Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exää ketuttaa kun ei pääse panemaan muita miehiä.

Vierailija
01.10.2016 |

Exä on suutuksissaan minulle kun en ota lapsiamme kotiini. Exä itse halusi eroa, niin hoitakoot nyt lapsensa. Luulee että minä olen joku lapsenvahti että hän pääsee etsimään uusia ukkoja! Ei tule onnistumaan! Siksi ihan piruuttani käyn tapaamassa lapsia vain exän kotona :D

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit, että ex ikuisesti päästää sinut kotiinsa? Ei varmasti mene niin. Jossain vaiheessa tulee kielto ja saat nähdä lapsia jossain muualla. Sit jos et suostu, niin se on ihan oma mokasi.

Vierailija
62/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa exää tänäänkin suututtaa kun itse lähden baariin ja hän jää kotiinsa lasten kanssa. Pitää varmaan vittuillakseen laittaa kuvaa menemään :D Huomenna menen katsomaan lapsia niin saa ex kuulla kaiken.

Ja mä, superkuuma latinorakastaja, menen tänään exäsi luokse illalla. Lapset ovat yökylässä. Vien ensin ruusuja ja hieron hänen hartioitaan. Sitten suutelen kuumasti ja tiedät varmaankin mihin se kaikki johtaa... Aamulla voit päätellä exän punoittavista kasvoista ja pienestä hymynkareesta, että hoitelin häntä koko yön. Vahvoin ottein, mutta hellästi. Hän ei mainitse minusta sinulle sanallakaan, koska hänen asiansa eivät kuulu enää sinulle. Katsotaan kuinka sun baari-illan päätteksi käy... T: tumma ja tulinen rakastaja

Mikä hemmetin kuuma latino? Sama kuin sanoisi että kuuma oranki rakastajana. Oranki on vaan kehittyneempi olento kuin latino

Harmi! Sun exä tykkää "orangistakin" paljon enemmän kuin susta 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos eksä ottaakin töistä vapaata joku päivä kun lapset ovat päiväkodissa ja PANEE vaikka kahta miestä?! Saako kohta käydä töissäkään, entäs jos hänellä on jo panokaveri siellä töissä? Ei hänen pakko siellä kotonaan olla kun sää olet siellä, voihan hän lähteä sieltä panemaan vaikka ensimmäistä vastaantulijaa.

Vierailija
64/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kova jätkä...

Olen täsmälleen kuten ap.

Toisaalta olen oikeasti vitun kova jätkä. Harrastan töiden jälkeen vaparia pari tuntia illassa.

Jos joku tulee vittuilemaan ja aukomaan niin alkaa nyrkki kiristyä. Tarvittaessa otan ne pari koppia hediin että saan antaa itsepuolustuksena takaisin ja takaisin annankin oikein kovaa joka jannulle vaikka joukolla kävisivät kimppuun.

Jos saan lasten huoltajuuden niin sitten asia on eri, mutta muija pitäköön kakarat kun halusi ne. Minäkin halusin mutta ei mies tässä maassa lapsia saa vaikka tienaisi paljon paremmin ja olisi mielenterveydeltään terveempi hullua ämmää jota äidiksikin kutsutaan.

Vierailija
65/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eye of the LION kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kova jätkä...

Toisaalta olen oikeasti vitun kova jätkä. Harrastan töiden jälkeen vaparia pari tuntia illassa.

Jos joku tulee vittuilemaan ja aukomaan niin alkaa nyrkki kiristyä. Tarvittaessa otan ne pari koppia hediin että saan antaa itsepuolustuksena takaisin ja takaisin annankin oikein kovaa joka jannulle vaikka joukolla kävisivät kimppuun.

Jos saan lasten huoltajuuden niin sitten asia on eri, mutta muija pitäköön kakarat kun halusi ne. Minäkin halusin mutta ei mies tässä maassa lapsia saa vaikka tienaisi paljon paremmin ja olisi mielenterveydeltään terveempi hullua ämmää jota äidiksikin kutsutaan.

Ja tässä malliesimerkki miehestä jolle omien lasten etu on kaikista tärkeintä. Mies joka ei voisi ikinä käyttää eroon syyttömiä lapsiaan pelinappuloina. Mies joka ei ikinä hylkää lapsiaan vain koska onnistui valitsemaan lapsilleen huonon äidin (omasta mielestään), koska eihän se lasten vika ole, että mies oli tyhmä. Näin sitä aikuiset toimii, kaikki huutakaa hurraa tälle luomakunnan kruunulle!

Vierailija
66/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä muukaan voi olla yhtäkkisen eron taustalla kun halu päästä panemaan muita. Nyt se ei vaan onnistukkaan koska lapsia en ota jotta ex pääsisi panemaan. Tästä on puhuttu myös vanhempienikin kanssa ja heidän mielestään oli ihan hyvä idea ja hekään ei meinaa ottaa lapsia heidän luokse.

Vaikka se, että onnellisuutta tai rakkautta ei ole, eikä yhdessä ole hyvä olla?

Säälin lapsia, jotka eivät koe olevansa tervetulleita isänsä kotiin, eivätkä voi rakentaa mitään jalansijaa siihen elämään, jota isä on alkanut eron jälkeen elää, eivät edes näe isänsä kotia. Säälin heitä myös siksi, että eivät pääse enää mummolaan. Lapsethan eivät ole eronneet, vaan te. Isovanhemmat eivät tosin koskaan tainneet välittää poikansa lapsista, jos eivät enää halua nähdä. Lasten lienee parempi ilman heitä ja toisaalta jos he tuohon suostuvat niin eipä tarvitse miettiä, mistä lasten isä on perinyt idioottimaisuutensa. Surkeiden kasvattajien surkean kasvatustyön tulos on ap. Tuollaista miestä minäkin kutsuisin mieluusti exäksi, tai oikeastaan kaikkein mieluiten tuntemattomaksi eli en onneksi ole tuollaiseen epäkypsään tyyppiin, jolla on noin epäkypsät ja sivistymättömät vanhemmat, koskaan hassahtanut.

Mutta provohan tämä on, se lienee selvää. niin vaan vastaan siltä varalta, ettei olisikaan. Kai tuollaisiakin ihmisiä maailmassa voi olla, ehkä.

Kyllä isovanhemmat tapaa lapsia exän kotona. Sekin on exälle jonkinlainen ongelma.

En ymmärrä, miksi exäsi päästää entiset appivanhemmat kotiinsa. Hän voisi ihan hyvin laittaa lapset pihalle heitä tapaamaan. Voihan siellä ulkonakin jutella.

Vierailija
67/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kova jätkä...

Pelle sä oot!

Vierailija
68/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuskin edte. Lapset nukkmaan kasilta ja treffit hyvän ruuan merkeissä omassa keittiössä.

Vierailija
69/69 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa kova jätkä...

Lapsia ei tosiaan kuulu antaa sellaiselle, joka ei osaa ajatella lapsensa etua eli esimerkiksi sinulle. Käytät vissiin jotain vahvempia päihteitäkin, kun jutut on kuin jollain pahaisella 15 vuotiaalla teinireppanalla.