa vai elämäntarina? Jälleen kysyn, onko tarkoitus saada mahdollisimman paljon vastauksia, vai mahdollisimman mielenkiintoisia vastauksia?

Vierailija
10/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta minä en ainakaan naisena osaisi vastata kysymykseen "kukas sinä olet". Etunimeni lukee profiilissa, mitä vastaukseksi voi kirjoittaa? Jotain hehheh-nokkelaa vai elämäntarina? Jälleen kysyn, onko tarkoitus saada mahdollisimman paljon vastauksia, vai mahdollisimman mielenkiintoisia vastauksia?

No voit tietysti kertoa mitä teet työksesi, harrastat tai mistä muusta pidät. Siitä on sitten helppo keksiä keskustelunaloitus, mulla tuo on ainakin toiminu ja olenkin kohta menossa treffeille yhen matchin kanssa :)

Vierailija
11/11 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Tinderiä. Tykkäsin arviolta 70-80 miehestä ja sain 6 matchia, joista 3 poisti moikan jälkeen, kaksi ei halunnut tavata ja yksi tapasi mutta se oli kamalaa.

Ei se ole helppoa kaikille naisillekaan.