Mies! Mikä on mielestäsi ihanteellinen BMI naiselle?
Sinun oma henkilökohtainen mielipiteesi. Saa naisetkin vastata.
Kommentit (28)
Paras BMI naiselle on semmoinen, joka tarkoittaa sanoja:
Benevolent
Middle-aged
Interesting
häneen olisi kiva tutustua.
En edes tiedä mikä on luku itselläni olisi, en ole viitsinyt laskea. Ja jos minä en tiedä, niin enpä usko miehenikään tietävän, saati että hän tällaiseen kysymykseen osaisi vastata. :D Mikä mies se sellainen on joka tällaisia asioita tärkeänä pitää? Olisiko omituinen ja naurettava ne lähimmät kuvaukset...? Sama myös naisilla, jotka tällaisia jaksavat jauhaa.
Tarkoitukseni ei ole nyppiä, mutta aloittajan kysymys on ehkä vähän hassu. Kun tuntuu ettei miehillä ole käsitystä siitä, minkä verran keskimittainen nainen oikein painaa olematta ylipainoinen. Ok, otantani on pieni eikä tarkoitukseni ole yleistää sitä koskemaan koko miessukupuolta, mutta minun, 171-senttisen, elopainoksi yleisesti ottaen on veikkailtu "vajaata viittäkymmentä kiloa" koska nainen ei muka voi painaa yli 60kg. Haha, painan 62.
Mielestäni mies, joka ei tajua että normaalipainoinen nainen voi painaa yli 70kg, ei välttämättä ole paras ihminen vastaamaan mihinkään "ihanne-BMI"-kysymyksiin.
Naiselle sopiva bmi on siinä 17-18 tienoilla.
29-31
Pitää olla pikkusen matskuu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitukseni ei ole nyppiä, mutta aloittajan kysymys on ehkä vähän hassu. Kun tuntuu ettei miehillä ole käsitystä siitä, minkä verran keskimittainen nainen oikein painaa olematta ylipainoinen. Ok, otantani on pieni eikä tarkoitukseni ole yleistää sitä koskemaan koko miessukupuolta, mutta minun, 171-senttisen, elopainoksi yleisesti ottaen on veikkailtu "vajaata viittäkymmentä kiloa" koska nainen ei muka voi painaa yli 60kg. Haha, painan 62.
Mielestäni mies, joka ei tajua että normaalipainoinen nainen voi painaa yli 70kg, ei välttämättä ole paras ihminen vastaamaan mihinkään "ihanne-BMI"-kysymyksiin.
Onko tähän ketjuun osallistunut mielestäsi miehiä, jotka eivät tajua, että normaalipainoinen nainen voi painaa yli 70kg? Mistä niin päättelet?
Kunhan ei ole sairaalloisen matala eikä korkea.